Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko korjaamoilla vielä tissikalentereita seinillä?

Vierailija
06.07.2021 |

Onko?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Joka vuosi uusi. Ovat niin erilaisia eri vuosina.

Vierailija
22/46 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän voimaantuminen ole tehnyt tehtävänsä… Sosiaalisessa mediassa on niin paljon edestä, takaa ja sivulta kuvia voimaantuneista henkilöistä puolialastomana, ettei yksikään kalenteri pärjää niille kuville.

Ei niitä voimaantuneita pluslaardeja voi katsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No korjauksen taso laski kalenterin poistamisen jälkeen :(

Ja asikastyytyväisyys.

Vierailija
24/46 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on siiretty taustakuviksi tietokoneille.

Vierailija
25/46 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilalle on tulleet woke-manifestit

Vierailija
26/46 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi tulla taas muotiin.

Vierailija
27/46 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on AINA olleet noloja. Kertoneet paikan tasosta KAIKEN.

Ketjuliikkeet on parhaita naisen asioida, kun ne on siistejä ja niissä kunnioitetaan naisasiakkaita.

Vierailija
28/46 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma Oy Iltalehdessä on tissitytöt patriarkoille. Miss Tampere.

Vierailija
29/46 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä päivää on intersektionaaliohjelman mukaiset miesten peppukalenterit. Hallitusohjelmassakin saada niitä korjaamoihin.

Vierailija
30/46 |
16.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, naiset eivät hyväksy tissikalenteria kun se halventaa ja esineellistää naista ja tekee naisesta pelkän seksiobjektin, mutta Sara Siepin mielestä on ok lomakuvana julkaista (rahasta) yhtä härski kuva itsestään.

Saatana, koska hän on niin fiksu.

Vierailija
31/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä. Ei ehkä asiakkaiden silmille, mutta tosiaan on paikoissa, jotka on miesvaltaisia. Itse olen nainen, eikä minua haittaa pätkääkään ne tyttökalenterit, en pahastu, en ahdistu, en voimaannu enkä tee mitään muutakaan. Ne on kalentereita, osa miehistä maailmaa. Miehethän muutenkin käyttäytyvät miesten kesken erilailla, kuin, jos paikalla on nainen. Ja minua naisena kohdellaan eritavoin, enkä todellakaan ole mikään tyttömäinen hentoinen tai mitään muutakaan. Mutta kyllähän ne miestenjutut sellaista testosteronihuurua on, äijäillään ja öyhätään. Miehet jopa itsekkin tämän tunnistaa ja myöntää.

Se vain kuuluu siihen työkulttuuriin, miesporukoihin, ym. Ihan siihen miehisyyteen.

Ei se minulta, tai keneltäkään naiselta ole pois.

Kaleterikuvat on kuvia. Miehet niitä ehkä katsoo, tai ehkä ovat niinhin tyhä tottuneita kuin minä, eli ne huomaa, muttei kiinnitä huomiota. Kalenteri voisi olla vaikka maisemakalenteri, siihen ei kiinnittäisi sen enempää tai vähempää huomiota.

Näilläkin miehillä on ihan tavalliset vaimot, toki heidätkin olen nähnyt, on laihempaa ja pyöreämpää, tummaa ja vaaleaa jne, ihan tavallisia ihmisiä, ja tavallisia ovat ne miehetkin, möhömahoineen, parransänkineen ja perhehuolineen. Minä vain näen heistä jotain, mitä vaimo ei ehkä näe (eikä varmaan haluakkaan) eli sen mies-roolin, työminän, sen, jolla on äijäjutut.

Minusta tämä on valtavan mielenkiintoista, olen itse kasvanut ilman isää, ja ollut sinkku vuosia, ja minulla on myös todella huonoja kokemuksia miehistä. miesten maailma on jäänyt minulle vieraaksi. On hauska seurata millaisia miehet on, ja hienoa nähdä, kuinka hyviä tyyppejä he pääsääntöisesti ovat, kuinka lämpimästi puhuvat perheestään, rakastavat lapsiaan, ja kuinka uskollisilta ja vaimoa arvostavilta he vaikuttat.

Naiset moittii miehiään usein, mutta miehet kyllä puhuu vaimoistaan hyvinkin lämpimästi ja arvostaen.

Vierailija
32/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän korjaamon seinät on vuorattu noilla tissikalentereilla. Onhan ne vähän noloja, mutta en ole päättämässä näistä asioista, joten siellä ne varmaan roikkuu hamaan loppuun asti.

Vierailija
33/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

90 luvulla oli vielä yleistä että taukotiloissa oli näitä kalentereita. Hienoja aikoja.. mieltä ei pahoitettu joka asiasta..

Säkään et sitten pahottanut mieltäsi, kun muut nauro sun kaljamahalle, ja vihjaili leikkisästi että sulle ei oikein seiso, vai?

Vierailija
34/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi olla jokaisella työpaikalla! Ihan vain, että palstan ulinaiset kilahtaisi.

Vierailija
35/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään vain hesarin kuukausiliite hyväksytään. Vastuullinen media.

Kävin pari päivää sitten pitkästä aikaa kaupungilla. Siellä feissari yritti tyrkyttää hesaria ilmaiseksi. En ottanut. Pitäköön pa skalehtensä, saisi maksaa minulle että ottaisin ja veisin roskiin.

Vierailija
36/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on keittiössä. Ihan jees perhekalenteri.

Kaksi-päivää-kalenteri?

Vasen ja oikea.

Vierailija
37/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on. Olen silloin tällöin käynyt miehen työpaikalla kun omaan autoon on tehty korjauksia. Löytyy kahvihuoneesta, tavarantoimittajilta kuulemma tulee näitä kalentereita vuosittain eli eivät itse niitä hanki. Parhaimmat pääsee seinälle. Iso ketju tämä, ei mikään hikipaja.

Vierailija
38/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida olla enää, kun ei ole enää korjaamoiden rasvamonttuja ja siellä työskelteleviä rasvamontun Reiskojakaan. Nykyiset autokorjaamot muistuttavat enemmän sairaaloiden leikkaussaleja.

Vierailija
39/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain palomieskalenterit on nykyään sallittu. Naisten ja vähemmistöjen oikeuksiin ei voi puuttua.

Vierailija
40/46 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillää Sannan t-issikuva kahvihuoneen seinällä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi