Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Kun kaupassa asioimisesta tehdään elämys voisi ovelle asettaa pääsymaksun"

Vierailija
07.07.2021 |

Kaikkea hullua sitä ihmiset keksivätkin. Pääsymaksu kauppaan on varmaan yksi typerimpiä niistä oli se kaupassa käynti sitten kuinka huvipuistoon, taidenäyttelyyn tai museoon verrattava elämys.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, elämys se on huonokin elämys. "Pääset jonottamaan kassalle tunnin ajan aivan kuin se olisi Disney Worldin suosituin laite! Ja entäpä sitten erilaisten turhakemyyntipisteiden ja feissareiden viidakko keskellä kauppaa, et muuten pääse kiertämään. Tulkaa kokemaan elämyksiä!"

Vierailija
2/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, onhan sitä messujakin, joihin on pääsymaksu, ja jotkut sen jopa maksavat. Itsekin olen tainnut kerran maksaa puutarhamessuista. Voi kai sitä äänestää jaloillaan, haluaako maksaa elämyksistä vai ostaa normaalit perustarvikkeet ilman elämyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tästä on kerrottu? Mulla on mennyt koko uutinen ohi.

Vierailija
4/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihmisillä on oikeasti tarve päästä sinne kauppaan niin he kyllä maksavat sen pääsymaksun jos sellainen tulee. Ne joilla ei ole tarvetta käydä siellä eivät sitä maksa.

Vierailija
5/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli viime yönä suljetussa videostriimissä jota pääsi katsomaan vain jos oli ostanut kutsun.

Ap

Vierailija
6/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli viime yönä suljetussa videostriimissä jota pääsi katsomaan vain jos oli ostanut kutsun.

Ap

Ja sinä hölmö ostit? Ok, en ihmettele enää mitään.

Vierailija
7/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja sinä hölmö ostit? Ok, en ihmettele enää mitään.

Oli tylsää ja kiinnosti. Olihan se mielenkiintoinen riihi jossa striimin pitäjät keskustelivat ajatuksista ja tulevaisuudesta koronan jälkeisessä maailmassa kuten esimerkiksi mistä yritykset voisivat löytää uusia ansaita keinoja ja miten kehittää liiketoimintaa asiakkaiden houkuttelemiseksi takaisin muun muassa ruokakauppoihin.

Ap

Vierailija
8/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Taisi olla melkoinen elämys. Tirsk.

Vierailija
9/9 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia juttuja ei koskaan kannata jäädä kuuntelemaan vaan laittaa korvat kiinni ja kiertää ne kaukaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan