Onko korjaamoilla vielä tissikalentereita seinillä?
Kommentit (46)
Mun uudessa työpaikassa oli. Ei nyt korjaamo, mutta sinne päin. Miesten ala. Aika äkkiä se kuitenkin hävisi, kun aloitin. Vaikka ei se minua häirinnyt, oli toki viime vuoden kalenteri.
N35
Tavallaan olisi olla hyvä lista mitkä yritykset nyt edelleenkin itseään mainostaa tuon kautta kun oikein enään kuitenkaan enään niin tätä päivää?
Pirellitä tulee joka vuosi uusi kalenteri. Vuoden 2022 kalenterin valokuvaa laulaja ja taiteellinen monitaituri Bryan Adams.
https://www.cnn.com/style/article/pirelli-calendar-2022-bryan-adams/ind…
Viimeksi kun kävin niin siellä oli joku akka-kalenteri ainakin
90 luvulla oli vielä yleistä että taukotiloissa oli näitä kalentereita. Hienoja aikoja.. mieltä ei pahoitettu joka asiasta..
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla mutta hesarista voi leikata vaikka sen alastoman uimarinaisen kuvan 👍
Se on eri asia.
Meidän pukkarista hävisi vuosia sitten.
Meillä ainakin on. Toimistossa ja hallissa kummassakin omansa. Oikeita herkkuja niissä kalentereissa, ei mitään av-mmmoja.
Ainakin yhdellä. Tavallists toimistojen seiniltä on vuosiensaatossa vähentynyt. Oisko ihan kadonneet?
Nykyään vain hesarin kuukausiliite hyväksytään. Vastuullinen media.
Kakstuhattta luvulla sielllä naisillakin seisoo muna pystysssä kalentereisssa.
No korjauksen taso laski kalenterin poistamisen jälkeen :(
Vierailija kirjoitti:
Kakstuhattta luvulla sielllä naisillakin seisoo muna pystysssä kalentereisssa.
Heii voisitsä ojentaa sen jakoavaimen? Hei heii... eii täällä enää ole kato mitäään jakorasioiita, täällä on.... tääällä on... ihan sähköporankoneeet.
Miehelläni on meidän autotallissa/puuhapajalla.
Tuskin. iitä enää twrvitaan, kun riittää et avaa instan…
Oon nähny tehtaissa ja kauppojen takahuoneissa tai pukkareissa.
Meillä oli toimistossa aina palomieskalenteri. Korjaamoa ei ollut kun asianajotoimisto.
En tiiä.