Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille ehdotettu seksiä ihan keskellä kirkasta päivää?

Vierailija
06.07.2021 |

Tarkoitan siis että ei missään baarissa tms. juhlatilanteessa eikä humalaisten ihmisten kesken. Onko joku lähestynyt esim. kadulla tai kaupassa ihan asiallisesti ja pyytänyt seksiä? Ei siis puhelinnumeroa tai treffeille, vaan käynyt suoraan asiaan?

Millainen tilanne oli? Millainen pyytäjä, miten hän pyysi, miten reagoitte?

Kysyn koska itselle kävi tänään näin kävellessäni ABC:lla autolle. Vanhempi mies tuli perässä, pahoitteli häiriötä ja sanoi että oli katsellut minua sisällä kahvilassa eikä voinut vastustaa kiusausta kysyä, että menisimmekö johonkin lähistölle rakastelemaan. Hämmennyin niin että nauroin ja menin autoon selittäen jotain poikaystävästä. Mies suurieleisesti levitti kätensä ja kohautti olkapäitään hymyillen, ei vaikuttanut mitenkään uhkaavalta. Nauratti koko ajomatkan kotiin. Ikinä ei ole ehdoteltu noin arkisessa paikassa noin suorin sanoin.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi.

Vierailija
2/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan :D. Mutta eipä ole koskaan pyydetty treffeille tai puhelinnumeroakaan. N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastamiseni ei riipu päivän kirkkaudesta. Panen niin pilvisinä kuin aurinkoisinakin päivinä.

Vierailija
4/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Epäviehättävyyden hyvä puoli on se, että säästyy myös ahdistelulta ja seksiehdotuksilta.

Vierailija
5/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tapahtui 30 vuotta sitten. Olin käynyt Hakaniemen torilla ap ja odottelin dösää kotiin. Viereen tuli n 80 v siisti papparainen ja kyseli josko ….. Kun en suostunut kyseli mistä voisi löytää seuraa kun oli ekaa kertaa täällä käymässä. Hymyilytti moinen.

Vierailija
6/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin Ranskassa opiskelemassa 20 vuotta sitten. Asuntolassa ekana iltana saman käytävän varrella asuva portugalilainen nuorimies esittäytyi ja heitti jotain smalltalkia ja sanoi see you later. Sitten se kääntyikin takaisin ja sanoi: "Oh you know...everyone is having sex here, all time time, no big deal, so we will be having sex too soon, so why not right away?"

Vierailija
7/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on, kahdesti. Odotin kaveria yhden kahvilan lähellä, mies kysyi olenko töissä. Vastasin kieltävästi ja mies pyysi anteeksi. Toisella kerralla joku mies ehdotti panemaan lähtemistä, sillä kertaa pelotti, kun mies jäi roikkumaan kannoille.

Yksi ystäväni oli viimeisillään raskaana, kun joku mies ehdotti, että he voisivat mennä puistoon panemaan. Ei kiinnostanut.

Vierailija
8/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks pyöräilijä kysyi saisiko nuolla anustani. Oli valmis maksamaankin siitä .Tykkään kyllä kyseisestä toiminnasta mutta en nyt ihan tuolla tavalla. 

Vierailija
9/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mies melkein joka päivä ja poika vähintään kerran viikossa

Vierailija
10/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ainiin! Melkein unohdin. Eihän naiset voisi ikinä sortua sellaiseen... Joo, me nuoret miehet emme ikinä tule seksuaalisesti ahdistelluiksi keski-ikäisten naisten toimesta. Naiset ovat täydellisiä. Jumalia. Parempia kuin miehet.

Vierailija
11/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, mutta voisi olla kiva juttu jos ehdotettaisiin.

M50

Vierailija
12/34 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin Ranskassa opiskelemassa 20 vuotta sitten. Asuntolassa ekana iltana saman käytävän varrella asuva portugalilainen nuorimies esittäytyi ja heitti jotain smalltalkia ja sanoi see you later. Sitten se kääntyikin takaisin ja sanoi: "Oh you know...everyone is having sex here, all time time, no big deal, so we will be having sex too soon, so why not right away?"

😅

Mä oon asunut ulkomailla 12 vuotta eikä ole kyllä kukaan ehdotellut noin, eikä edes baari-illan päätteeksi. Jopa sängylläni makoillut ihastukseni kieltäytyi kunniasta 😬. Ruman naisen elämää, ihanaa...

Vierailija
13/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisessä oikeassa työpaikassani automarketissa yksi lihaliikkeen autokuski pyysi kulman taakse juttelemaan. Oletin että oh no, treffikutsu tulossa mutta se kysyi tulisinko hetkeksi autoon ottamaan poskeen. No en mennyt. Silloin elettiin 90-lukua enkä tajunnut ilmoittaa tuosta esimiehellekään. 

Vierailija
14/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kuvottava setämies tuli kysymään "saako sulta ostaa p*llua?".

Vierailija
15/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ihan kadulla, keskellä kirkasta päivää.

Vierailija
16/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo. En minä siitä mitään suuttunut. On juteltu kyseisen ihmisen kanssa myöhemminkin bussipysäkillä. Silloin hän kosi.

Vierailija
17/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja siis ihan kadulla, keskellä kirkasta päivää.

Paljonko veloitit?

Vierailija
18/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, mutta voisi olla kiva juttu jos ehdotettaisiin.

M50

Sehän olisi mahtavaa jos joku nainen ehdottaisi.

M.50

Vierailija
19/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoruudessa eräs ukko käveli minun ja likkakaverin perässä ja ehdotti voisko nuolla meidän v...t.Ei sanottu mitään mutta mentiin liukkaasti pakoon ja ajateltiin että mikähän pimee toikin oli.

Vierailija
20/34 |
08.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On. Mies melkein joka päivä ja poika vähintään kerran viikossa

Ja sinä tietysti suostut sekä miehen että pojan pyyntöihin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme