Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykoterapia tulossa päätökseen. Miten muistaisit terapeuttia?

Vierailija
07.07.2021 |

Vai muistaisitko? Tuntuu kankealta päättää sellainen suhde ilman mitään muistamista. Itsestäni tuntuisi, että pitäisi vähintään joku kortti kauniilla sanoilla antaa yhteisistä vuosista kiitokseksi. Mitä mieltä?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin voit antaa. Sehän on ystävällistä 💐

Vierailija
2/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti ja lämmin kiitos on ystävällistä ja kohtuullista :) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla psyloterapeutilla oli aina vastaanottohuoneen pöydällä kimppu tiettyjä kukkia. Viimeisellä kerralla annoin hänelle samoja kukkia kimpun ja kortin. Mielestäni kiva muistaminen, kun ko. kukat olivat varmasti mieleisiä. :)

Vierailija
4/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksamalla laskun. Se on riittävää. Voit toki kiittää terapeuttiasi ja antaa kukkia, jos siltä tuntuu.

Vierailija
5/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan osoitat päässeesi omillesi etkä yritä roikottaa suhdetta niin sitten ok.

Vierailija
6/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kortti ja lämmin kiitos on ystävällistä ja kohtuullista :) 

No näin vähän ajattelin. Oudolta tuntuisi astella vain pois että "moikka!" ja ei muuta. Kuitenkin on oma elämä muuttunut parempaan, niin tietty tahtoo toista kiittää. Ja tuntuu että muissakin elämän suhteissa muistettaisiin, on ne sitten opettajia tai mitä.

Ap

Vierailija
7/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla psyloterapeutilla oli aina vastaanottohuoneen pöydällä kimppu tiettyjä kukkia. Viimeisellä kerralla annoin hänelle samoja kukkia kimpun ja kortin. Mielestäni kiva muistaminen, kun ko. kukat olivat varmasti mieleisiä. :)

Oi ihanasti ajateltu! Ajattelin että jos itse piirtäisin kortin (minulla on vankka harrastelijatausta ja olen tehnyt myös muutamia tilaustöitä), niin siinä tulisi laitettua myös hieman enemmän ajatusta. Kauniita sanoja en osaa niin sanoa, mutta jos osaisin laittaa kiitokseni kortin kuvaan.

Ap

Vierailija
8/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksamalla laskun. Se on riittävää. Voit toki kiittää terapeuttiasi ja antaa kukkia, jos siltä tuntuu.

Maksut olen aina maksanut. Jotain pientä muistamista haluaisin kuitenkin tehdä, kun toinen on auttanut minua niin kovasti (no rahasta, mutta silti näkee että on todella kutsumusammatissaan). En ole minkään nurkkiin pyörivään jäävän tavaran kannalla, niin juurikin joku kukkakimppu ja kortti taitaisi olla luontevin. Enkä tahdo lyödä lahjaa jotenkin "överiksi".

Ap

Vierailija
9/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunhan osoitat päässeesi omillesi etkä yritä roikottaa suhdetta niin sitten ok.

Joo en näitäkään viboja halua antaa. Siksi juuri mietin että mikä lahja olisi tarpeeksi "vaisu", ettei vaikuta että aion roikkua hänessä loppuelämän, mutta kuitenkin sellainen, että tulee ilmi että arvostan hänen kanssaan tehtyä työtä. Monen vuoden terapiasuhde kuitenkin kyseessä, niin tuntuu asialliselta jotenkin muistaa. Eri asia varmasti jos olisi lyhytterapia, niin siinä ehkä tuntuisi kummalta alkaa lahjomaan.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän