Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lokit hyökkäsi, mies auttanut

Vierailija
06.07.2021 |

Olin just uimassa ja lokit alkoi hyökkäillä kimppuun tehden useita läheltä syöksyjä. Pelästyin niin että kirkuin vedessä. Mitä tekee mies rannalla. Mulkaisee kerran ja lähtee sitten kävelemään toiseen suuntaan. Nyt mua vituttaa ja hän sanoo, että mitä ihmettä hän siinä olisi voinut tehdä. Siis kumpi meistä on nyt väärässä tässä riidassa?

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen olisi pitänyt napata joku iso esine esim veneen airo, uimapatja jne. ja nostaa se pystyyn niin lokit joko hyökkii siihen tai lähtee lipettiin. Hiton lokit. Jokakesäinen riesa. Ja ap:lla huono mies. Mua on puolustaneet lokkeja vastaan niin naapurin rouva kuin yksi mies jonka kanssa vaan pantiin.

Miksi et itse osaa?

Jos olet esim vedessä?

Niin? Sinua ei ilmeisesti pidä päästää mihinkään ilman jatkuvaa valvontaa.

Vierailija
22/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen pettää aina. Lokeille ei tosin kyllä oikein mitään voi...

Mielenkiintoinen muuten tuo verbin kirkua taivutus. Miten se menee oikeaoppisesti: kiruin, kirkuin, kirkusin vai joku muu?

Mä kirrkkusi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se oli ennen kun miehet kävivät armeijan ja olivat miehiä. Lokista olisi tehty kortonki ja nainen olisi pelastanut ja tyydytetty.

Vierailija
24/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vellihousu mies. Pelkäsi itse ja häipyi paikalta vähin äänin. No nyt ainakin tiedät että miehesi on pelkuri eikä siltä kannata odottaa apua jos huumehörhö tai lokki käy kimppuusi. Juoksee pakoon jotta hippulat vinkuu.

AP:han sitä lokkia pelkäsi. Millä logiikalla joku ihan muu on silloin vellihousu?

No sillä kun otti hatkat yrittämättäkään auttaa vaikka toinen kiljuu apua. Varsinainen kentlemanni.

Vierailija
25/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlavalainen kirjoitti:

Toista se oli ennen kun miehet kävivät armeijan ja olivat miehiä. Lokista olisi tehty kortonki ja nainen olisi pelastanut ja tyydytetty.

Niinpä! Nykymiehistä ei ole enää mihinkään.

Vierailija
26/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Volvomies kirjoitti:

Aikamoine pelkuri se sun "miehes". Jos mä oisin sun mies toi lokki lentäis tekosiivillä.

No juu. Nytpä teenkin losun kun tuolleen uhkailet kiduttaa viatonta luontokappaletta.

Taisit olla siinä Elokapinan mielenosoituksessa. Lokki selvästi ollut pahat mielessä kute aloittaja jo mainitti ????!!!??!?

Vierailija
27/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa nainen. Saisi vain olla avuton prinsessa ja odottaa miehen tekevän kaiken.

Vierailija
28/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoinen muuten tuo verbin kirkua taivutus. Miten se menee oikeaoppisesti: kiruin, kirkuin, kirkusin vai joku muu?

Sieltä voi katsoa: https://fi.wiktionary.org/wiki/Liite:Verbitaivutus/suomi/kirkua

Vierailija
29/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä keuhkoihin kun pelästyy lokkeja ja hukkuminen, puolustaa naistaan lokkeja vastaan, kurkipotku - kai se on kuitenkin kirkupotku? Huvittavia nämä kommentit ihmiset vastaan lokit ja tietysti sukupuolikiistat mukaan.

Mites Tuulen viemää uudelleen dramatisointi kun Scarlett kirkuu lokkeja ja Rhett kiitää apuun tälläämään uimapatjaa pystyyn. Tai airon. Jotain näyttävää kuitenkin. Scarlett vaipuu Rhettin vahvoilla käsivarsille ihan tyystin kaikesta kirkumisesta uupuneena ja Rhett tyynnyttelee, mumisee rauhoittavia sanoja (kuten paska lokki) Scarlettin lettiin ja kaapii kourillaan pahimmat linnunpaskat pois.

Vierailija
30/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pervokki kirjoitti:

Eikö lokki ole jonkun kotiin pakosti änkeävä puolituttu ihmishenkilö joka yleensä tyhjentää jääkaapin?

Nauran vedet silmissä 🤣, oi miten nokkela olit.

Vierailija
31/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lokit asuvat siellä, vähän samoin kun kalat vedesää. Oletko Raumalta?

Vierailija
32/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vätys toi sun miäs

Vierailija
33/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pervokki kirjoitti:

Eikö lokki ole jonkun kotiin pakosti änkeävä puolituttu ihmishenkilö joka yleensä tyhjentää jääkaapin?

No mieti vähän, miltä tuntuu, kun tuollainen ihmishenkilö tekee syöksyjä sinua kohtaan, kun olet uimassa? Ei ihme, että ap säikähti. 

Hulvaton ketju 😂😂😂

Vaikka ap:n mies toimi ikävästi.

Vierailija
34/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kielikorvan mukaan se menee näin:

minä kiruin

sinä kiruit

hän kirkui

me kiruimme

te kiruitte

he kirkuivat

Vierailija
35/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ette tapa kaikkia miehiä? Vätyksiä olette itse.

Vierailija
36/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli kyllä viikon paras avaus, pitkästä aikaa naurattaa kunnolla avaus ja kommentit. Kunnes pari miesjonne tosikkoa tuli vikisemään jotaan mielenpahoitustaan.

Vierailija
37/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että linnut ja erityisesti lokit ovat monille naisille kirkumisen paikka. Ja muutenkin mennään kyyryyn ja sellaista. Kyllä siinä kohtaa sen muutaman sekunnin ajan varmasti tuntuisi hyvältä kun olisi ison mies suojelemassa luonnonoikuilta!

Vierailija
38/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hädässä ystävä tutaan vai miten vanha kansa sanoikaan.

Vierailija
39/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hädässä ystävä tutaan vai miten vanha kansa sanoikaan.

Se onkin totinen paikka, kun meinaa hukkua lokeille kirkuessaan.

Vierailija
40/83 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaa raumalt tua lokki..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kolme