Lokit hyökkäsi, mies auttanut
Olin just uimassa ja lokit alkoi hyökkäillä kimppuun tehden useita läheltä syöksyjä. Pelästyin niin että kirkuin vedessä. Mitä tekee mies rannalla. Mulkaisee kerran ja lähtee sitten kävelemään toiseen suuntaan. Nyt mua vituttaa ja hän sanoo, että mitä ihmettä hän siinä olisi voinut tehdä. Siis kumpi meistä on nyt väärässä tässä riidassa?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos lokki hyökkää kun olet uimassa niin pitää kellua joko X- tai T-asennossa ja teeskennellä kuollutta. Aurinkolasit päähän etteivät lokit noki silmiä puhki. Ja hattu (kevlarivuorattu) tai pyöräilykypärä päässä ettei kallonsirut joudu lintujen kurkkuun. Terävät kallonsirut voivat repiä lintujen kurkun ja suolistoa. Ei pidä kellua vatsallaan koska vedessä hengittäminen ei onnistu noin vain ilman kiduksia.
Varovasti voi käsimerkeillä kertoa puolisolle, että tässä hetki menee kuollutta teeskennellessä ja puoliso voisi yrittää tehdä rautalankahengarista atraimen, ja yrittää hiljalleen vetää kellujaa kohti rantaa, kuitenkin lokkeja ja niiden reviiriä kunnioittaen. Joskus tilanne rauhoittuu ajan kuluessa ja lokinpoikasten kasvaessa.
Treella n. 5km keskustasta länteen, oli pakko kääntyä jalkakäytävällä isoa lokkia kohti ja huitoa ilmassa, koska se oli tulossa nokka edellä päähän. Sateenvarjoa ei ehtinyt kaivaa esille. Se tuli täysin hiljaa takavasemmalta, mikään ei edeltänyt sitä.
Harvoin ne lokit ihmisten kimppuun käyvät, niin että osumia tulisi. Saattavat lentää kohti, mutta väistävät lopulta.
Juu toivotaan. Se näytti äkäiseltä kuin KOTKA ja huomasin myöhemmin kengissä pientä valkoista läikkää.
On ihan hyvä, että mies on auttanut. Kiititkö kyseistä miestä auttamisesta?
En jaksa enää uhrautua naisten puolesta. Elämme 2020-lukua.
Nää on näitä suomalaisia "miehiä". En edes kunnolla ymmärtänyt aiemmin että millainen oikea mies on naistaan kohtaan ennen kuin muutin ulkomaille ja aloin seurustella ulkomaisen miehen kanssa. Niiiiin erilaista : ei humalahakuista julista, koska miehen tehtävä on pitää huoli naisesta kun viihteellä eikä se onnistu jos on kännissä. Teitä ylittäessä siirtyy aina autojen puolelle. Avaa ovet minne mennäänkin,myös auton ovet. Kantaa painavat tavarat. Ja kyllä, jos lokki hyökkäsi niin jotakin tekisi asialle.
Mitä jos sukupuolet olisivat toisinpäin? Ihan oikein kun ei auttanut.
Puoliso joka hätätilanteessa vain toljottaa tumput suorana, on kaiken arvostelun alapuolella.
Sanon tämän kokemuksesta ja syvästi pettyneenä.
Vierailija kirjoitti:
Puoliso joka hätätilanteessa vain toljottaa tumput suorana, on kaiken arvostelun alapuolella.
Sanon tämän kokemuksesta ja syvästi pettyneenä.
Noita hätätilanteita tuppaa joillain naisilla olemaan, kannattaa välttää heitä. Mikä ihme oletus on että miehen tulee suojella naista jos nainen itse käyttäytyy typerästi? Jos mies käyttäytyy noin, hän on tyhmä ja ansaitsee sen ja sitten jätetään se sika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän kokemuksesta ja syvästi pettyneenä.Noita hätätilanteita tuppaa joillain naisilla olemaan, kannattaa välttää heitä. Mikä ihme oletus on että miehen tulee suojella naista jos nainen itse käyttäytyy typerästi? Jos mies käyttäytyy noin, hän on tyhmä ja ansaitsee sen ja sitten jätetään se sika.
Mitä ihmeen typerää uimisessa on?
MaMa83 kirjoitti:
Nää on näitä suomalaisia "miehiä". En edes kunnolla ymmärtänyt aiemmin että millainen oikea mies on naistaan kohtaan ennen kuin muutin ulkomaille ja aloin seurustella ulkomaisen miehen kanssa. Niiiiin erilaista : ei humalahakuista julista, koska miehen tehtävä on pitää huoli naisesta kun viihteellä eikä se onnistu jos on kännissä. Teitä ylittäessä siirtyy aina autojen puolelle. Avaa ovet minne mennäänkin,myös auton ovet. Kantaa painavat tavarat. Ja kyllä, jos lokki hyökkäsi niin jotakin tekisi asialle.
Tasa-arvo ei tuonut pelkkiä rusinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon tämän kokemuksesta ja syvästi pettyneenä.Noita hätätilanteita tuppaa joillain naisilla olemaan, kannattaa välttää heitä. Mikä ihme oletus on että miehen tulee suojella naista jos nainen itse käyttäytyy typerästi? Jos mies käyttäytyy noin, hän on tyhmä ja ansaitsee sen ja sitten jätetään se sika.
Mitä ihmeen typerää uimisessa on?
Ei mitään. Hölmö kysymys. Mikä hölmöä siinä on jos jähmettyy kauhusta?
Joko täällä on miehet ehtineet neljä sivua uhota että naista ei auteta hädässä koska feminismi, tasa-arvo ja he eivät saa pildeä. No minä ainakin naisena ja feministinä lupaan auttaa kaikkia miehiä hädässä ja pulassa, myös näitä tällä lailla paasaavia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Joko täällä on miehet ehtineet neljä sivua uhota että naista ei auteta hädässä koska feminismi, tasa-arvo ja he eivät saa pildeä. No minä ainakin naisena ja feministinä lupaan auttaa kaikkia miehiä hädässä ja pulassa, myös näitä tällä lailla paasaavia miehiä.
ei ole.
Sinä olet pihalla tässä asiassa ap. Ainoa juttu mikä tuossa lokkitapauksessa auttaa on se, että uiskentelet pois päin niistä lokinperkeleistä. Olit vain liian lähellä lokinpoikasia, valitse uimapaikkasi tarkemmin jos lokit pelottaa.
Olen muutaman kerran itsekin uidessa sattunut lokin mielestä liian lähelle, mutta eipä noita pelätä tarvi, kunhan hyökkäilevät tai siis uhkailevat.
IIIK! eikö aikuinen nainen osaa itse huitoa lokkeja pois. Ja sit sukeltaa vaikka rantaan saakka ja nousta pois vedestä. Aina pitää syytellä muita ihmisiä. Rasittava taakka tuo kaikille ympärillä oleville ihmisille. Ei ihme että mieskin on jo kyllästynyt katselemaan tällaista ihmisitä
Näin miehenä en minäkään kyllä naista puolustaisi koska puolustaisiko nainen miestä vastaavassa tilanteessa?
Jos minun päälle lokit hyökkäisi ja kirkuisin paniikissa vedessä niin tulisiko nainen häätämään lokit pois?
Pelkään liikkua iltaisin kadulla joten puolustaisiko nainen minua jos minua uhattaisiin tai lohduttaisiko nainen minua kun pelkään?
Ei sukupuoli tee ihmistä tietynlaista vaan yksilöitä ollaa.
Feministit on jo sitä varten. Miksi minun tulisi puollustaa naista joka ei kunnioita laissakin säädettyä lintujen pesimärauhaa?
Vierailija kirjoitti:
Vellihousu mies. Pelkäsi itse ja häipyi paikalta vähin äänin. No nyt ainakin tiedät että miehesi on pelkuri eikä siltä kannata odottaa apua jos huumehörhö tai lokki käy kimppuusi. Juoksee pakoon jotta hippulat vinkuu.
Tämä vanha kiinalainen sananparsi " juosta niin että hippulat vinkuu" on kyllä mielenkiintoinen.
Olen yön hiljaisina tunteina sitä usein mietiskellyt ja etsinyt sille selitystä. Ainakin iho tuntuu aika kuivalta jos kontaktissa jalkoihin hippuloihin syntyy ääntä?
Pokkani ei kyllä kestäisi mennä apteekista tiedustelemaan hippula saati alapään rasvoja. Mutta käsivoide? On kyllä jotenkin hankala alkaa voidella hippuloita pelkän äänen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Näin miehenä en minäkään kyllä naista puolustaisi koska puolustaisiko nainen miestä vastaavassa tilanteessa?
Jos minun päälle lokit hyökkäisi ja kirkuisin paniikissa vedessä niin tulisiko nainen häätämään lokit pois?
Pelkään liikkua iltaisin kadulla joten puolustaisiko nainen minua jos minua uhattaisiin tai lohduttaisiko nainen minua kun pelkään?
Ei sukupuoli tee ihmistä tietynlaista vaan yksilöitä ollaa.
Minä olen maailman nynnyin nainen mutta yrittäisin tehdä kaikkea noita mitä listaat parhaani mukaan ihan kaikille jotka sitä tarvii. Oli nainen, mies, vauva tai vaari.
Lokit ei hyökkäile ihmisten kimppuun huvikseen vaan siksi kun suojelevat poikasiaan ja koiraa ulkoiluttavan ihmisen kimppuun vielä herkemmin kun tietävät koirien olevan vielä suurempi vaara.