Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onneksi olen vela

Vierailija
11.07.2014 |

Kun luen tätä palstaa ja mammojen jatkuvaa valittamista, kuinka kyllästyneitä ovat lapsiin ja kuinka ei ole parisuhdeaikaa ja miehet kulkee vieraissa, olen todella tyytyväinen, etten tehnyt lapsia. Kukaan mies ei oikeasti tunnu haluavan lapsia. Mutta suostuu, kun naiset vaatii sitä. Ja sitten etsitään lapseton nainen ja pidetään hauskaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plaa plaa plaa, lässyn lässyn, höpöti pöpöti, diibadaaba...

Vierailija
2/3 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin, täällä käy kaikki suomen ja maailman naiset kertomassa, kuinka kamalaa se on. tottahan sen täytyy olla, kun netissä näin sanotaan. miksi jotkut tekee monia lapsia, jos se on niin kamalaa, tyhmiä niiden täytyy olla kun haluavat tahallaan kitua ja kärsiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on asiaan toinen näkökulma. Minä olen nimittäin sellainen, joka olisi jatkuvasti turhautunut lapsiin, parisuhdeajan vähäisyyteen,oman vapauden radikaliin kaventumiseen, rahanmenoon, kumppanin kärttyisyyteen, väsymykseen ja kaikkeen muuhun sellaiseen. Tiedän, että ns. pikkulapsivaihe menee joidenkin mielestä nopeasti ohi, mutta enpä uskoisi jaksavani sellaista edes yhtä vuotta, viidestä puhumattakaan. Kun mikään lapseen liittyvä ei kiinnosta, tuollaisia haittoja on aika vaikea sietää.

Olen hyvin tyytyväinen, että ymmärsin ajoissa jäädä lapsettomaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kolme