Apua, ummetus!!
Olen Virossa leiriolosuhteissa ja en ole käynyt isolla asialla nyt 4 päivään... pitääkö jo huolestua + mitä teen? En pääse apteekkiin.
Kommentit (9)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 23:09"]Saatteko kahvia siellä? Ota 2-3 kuppia.
[/quote]
Kuinka pian tehoaa? Ettei juuri silloin olla paikassa jossa ei ole mahdollisuutta käydä vessassa.
Mitäpä sitä huolestumaan jos on hyvä olla. Jotain tarttis tehdä jos vielä on useita päiviä leirielämää vietettävänä.
Ei hätää, mulla joskus kesäloman alettua, meni suoli jumiin lähes viikoksi. En mitään erikoistemppuja tehnyt, suoli toimii kun aikanaan.
Vettä kannattaisi juoda mahdollisimman paljon.
Oletko liikkunut paljon?
Kyykistele mahdollisimman paljon. Juo vettä. Itsellä cola-juomat aiheuttavat jopa ripulia. Saako sieltä luumuja tai rusinoita?
Appelsiinia neuvoivat afrikkalaiset ystäväni tarjoamaan lapselle, kun hänellä oli vauvana ummetusta.
Kahvia ja yks rööki. Alle vaikka kaurapuuroa luumukiisselillä
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 02:06"]
Oletko liikkunut paljon?
Kyykistele mahdollisimman paljon. Juo vettä. Itsellä cola-juomat aiheuttavat jopa ripulia. Saako sieltä luumuja tai rusinoita?
Appelsiinia neuvoivat afrikkalaiset ystäväni tarjoamaan lapselle, kun hänellä oli vauvana ummetusta.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 02:03"]
Ei hätää, mulla joskus kesäloman alettua, meni suoli jumiin lähes viikoksi. En mitään erikoistemppuja tehnyt, suoli toimii kun aikanaan.
Vettä kannattaisi juoda mahdollisimman paljon.
[/quote]
Jos saat kuivattuja luumuja käsiisi, niin liota niitä vedessä kunnes pehmenevät. Joku 3 riittää hyvin. Ne kun vetää naamaan niin alkaa suoli toimimaan.
Saatteko kahvia siellä? Ota 2-3 kuppia.