Onko kukaan syönyt eläinten matolääkekuuria?
Minulla on matoja enkä varmasti mene lääkäriin ilmiantamaan itseäni. Kantolia, Vermoxia tai Yomesania ei ilman reseptiä saa/ei valmisteta enää ja Pyrvin ei tehoa kuin kihomatoihin.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantamaan?
Niin. Tiedän jo, että minulla on matoja. Miksi en voi ostaa itse lääkettä vaan minun pitää käydä tietoihini täydentämässä näin nolo asia?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantamaan?
Niin. Tiedän jo, että minulla on matoja. Miksi en voi ostaa itse lääkettä vaan minun pitää käydä tietoihini täydentämässä näin nolo asia?
ap
Voithan sinä ostaa kunhan kyseessä ei ole reseptilääke. Tyhmää tuo tietysti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmiantamaan?
ap
Voithan sinä ostaa kunhan kyseessä ei ole reseptilääke. Tyhmää tuo tietysti on.
En voi ostaa ihmisille tarkoitettuja matolääkkeitä, kun ne ovat reseptilääkkeitä. Siksi kysyn onko kukaan syönyt eläimille tarkoitettuja. Tyhmäähän se on, mutta ei ole vaihtoehtoja.
ap
Olen syönyt Axilur-kuurin. Axilurin valitsin siksi koska se on laajakirjoisin. Madot lähtivät eikä tullut mitään sivuoireita. Oli tosin suht hintavaa kun annostelu oli painon mukaan. Halvemmalla olisi varmaankkn päässyt hakemalla reseptin työterveydestä ja syömällä ihmislääkkeitä.
Jos tämä avaus ei ole provo, niin mene nyt hyvä ihminen sinne lääkäriin ja hae kunnon resepti ihmisille tarkoitettuun lääkekuuriin.
Eläimille määrätään usein myös ihmisten lääkkeitä, joten toimii myös tuohon suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt Axilur-kuurin. Axilurin valitsin siksi koska se on laajakirjoisin. Madot lähtivät eikä tullut mitään sivuoireita. Oli tosin suht hintavaa kun annostelu oli painon mukaan. Halvemmalla olisi varmaankkn päässyt hakemalla reseptin työterveydestä ja syömällä ihmislääkkeitä.
Jatkona tähän, olin siis aiemmin syönyt vahingossa yhden Axilur-tabletin kun piti ottaa Buranaa (tabletit näyttävät samalta) eikä minulle tullut siitä mitään outoja oireita. Tällä perusteella uskalsin syödä koko kuurin. Mutta jos nyt tulisi sama tilanne eteen, menisin varmaankin ihmislääkärin kautta.
Voi jessusmaaria! Rohkaisisin ja lähtisin viemään sinua kädestä pitäin lääkärille, jos olisit tuttuni.
Mun puoliso söi Axilur-kuurin ja jostain blogista taisin myös lukea jonkun syöneen saman kuurin.
Ilmiantamaan?