Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso utelee kenen kanssa täällä "tsättäilen", haluatko tutustuttaa itsesi?

Vierailija
06.07.2021 |

Kerro rehellisesti 🤯

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen  työssä  täällä  sairaalassa,  jostain  syystä  on hiljaista. Tämä chaätti on helppo jättää  jos  tulee            potilas.  Olen keski-ikäinen   jo isoäiti. Aika  tavallinen  hoikka  ihmine...Minäkin osaan  80-luvun   iskelmät  ja hitit  ulkoa.  Meidän   melkein koko  suku  on  saiaaalassa töissä.  Tällä    töissä         tapaa heitä   sitten. Terv  miehellesi.

Vierailija
22/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa. 25-vuotias yhden lapsen äiti ja teknisen alan opiskelija. En livenä juttele juuri kenellekään muulle kuin lapselle ja aviomiehelleni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

46 vuotias helsinkiläinen nainen, työelämässä, palkka 2800 e.

Entinen surffaaja.

Jalkapalloa olen katsellut viimeiset 3 vk. Nyt opettelen aikaan ilman jalkapalloa, vielä kolme matsia.

Miesystävä ei ole kiinnostunut jalkapallosta. Miesystävän 13 vuotias poika. Harmittaa kun kannatamme eri joukkuetta. Kissa nukkuu, helle väsyttänyt meidät kaikki. Ei pysty juoksemaan, eikä edes menemään rannalle kun on niin kuuma.

Kesäloma edessä.

Vierailija
24/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvänäkijä, parantaja ja enkelihoitaja. Ikää tai sukupuolta en kerro, koska moderaattori näkee kaiken.

Vierailija
25/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolipervo setämieslääkäri, jolla kulissit pystyssä ja viihdyn niissä ihan hyvin.

Vierailija
26/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v hippi, puhdas ja hyväntuoksuinen myös tien päällä. Palstalla jo 20 v!

Vierailija
27/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

53 vuotias setämies joka sättäilee enempi autopalstalla mutta kaipaa joskus myös älyllistä toimintaa ja eksyy tänne. Laatikkoleuka mutta ei avaruuskirurgilentäjä vaan opistoinssi. Viherpiperrän salaa.

Vierailija
28/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uupunut ja hikinen isotissinen brunette.

Vierailija
29/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Turussa. 57-v.

Pitkät hiukset, ylipainoa, mies ja 19-v lapsi vielä kotona.

Vierailija
30/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 50 vuotias omenan mallinen erittäin introvertti naisihminen. Hyvää iltaa vaan teille.

Vierailija
31/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tsättäilee sellainen nainen, kenen exä oli samanlainen kuulustelija ja tenttaaja. Kyttäsi koko ajan tekemisiäni ja oli mustasukkainen, vainoharhainen mulkero.

Hän sitten itse petti seläntakana.

Ei ole hyvä merkki tuollainen uteleminen.

Jätä se sika!

Vierailija
32/32 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tässä kolmekymppinen Pepsi max -mamma, joka on vain miehistä kiinnostunut, ei siis ap:sta, ja siten vaaraton tsättäilijä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi