Lokit hyökkäsi, mies auttanut
Olin just uimassa ja lokit alkoi hyökkäillä kimppuun tehden useita läheltä syöksyjä. Pelästyin niin että kirkuin vedessä. Mitä tekee mies rannalla. Mulkaisee kerran ja lähtee sitten kävelemään toiseen suuntaan. Nyt mua vituttaa ja hän sanoo, että mitä ihmettä hän siinä olisi voinut tehdä. Siis kumpi meistä on nyt väärässä tässä riidassa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen pettää aina. Lokeille ei tosin kyllä oikein mitään voi...
Mielenkiintoinen muuten tuo verbin kirkua taivutus. Miten se menee oikeaoppisesti: kiruin, kirkuin, kirkusin vai joku muu?
Mä kirrkkusi
Toista se oli ennen kun miehet kävivät armeijan ja olivat miehiä. Lokista olisi tehty kortonki ja nainen olisi pelastanut ja tyydytetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vellihousu mies. Pelkäsi itse ja häipyi paikalta vähin äänin. No nyt ainakin tiedät että miehesi on pelkuri eikä siltä kannata odottaa apua jos huumehörhö tai lokki käy kimppuusi. Juoksee pakoon jotta hippulat vinkuu.
AP:han sitä lokkia pelkäsi. Millä logiikalla joku ihan muu on silloin vellihousu?
No sillä kun otti hatkat yrittämättäkään auttaa vaikka toinen kiljuu apua. Varsinainen kentlemanni.
Pihlavalainen kirjoitti:
Toista se oli ennen kun miehet kävivät armeijan ja olivat miehiä. Lokista olisi tehty kortonki ja nainen olisi pelastanut ja tyydytetty.
Niinpä! Nykymiehistä ei ole enää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Volvomies kirjoitti:
Aikamoine pelkuri se sun "miehes". Jos mä oisin sun mies toi lokki lentäis tekosiivillä.
No juu. Nytpä teenkin losun kun tuolleen uhkailet kiduttaa viatonta luontokappaletta.
Taisit olla siinä Elokapinan mielenosoituksessa. Lokki selvästi ollut pahat mielessä kute aloittaja jo mainitti ????!!!??!?
Olisinpa nainen. Saisi vain olla avuton prinsessa ja odottaa miehen tekevän kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen muuten tuo verbin kirkua taivutus. Miten se menee oikeaoppisesti: kiruin, kirkuin, kirkusin vai joku muu?
Sieltä voi katsoa: https://fi.wiktionary.org/wiki/Liite:Verbitaivutus/suomi/kirkua
Vettä keuhkoihin kun pelästyy lokkeja ja hukkuminen, puolustaa naistaan lokkeja vastaan, kurkipotku - kai se on kuitenkin kirkupotku? Huvittavia nämä kommentit ihmiset vastaan lokit ja tietysti sukupuolikiistat mukaan.
Mites Tuulen viemää uudelleen dramatisointi kun Scarlett kirkuu lokkeja ja Rhett kiitää apuun tälläämään uimapatjaa pystyyn. Tai airon. Jotain näyttävää kuitenkin. Scarlett vaipuu Rhettin vahvoilla käsivarsille ihan tyystin kaikesta kirkumisesta uupuneena ja Rhett tyynnyttelee, mumisee rauhoittavia sanoja (kuten paska lokki) Scarlettin lettiin ja kaapii kourillaan pahimmat linnunpaskat pois.
pervokki kirjoitti:
Eikö lokki ole jonkun kotiin pakosti änkeävä puolituttu ihmishenkilö joka yleensä tyhjentää jääkaapin?
Nauran vedet silmissä 🤣, oi miten nokkela olit.
Ne lokit asuvat siellä, vähän samoin kun kalat vedesää. Oletko Raumalta?
Vierailija kirjoitti:
pervokki kirjoitti:
Eikö lokki ole jonkun kotiin pakosti änkeävä puolituttu ihmishenkilö joka yleensä tyhjentää jääkaapin?
No mieti vähän, miltä tuntuu, kun tuollainen ihmishenkilö tekee syöksyjä sinua kohtaan, kun olet uimassa? Ei ihme, että ap säikähti.
Hulvaton ketju 😂😂😂
Vaikka ap:n mies toimi ikävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mun kielikorvan mukaan se menee näin:
minä kiruin
sinä kiruit
hän kirkui
me kiruimme
te kiruitte
he kirkuivat
No miksi ette tapa kaikkia miehiä? Vätyksiä olette itse.
Tämä oli kyllä viikon paras avaus, pitkästä aikaa naurattaa kunnolla avaus ja kommentit. Kunnes pari miesjonne tosikkoa tuli vikisemään jotaan mielenpahoitustaan.
Olen huomannut, että linnut ja erityisesti lokit ovat monille naisille kirkumisen paikka. Ja muutenkin mennään kyyryyn ja sellaista. Kyllä siinä kohtaa sen muutaman sekunnin ajan varmasti tuntuisi hyvältä kun olisi ison mies suojelemassa luonnonoikuilta!
Hädässä ystävä tutaan vai miten vanha kansa sanoikaan.
Vierailija kirjoitti:
Hädässä ystävä tutaan vai miten vanha kansa sanoikaan.
Se onkin totinen paikka, kun meinaa hukkua lokeille kirkuessaan.
Niin? Sinua ei ilmeisesti pidä päästää mihinkään ilman jatkuvaa valvontaa.