Puoliso utelee kenen kanssa täällä "tsättäilen", haluatko tutustuttaa itsesi?
Kommentit (32)
Hoikka nelikymppinen, jolla on pyöräilysortsit ja hankala äitisuhde. Miehelläni on lapsi, jolla ei ole kesätöitä. Syön kasvisruokaa.
Karvainen pallero Helsingistä. Peukalot keskellä kämmentä, pää pilvissä (akateeminen). Äiti ja isoäiti. Hei, ap:n puoliso!
Olen 59-vuotias isoäiti Loimaalta. Työtön, mutta mies ja säästöt elättävät.
Turkulainen akateeminen kahden aikuisen lapsen äiti.
Päärynänmuotoinen hikinen nainen Lohjalta, 45v, ärtynyt suoli, lukutoukka. Uskon Jumalaan ja muistan ulkoa valtaosan 80-luvun hiteistä. Hei vaan ap:n mies!
Lyhyttukkainen hetero Keski-Suomesta. Olen vasenkätinen ja minulla on hormonikierukka.
Vierailija kirjoitti:
Turkulainen akateeminen kahden aikuisen lapsen äiti.
Täällä melkein turkulainen (Turun naapurikunnasta) kahden aikuisen ja yhden murrosikäisen lapsen akateeminen äiti.
Nainen, 45, lomalla, en aio siivota.
Hieman alta nelikymppinen lapseton nätti akateeminen toimistotäti, jolla hankala äitisuhde ja ongelmia itsetunnon kanssa.
Hei vaan, Hei!
Keski-ikäinen ahvenanmaalainen jalkapallofani tappaa täällä aikaa.
55-v etätöitä Espanjasta käsin tekevä perheellinen nainen. Kissarakas vege. Harrastaa Välimeressä uimista.
Istun juuri alasti ilmankostuttimen alla.
Olenko tiedonhaluisena ja uteliaana ihmisenä muka tunkeileva, vai kaipaako ylimaallinen imagoni tämän enempää selittelyjä?
29 vuotias kuopiolainen kahden lapsen äiti. Olen lyhyt ja hoikka, minulla on pitkät hiukset ja puhun leveästi Savon murteella.
Laiska 28v nainen helsingistä, punainen tukka.
Tsättään sulle ap koiran kusilenkiltä. Hän on karvainen.
41-v. transmies Keski-Suomesta, aseksuaali. En uhka puolisollesi huomiostasi. :-p
Eläkeikää odottavaa persjalkainen savolainen, joka on työn takia lännessä ja talar svenska.
Karvainen muruskuukkeli Kainuusta. Kaksi jalkaa. Akateeminen. Äiti.