Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
No en ainakaan Italiassa. Siellä ei ole tullut vastaan vielä yhtäkään hyvää pizzaa.
Heval Pizza, Pikku-huopalahti. (Ei sitä oo enää ollu olemassa pitkään aikaan.)
Toulonissa, makun varmaan vaikutti myös tunnelma. Kiviuunin edessä, tulen loimussa touhusi nuori komistus ilman paitaa.
Barcelonassa Vesuvius-nimisessä mestassa
Islannissa reykjavikilaisessa ravintolassa.
Kuopion Bloccossa on aika hyvät pistat, mut tähänastisen elämäni parhaan pitsan oon syöny Latviassa
Utsjoen paikallisesta ravintolasta sai aikoinaan todella hyvää pitsaa.
Kiirunalaisessa pizzeriassa Ruotsin Lapissa joskus noin 30 vuotta sitten. Pizzassa oli suovasta (savuporoa) ja keskellä kruunuartisokka. Nam!!
Hyvää pizzaa oli Pizzeria Tua Torrissa jossain Tukholman syrjäkadulla 70-luvulla. Ruotsalainen poikakaverini ruokki siellä minua nälkäistä😊.
Putte´s, Helsinki ja nyt myös Vantaa.
Se oli jossain etelän lomakohteessa, ehkä Kanarialla tai Madeiralla. Kallis turistirysä upealla paikalla rantajyrkänteen päällä. Mutta ah, miten jumalainen pizza!!
Italiassa olen syönyt elämäni parhaat pizzat.
Suomalaisetkin ovat hyviä, mutta eivät pärjää hyville italialaisille.
Parasta pizzaa olen syönyt...kännissä.
Hävettää tunnustaa, mutta pizzaketju Pizza Express Ranskassa ja Englannissa.
Ja tyttäreni tekemä spelttipizza.
Vierailija kirjoitti:
Oulussa 90- luvulla.
Ou7lun Number 1 oli -82 aivan huikea, sekä pizzan laatu että paikan fiilis. Pizzojen laatu oli silloin tuossa kaupungissa kova, mutta tuli myöhemmin alas. Luulin, että muualla Suomessa olisi osattu myös, mutta enpä ole löytänyt vastaavia. Kerran Gardalla yksi paikka oli lähellä, mutta ei aivan...
Dennis-pizzeriassa Turussa! Ai herranjestas se oli hyvää!
Alpeilla Italiassa Courmayeurissä, siinä oli mm brietä ja rucolaa ja saaristossa Högsårassa Farmors Caféssa, se oli pizza bianco.