Missä olet syönyt elämäsi parasta pizzaa?
Kommentit (1357)
Pizzeria La Stallassa Rovaniemellä 80-luvulla.
Jännä kun ihmiset haukkuvat Italiassa syömiään pizzoja. Ehkä odotukset ovat siellä liian korkealla. Itse olen saanut Italiassa loistavia pizzoja. Pari huonompaakin kyllä.
Genevessä.
Huonoimman pizzan olen saanut Roomassa.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun ihmiset haukkuvat Italiassa syömiään pizzoja. Ehkä odotukset ovat siellä liian korkealla. Itse olen saanut Italiassa loistavia pizzoja. Pari huonompaakin kyllä.
Itse olen eksynyt Roomassa ja Milanossa turistirysiin jossa on pizza on ollut niin huonoa että pakastepizzat on herkkua niihin verrattuna.
Yttis, Dragsfjärd, Kemiönsaari. Todella herkulliset pizzat 👍😋.
Heval, Pikku huopalahti. n. 20 vuotta sitten.
Ravintola Piz Milanossa. Listalla on kolme pizzaa: margarita, pelkkä tomaatti ja pelkkä juusto. Melko lähellä uskonnollista kokemusta. Mikään ruoka ei koskaan ole ollut niin hyvää.
Hanko pizzeria Milano ja smetanapizza
Metripitsan laitoin uuniin kotona. Maistuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Genevessä.
Jooo mäkin josku ostin kierrekorrekorkkiiviini sijasta vähän sellaista kallliimpaa viiniä sitte jälkikäteen vasta tajuisn ettei nämä olekkaaan mitään enää nautiskeluviinejä.
Puzza Hut joskus 80-luvulla: elämäni eka pannupohjapizza ja cokis.
Possket ounaisena siinä hiljaa itekseeen mietin etttä nyt pitäiisi jotain viineistä ja ruoasta tietäääkkin.
Tampereella Napolissa. Oli sen arvoista jonottaa melkein kolme varttia
Vierailija kirjoitti:
Genevessä.
Oho, oli varmaan joku turistirysä.
Minä söin elämäni parhaan pizzan Venetsiassa kanaalin rannalla pienessä pitseriassa, ilta-auringossa ja hyvässä seurassa, interraililla vuonna 1975. Pizza Margherita, mozzarellaa ja basilikaa, yksinkertaisuudessaan herkullinen ja rapeareunainen.
Makuelämys ja elämys ei unohdu ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Possket ounaisena siinä hiljaa itekseeen mietin etttä nyt pitäiisi jotain viineistä ja ruoasta tietäääkkin.
Kylllä noi esim juustot kiiinnostaa ja viinit siinä ohessa ja jossain idyllisessä paikassa vaikka jonkun ensitreffeillä nautitttuna.
Roomassa, katumyyjältä ostettuna. Kakkoseksi nousee pizza Milanossa. Aivan erilaista, mutta hyviä kumpikin.
Jaa tuossahan se jo kerrottiin...