Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tälläistäkö stripparin työ oikeasti on? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko nimillä puhutaan ja arvostellaan strippareita ja mitä extroja tekevät ja mistä hinnasta??

Vierailija
2/6 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rankkaa tekstiä, en jksanut lukea kuin pari sivua ja riitti

"

Senior Member

Re: geronima privaatti

Quote:

Originally Posted by Kolli
Samoilla linjoilla kuin ketjun aloittaja, että jättäkää Geronima suosiolla väliin.

Tippiä kyllä kehtaa pyytää, mutta kyllä se anti on aika vähäinen ja esitys todella teennäinen ja onneton. Eräs huonoimpia strippareita, mihin olen törmännyt.

Onko huonompi kuin Tukiainen??? Jos on niin sitten ei voi puhua minkäänlaisesta tanssimisesta.

Be careful out there"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut stripparin hommia. Osaan tehdä akrobatiaa, eiköhän joku tangolla ketkuminenkin onnistuisi. Vartaloni on timmi, tissit tosin pienet mutta eiköhän tuossakin hommassa voi käyttää jotain geelitäytteisiä liivejä (paitsi karu totuus kyllä paljastuu kun ottaa liivit pois), ja kyllähän jotkut pienistäkin tisseistä pitävät... 

T: Opiskelija jolla ei ole mitään kesätöitä....

Vierailija
4/6 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 16:47"]

Olen harkinnut stripparin hommia. Osaan tehdä akrobatiaa, eiköhän joku tangolla ketkuminenkin onnistuisi. Vartaloni on timmi, tissit tosin pienet mutta eiköhän tuossakin hommassa voi käyttää jotain geelitäytteisiä liivejä (paitsi karu totuus kyllä paljastuu kun ottaa liivit pois), ja kyllähän jotkut pienistäkin tisseistä pitävät... 

T: Opiskelija jolla ei ole mitään kesätöitä....

[/quote]

Eikö noissa isommat rahat liiku niissä sylitansseissa ja privassa jossa saa lisämaksusta kaikkea. 

Vierailija
5/6 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihanskat käteen ja irstaita ja ihraisia miehiä hoitelemaan? YÖK.

Vierailija
6/6 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisen käden etusormi anaaliin niin mies tulee nopeammin. -_-