Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten tukea täysi-ikäsiä masentunutta lasta?

Vierailija
07.07.2021 |

Häntä ei kiinnosta mikään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit käyttänyt ehkäisyä silloin aikoinaan.

Vierailija
2/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit käyttänyt ehkäisyä silloin aikoinaan.

Ööh.. Miksi? Rakas lapsi on vaikka masentunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma lapseni on jo 25. Noin 10 vuotta mennyt erilaisten mt-ongelmien parissa. Käytös yltyi lopulta aggressiiviseksi. Tämä oli (onneksi) peruste tahdonvastaiseen hoitoon, ja nyt lopulta saa terapiaa ja kuntoutusta.

Eli jos mt-ongelmat pitkittyvät, niin yritä saada hänet hoitoon kaikin keinoin. Itse et pysty etkä jaksa loputtomiin.

Vierailija
4/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 30v. Add taustalla. Minusta ei uskoisi mitään. Olen hyvässä kunnossa, syön hyvin, kämppä on tip top kunnossa. Ikävää kun mulle ollaan kateellisia.

Mun elämä on täysin tyhjää, siis mistään ei tuu mitään. En ole edes masentunut, vaan ADD tekee minua toimintakyvyttömäksi vaikka taitoa on.

Soittelen ja pommittelen äitiä jopa siitä kun en osaa päättää mikä pesuaineen ostaisin.

Vierailija
5/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 30v. Add taustalla. Minusta ei uskoisi mitään. Olen hyvässä kunnossa, syön hyvin, kämppä on tip top kunnossa. Ikävää kun mulle ollaan kateellisia.

Mun elämä on täysin tyhjää, siis mistään ei tuu mitään. En ole edes masentunut, vaan ADD tekee minua toimintakyvyttömäksi vaikka taitoa on.

Soittelen ja pommittelen äitiä jopa siitä kun en osaa päättää mikä pesuaineen ostaisin.

Auttaako add:hen adhd-lääkitys? Oletko kokeillut sitä?

Pystytkö käymään töissä/opiskelemaan?

Vierailija
6/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auttaako add:hen adhd-lääkitys? Oletko kokeillut sitä?

Pystytkö käymään töissä/opiskelemaan?

Määräaikaisuuksien jälkeen en ole enää onnistumut työllistymään. Nyt työttömänä 3v. Kukaan ei ole kiinnostunut eikä ole auttanut minua. Terapioita, psykologirumba, neuropsykokuntoutus takana. Ei tasan tarkkalleen mitään apua.

Lääkitys ei toiminut. Tämä rumba alkoi 20 vuotiaana, edelleenkin kirjoilla Laaksossa. Aivan tyhjää koko juttu. Jonottamisiin mennyt 10v.

Opiskelu ei onnistu vaikka olen 9 oppilas. Tuurilla, veikkauksella ja vaistolla olen tarponnut koulun läpi.

En oo koskaan tajunnut miten elämässä pääsee eteenpäin, ylipäätän opiskella. Kaikki vaa jumittaa.

Vierailija
7/8 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta parasta tukea on saattaa lapsi avun piiriin ja maksaa yksityistä hoitoa. Masennusta ei pidä jättää terveyskeskuksen hoidettavaksi.

Toisena sitten olla tarvittaessa apuna arjessa ja kuunnella, jos hän haluaa puhua.

Vierailija
8/8 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi