Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille ehdotettu seksiä ihan keskellä kirkasta päivää?

Vierailija
06.07.2021 |

Tarkoitan siis että ei missään baarissa tms. juhlatilanteessa eikä humalaisten ihmisten kesken. Onko joku lähestynyt esim. kadulla tai kaupassa ihan asiallisesti ja pyytänyt seksiä? Ei siis puhelinnumeroa tai treffeille, vaan käynyt suoraan asiaan?

Millainen tilanne oli? Millainen pyytäjä, miten hän pyysi, miten reagoitte?

Kysyn koska itselle kävi tänään näin kävellessäni ABC:lla autolle. Vanhempi mies tuli perässä, pahoitteli häiriötä ja sanoi että oli katsellut minua sisällä kahvilassa eikä voinut vastustaa kiusausta kysyä, että menisimmekö johonkin lähistölle rakastelemaan. Hämmennyin niin että nauroin ja menin autoon selittäen jotain poikaystävästä. Mies suurieleisesti levitti kätensä ja kohautti olkapäitään hymyillen, ei vaikuttanut mitenkään uhkaavalta. Nauratti koko ajomatkan kotiin. Ikinä ei ole ehdoteltu noin arkisessa paikassa noin suorin sanoin.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin Ranskassa opiskelemassa 20 vuotta sitten. Asuntolassa ekana iltana saman käytävän varrella asuva portugalilainen nuorimies esittäytyi ja heitti jotain smalltalkia ja sanoi see you later. Sitten se kääntyikin takaisin ja sanoi: "Oh you know...everyone is having sex here, all time time, no big deal, so we will be having sex too soon, so why not right away?"

Ns. steep learning curve tällä poikulilla. ;) Montakohan kertaa toisti tuon ennen kuin tajusi ettei tää oikotie ihan toimi?

Vierailija
22/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyisi aloittaa tämmöinen harrastus jo nuoremmalla iällä, kysyä vaan suoraan että kiinnostaako seksi, saisinko nuolla sinua jne

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyisi aloittaa tämmöinen harrastus jo nuoremmalla iällä, kysyä vaan suoraan että kiinnostaako seksi, saisinko nuolla sinua jne

Jotkut on näin toimineet aina. Yks iäkäs mieskin sanoi kysyneensä aina suoraan ja kohteliaasti kaikilta sopivan näköisiltä naisilta. "On tullu monta kertaa turpaan mut ai että kyl on pantukin." sanoi hän. 

Vierailija
24/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalilla useammankin kerran. Enkä edes ole mikään kissa, tai ehkä juuri siksi koska makkaroineni näytän helpolta saaliilta. 

Vierailija
25/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten kotimaassani.

Tyyppi pysäytti ihan yllättäen kadulla keskellä kirkasta päivää. Olin aika häkeltynyt.

Vierailija
26/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesassa Kalevankadulla tuli siisti herrasmies vastaan. Pysähtyi eteeni ja kysyi, lähteekö neiti nussimaan?

Ei lähtenyt😅

Siis keskellä päivää!

Vierailija
27/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useammankin kerran, olen mies. Kuulostaa varmaan kadehdittavalta, mutta tosiasiassa kyseessä on ollut aina sama mt-ongelmainen nainen johon bussipysäkillä tulee törmättyä. 

Vierailija
28/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin firman avokonttorissa. Aina ehtii pikasille firman vessaan.

Vierailija
29/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran tapahtunut. Yhden kerran bussissa (humalainen mies huuteli ja ehdotti) ja kerran ruokaravintolassa (vierasmaalainen turisti istui samaan pöytään). Hämmentäviä tilanteita.

Vierailija
30/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä muutamia kertoja sattunut, pari vuotta sitten olin puistossa ja penkillä istui kaksi naista. Pysäyttivät ja sanoivat lauantai-iltaan kuuluvan sauna, vodka ja seksi, kaksi ensimmäistä oli kuulemma jo hoidettu, mutta........ no, autettava oli. Toisen kerran ajoin auton parkkiin Forssan keskustassa ja ennenkuin oikein pois autosta ehdin, niin jo ehdotti keski-ikäinen nainen seksiä, sillä kertaa jätin väliin.

Vierailija
31/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Baarissa juttelin erään naisen kanssa samassa pöydässä niitä näitä, kun hän yhtäkkiä kysyi: Lähdetäänkö meille panemaan?

Vierailija
32/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Balilla ravintolassa päivällä. Siellä oli syöviä asiakkaita vain ja kaikki olivat selvinpäin. Baarimikko ehdotti minulle seksiä. Tosta noin vain. Pelasin kyllä korttia kyseisen baarimikon kanssa, mutta en lähtenyt samaan punkkaan todellakaan. Ehdotteli useamman kerran seksiä. Kerroin, että minulla on poikaystävä Suomessa. Sanoi, että meillä on varmaan mahtavaa seksiä kun menen takaisin kotiin. Oli ihan mukava tyyppi muuten, mutta nuo kommentit menivät yli.

Vierailija
33/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani ABC asemalla leipomomyymälässä töissä eräs rekkarahtari tuli kysymään haluanko tulla hänen kanssaan "tekemään temput" rahtareiden taukotilaan🤮

Vierailija
34/34 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Keskellä kirkasta päivää.

Olin 14. Ventovieras äijä ehdotti. Ei näyttänyt pultsarilta.

Ihmiset ympärillä kääntyivät vain pois.

Mun kaveri nauroi kovalla äänellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän