Puoliso utelee kenen kanssa täällä "tsättäilen", haluatko tutustuttaa itsesi?
Kommentit (32)
Heippa. 25-vuotias yhden lapsen äiti ja teknisen alan opiskelija. En livenä juttele juuri kenellekään muulle kuin lapselle ja aviomiehelleni.
46 vuotias helsinkiläinen nainen, työelämässä, palkka 2800 e.
Entinen surffaaja.
Jalkapalloa olen katsellut viimeiset 3 vk. Nyt opettelen aikaan ilman jalkapalloa, vielä kolme matsia.
Miesystävä ei ole kiinnostunut jalkapallosta. Miesystävän 13 vuotias poika. Harmittaa kun kannatamme eri joukkuetta. Kissa nukkuu, helle väsyttänyt meidät kaikki. Ei pysty juoksemaan, eikä edes menemään rannalle kun on niin kuuma.
Kesäloma edessä.
Olen selvänäkijä, parantaja ja enkelihoitaja. Ikää tai sukupuolta en kerro, koska moderaattori näkee kaiken.
Puolipervo setämieslääkäri, jolla kulissit pystyssä ja viihdyn niissä ihan hyvin.
42 v hippi, puhdas ja hyväntuoksuinen myös tien päällä. Palstalla jo 20 v!
53 vuotias setämies joka sättäilee enempi autopalstalla mutta kaipaa joskus myös älyllistä toimintaa ja eksyy tänne. Laatikkoleuka mutta ei avaruuskirurgilentäjä vaan opistoinssi. Viherpiperrän salaa.
Uupunut ja hikinen isotissinen brunette.
Olen Turussa. 57-v.
Pitkät hiukset, ylipainoa, mies ja 19-v lapsi vielä kotona.
Reilu 50 vuotias omenan mallinen erittäin introvertti naisihminen. Hyvää iltaa vaan teille.
Täällä tsättäilee sellainen nainen, kenen exä oli samanlainen kuulustelija ja tenttaaja. Kyttäsi koko ajan tekemisiäni ja oli mustasukkainen, vainoharhainen mulkero.
Hän sitten itse petti seläntakana.
Ei ole hyvä merkki tuollainen uteleminen.
Jätä se sika!
Hei tässä kolmekymppinen Pepsi max -mamma, joka on vain miehistä kiinnostunut, ei siis ap:sta, ja siten vaaraton tsättäilijä.
Olen työssä täällä sairaalassa, jostain syystä on hiljaista. Tämä chaätti on helppo jättää jos tulee potilas. Olen keski-ikäinen jo isoäiti. Aika tavallinen hoikka ihmine...Minäkin osaan 80-luvun iskelmät ja hitit ulkoa. Meidän melkein koko suku on saiaaalassa töissä. Tällä töissä tapaa heitä sitten. Terv miehellesi.