Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?

Vierailija
06.07.2021 |

?

Kommentit (1357)

Vierailija
181/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa Erkan Bistro Kotkassa...

Roomassa Italiassa joku Pizzeria minkä nimeä en muista, mutta oli aika lähellä Vatikaania. Sai myös gluteenitonta pizzaa ja oli paikallista asiakaskuntaa (mm. lapsiperheitä), eikä pelkkä "turistisyöttölä".

Roomassa myös huono kokemus ihan Fontana di Trevin lähellä... Vähän "fiinimpi" paikka, jossa pizza oli paitsi kallis, niin myös huonoimpia mitä oon syönyt!

Vierailija
182/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onpas monta loisto kotileipuria. Itse tehtykin on toki hyvää, mutta mielestäni sitä ei voi verrata ravintolatason pitsaan. Kotiuunissa kun on mahdotonta saada siitä oikeanlaista. Kotipitsa on mielestäni enemmän piirakkaa.

Kotona hyvää pizzaa tehdään pizzauunissa. Ooni on hyvä merkki.

Vierailija
184/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liha(s) kirjoitti:

Toinen mölli sitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Administrator kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manalassa! Aa että. Iha perus pepperonipizza ja siihen päälle sitä niiden valkosipulimömmöä. Mmmmmm

Aika mautonta vetää uskontoa mukaan ihan asialliseen ruokaketjuun. :(

Ootko mölli ihan tosissas? Manala on ravintola stadissa, Os. Dagmarinkatu 2, 00100 Hki.

Kyllä minäkin kuvittelin että nyt viitattiin Helvettiin.

Sama. Ja ajattelin että aika mautonta pilaa, vaikken kovin uskovainen itse olekaan.

Ette ole tosissanne.

Vierailija
185/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatian Omiisis on kyl hyvii pitsoi..

Vierailija
186/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuol kroatias ne paisto pitsaa Bensa uunil. Tää tarina on tosi..

Vierailija
187/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rosso Expressin pannupitsa. Ikävä on ketjua ja en ole vielä käynyt kokeilemassa Pizza Hutin pannupitsoja :9

Vierailija
188/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola Topcapi Hämeenlinnassa. Sitä ennen en edes oikein välittänyt pitsasta. Sen jälkeen tuli syötyä lähes viikoittain (asuin naapurissa tovin). Pitsan syntysijoilla en ole käynyt, joten alkuperäisistä ei ole kokemusta.

https://www.ravintolatopcapi.fi/#menu

Vierailija
189/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariisissa ja 4-tien varrella Pihtiputaalla.

Vierailija
190/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Itse tein. En valehtele.

Vierailija
191/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizza 90-luvulla silloin se oli vielä hyvä. Sörnäisissä Sivuraide, mutta sekään ei taida olla enää olemassa.

Vierailija
192/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parsistinennaska kirjoitti:

Itsehän syön pitsaa vain Napolissa, pitsan synnyinpaikassa. Muutaman kerran vuodessa tulee matkusteltua tuonne, aina kun tekee pitsukkaa(eli pitsaa) mieli.

Huomaa että elät toisten rahoilla.

Vierailija
193/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähellä Pietarinkirkkoa minäkin olen syönyt herkullista pizzaa, on varmaan sama paikka, nimeä en muista. Asiakkaina paikallisia ja useampi nunna. Söimme päivän pizzan, jossa oli valtavia siivuja pepperonia, nam.

Vierailija
194/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista enää ravintolan nimeä mutta Naantalin satamassa erään ravintolan sisäpihalla 11 vuotta sitten. Nuorelle minälle aurinkuivattu kinkku, kapris, punasipuli, rucola yms. täytteet oli silmiä avaava kokemus monien kinkku-ananas pitsojen jälkeen. Taivaallista.

Vierailija
195/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpas monta loisto kotileipuria. Itse tehtykin on toki hyvää, mutta mielestäni sitä ei voi verrata ravintolatason pitsaan. Kotiuunissa kun on mahdotonta saada siitä oikeanlaista. Kotipitsa on mielestäni enemmän piirakkaa.

Kotona hyvää pizzaa tehdään pizzauunissa. Ooni on hyvä merkki.

Hyvää puulämmitteistä kiviarinauunia ei voita mikään.

Vierailija
196/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Interreilaamassa kaverin kanssa 1989, juna puksutti Italian Ventimigliaan jossa hurmasi ensin maisemat, sitten hieman nuhruisen oloinen sivukatupizzeria, jossa söimme rahapulassa puoliksi jonkun paikallisen pizzan, siinä oli mm ihan juusto paloina ( vuohenjuusto? ) ja kasviksia. Oliiviöljyä italialaiseen tapaan. Vieläkin nousee sylki suuhun, kun tuota herkkua muistelee.

Vierailija
197/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kroatiassa. Täytteitä oli hyvin ja kaikki ainekset tuoreita...

Olen aika vähään tyytyväinen. Kunhan on tuoreet päälliset, niin yleensä pizza on hyvää. Roomassa tosin yhdessä kalliissa pizzeriassa oli pizza kuin dr oetkerin pakastelätty jonka päällä oli kourallinen rucolaa.

Vierailija
198/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, miehen tekemä. parempaa kuin yksikään pizza missään muualla. Huonoimman pizzan sattumoisin oon syöny Italiassa, vaikka tottakai sieltä sai myös mahtavia.

Vierailija
199/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adriano Bar Lappeenranta. 80-luvun puolivälissä. Voi kun saisi vielä kerran maistaa.

Vierailija
200/1357 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummolassa. Silloin sitä syödessäni ajattelin, että se on ihan supersuperhyvää. Pizzan oli luonnollisesti tehnyt mummoni (jonka menetyksestä en tunnu toipuvan millään).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan