Onko ihminen oikeasti kauneimmillaan laihana?
Nythän on tulossa takaisin se ysärin/nollarin laihuustrendi. Muistan ainakin itse laihana saaneeni eniten kehuja, kasvotkin näyttivät paremmilta ja joka ikinen vaate näytti hyvältä päällä. Nykyisin painoa on tullut lisää ja naamakin on pyöreämpi eli piirteet jäävät piiloon. Hoikka olen edelleen. Ei vaan olisi itsekuria moiseen ja elintavat pitäis laittaa uusiksi(nautiskeli jäisi).
Miten muilla, saa jakaa kokemuksia ja mielipiteitä asiaan liittyen!
Kommentit (63)
Ei liian laihana. Sellainen melko hoikka ja hyvinvoiva näköinen ihminen on mielestäni kauneimmillaan. Ei siis alipainoinen ja riutunut.
Ei, vaan äärimmäisen ylipainoisena.
Tuskin liian laihana eikä myöskään liian lihavana.
Riippuu paljon ihmisestä.
Kun itse oon ollut hoikassa kunnossa, on mun kasvot olleet jotenkin kolhot ja oon näyttänyt itseäni vanhemmalta. Normaalipainoisena näytän ikäiseltäni ja paremmalta.
Minusta normaalius on joka suhteessa kauneinta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä bmi oli ja mikä on nyt?
Noin 17,5 ja nyt 20.
-ap
No ei totisesti, ainakaan tälleen vanhana ja nopsaan sekä liikaa laihtuneena.
Kyllä itse oisin paljon kauniimpi vähemmän laihana 🙄
Kerttu Rissanen on just sellainen sopivan hoikka.
Nuorena tyttönä olin ehdottomasti kauniimpi ja puoleensa vetävämpi hoikkana. Nyt vajaana viisikymppisenä normaali paino on parempi. Kovin hoikkana näytän ikäistäni vanhemmalta kuivalta ja muodottomalta oravalta, normaalipainoisena on pylly ja rinnat ja naisellisuutta enemmän.
Suoraan sanottuna jos ihminen on ulkonäöltään luonnostaan vähemmän viehättävä, ei se laihuus voi paljoa tehä eli automaattisesti ihminen ei ole laihana kauniimpi.
Hoikkana on parempi. Kun on aina saman kokoinen, ei tartte ostaa uusia vaatteita, vanha koko käy vielä.
Ap, et sinä tule enää milloinkaan näyttämään samalta kuin 90-luvulla.
Ei tarvitse käyttää sanaa laiha. Hoikka on hyvä olla niin voi joskus herkutellakin.
Hoikkana mulla tulee poskipäät ja kasvojen luusto paremmin esiin, eikä edes tarvitse olla lihava vaan muutama hassu lisäkilo ja naamani pyöristyy ja leuka massiivistuu. Eli joo hoikkana oon nätimpi.
Miksi sinun pitäisi olla laiha eikä hoikka? Miksi pitäisi riittää itsekuria? Anteeksi mutta kuulostaa anorektiselta.
Itse olin 80-luvulla laiha eikä se ollut kaunista, sitten -90-10 olin hoikka ja olin kauneimmillani, nyt olen jo normaalipainon ylärajalla ja vyötärö turvottaa ikävästi.
Mutta jokaisella on se oma sopiva, yksi ystäväni on monien ja minunkin mielestäni kauneimmillaan hieman ylipainoisena. Laihakin on ollut, mutta oli jotenkin liian luiseva.
Vierailija kirjoitti:
Sanna on sopiva.
https://i.media.fi/incoming/e3kspt/7490623.jpg/alternates/FREE_1440/749…
Mielestäni kauniimpi tässä:
https://www.google.com/search?q=sanna+marin&rlz=1C1CHBF_fiFI986FI986&sx…;
Tuossa sun kuvassa on jo anorektinen.
Joku on, joku ei. Toinen tykkää, toinen ei.