Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?

Vierailija
06.07.2021 |

?

Kommentit (1357)

Vierailija
61/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Haaga, Helsinki🍕

Mikä pizzeria?

Tuplaässä🙂

Vierailija
62/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikanaan 80- 90 luvulla Jyväskylässä toimi Pizzeria Hurtti-Ukko. Valittiin ties kuinka monta kertaa kaupungin parhaaksi pizzeriaksi perättäisinä vuosina. Siirtyi sitten ulkomaalaisomistukseen ja pizzoista tuli sitä samaa mitä saa mistä tahansa kaupungin pizzeriasta.

En tiedä onko vielä samalla nimellä toiminnassa, en ole kaupungissa asunut pariinkymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkäslompolon Eväskorissa on todella hyvät, Rodoksella Capricci ja Roomassa oli joku pizzakioski mistä ostettiin järjettömän hyvää levypizzaa.

Vierailija
64/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona. Enkä tarkoita mitään kotipeltipiirakoita.

Hyvä, ohut pohja. Hyvin maltilla täytettä. Juuri oikeat täytevalinnat. Mahdollisimman kuuma uuni jossa pizza kypsyy ihan parissa minuutissa. Pizzakivi. Avot! En ole ikinä saanut ravintolassa hyvää pizzaa enkä edes yritä löytää.

Vierailija
65/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tel Avivissa.

Railakas ilta yökerhossa. Jossa sitten iskin kaunottaren , vai oliko se toisinpäin, että hän. Lähdettiin sieltä kävelemään ja neito vei minut Pizzeriaan, joka kokosi jo tuoleja, ja paikkaa suljettiin, mutta ei haitannut seuralaistani joka puhui meille pizzat nurkkapöytään kynttiläillalliselle,  vaikka oli jo yö, punaisen hämyinen nurkkaus ja elämäni parasta pizzaa, vai seurako se teki pizzasta niin hyvää.

Vierailija
66/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kotona tehty pitsa myös hyvää kun saa tarpeeksi täytteitä..

Taitaa olla se kun en omista pizzauunia, niin en saa hyvää pizzaa koskaan kotona. Sellaista paksua pahvia kuin söisi.

Vierailija
67/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itäkeskuksen grillillä

Vierailija
68/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskylässä, en muista paikan nimeä mutta yliopiston kirjaston lähellä, samalla puolella katua. Ei se baari-paikka vaan se kebab-pizzeria.

Vierailija
69/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laihiksella joten ikävää lukea tämmöisiä ketjuja kun tulee nälkä..

Vierailija
70/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Administrator kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manalassa! Aa että. Iha perus pepperonipizza ja siihen päälle sitä niiden valkosipulimömmöä. Mmmmmm

Aika mautonta vetää uskontoa mukaan ihan asialliseen ruokaketjuun. :(

Ootko mölli ihan tosissas? Manala on ravintola stadissa, Os. Dagmarinkatu 2, 00100 Hki.

Taidat itse olla mölli. Eihän tuollaista voi tietää kuin hesalaiset jotka siinä lähellä asuvat.

Jos minä sanon että siinä Penan paikassa on parhaat pizzat, niin mihinkä sen sijoittaisit? 

Vierailija
71/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tel Avivissa.

Railakas ilta yökerhossa. Jossa sitten iskin kaunottaren , vai oliko se toisinpäin, että hän. Lähdettiin sieltä kävelemään ja neito vei minut Pizzeriaan, joka kokosi jo tuoleja, ja paikkaa suljettiin, mutta ei haitannut seuralaistani joka puhui meille pizzat nurkkapöytään kynttiläillalliselle,  vaikka oli jo yö, punaisen hämyinen nurkkaus ja elämäni parasta pizzaa, vai seurako se teki pizzasta niin hyvää.

Kiva tarina😃

Vierailija
72/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italiassa, Gardajärvellä, en muista kaupungin nimeä.

Vierailija
73/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipizzassa, ihan rehellisesti.

Mielestäni muissa Suomen pizzerioissa aina niin kuivia ja ohuita. Viimeksi kun söin "tasokkaassa" pizzaravintolassa, olisi tarvinnut moottorisahan jotta saisi kivikovan pohjan leikattua, muissakin pizzerioissa yleensä ihan kuivia ja mehevyys puuttuu täysin.

Milanossa olen myös kokeillut mutta ei tehnyt suurta vaikutusta. Ok, mutta kotipizzassa olen syönyt parempia.

Toki kotipizzassa välillä tulee sekundaa, esim paljon täytteitä sisältävät voi olla joskus vetisiä ja välillä juustossa säästetään liikaa. Mutta kuuntelevat hyvin palautetta ja juuston määrä lisääntyi heti kun kerran valitin.

Vierailija
74/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pohjois-Haaga, Helsinki🍕

Mikä pizzeria?

Onko ostarilla vielä se joku Ässä? Kauan sitten asuttiin sen lähellä.

Vierailija
75/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon laihiksella joten ikävää lukea tämmöisiä ketjuja kun tulee nälkä..

Ai kamala, mä oon lihiksellä!

Vierailija
76/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Administrator kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Manalassa! Aa että. Iha perus pepperonipizza ja siihen päälle sitä niiden valkosipulimömmöä. Mmmmmm

Ootko mölli ihan tosissas? Manala on ravintola stadissa, Os. Dagmarinkatu 2, 00100 Hki

Aina kun puhutaan stadista, minulle tulee mieleen Tukholma, tarkemmin ottaen vanha kaupunki (gamla stan). Kun tullut asuttua pitkään sielläkin. Tukholmassa ollessa sitä aina muistaa, että Helsinki on ihan mukava pikkukaupunki - vaikka pienihän tää stadikin on oikeasti isoihin kaupunkeihin, kuten Pietari, Pariisi tai Berliini, verrattuna.

Vierailija
77/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montrealissa vuonna 1977.

Olutkapakka jossa sai myös pizzaa ja tilasin pienimmän

eli babypizzan.

Se oli valtava pekonipizza ja ensimmäinen pizza minulle

enkä jaksanut syödä kuin puolet siitä.

Niin hyvää pizzaa en ole sen jälkeen saanut mistään.

Vierailija
78/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riccionessa Italiassa. Suoraan puu-uunista margarita. Siinä oli maut kohdillaan!

Vierailija
79/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Administrator kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko mölli ihan tosissas? Manala on ravintola stadissa, Os. Dagmarinkatu 2, 00100 Hki.

Kyllä minäkin kuvittelin että nyt viitattiin Helvettiin.

Vierailija
80/1357 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen mölli sitten kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Administrator kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minäkin kuvittelin että nyt viitattiin Helvettiin.

Sama. Ja ajattelin että aika mautonta pilaa, vaikken kovin uskovainen itse olekaan.