Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilkeä ja ylimielinen sukulainen! aina parempi kaikessa

Vierailija
10.07.2014 |

Onko muiden suvuissa näin käyttäytyviä ihmisiä?  jos kerron itkien yhdelle sukulaiselleni että olen juuri jäänyt työttömäksi niin sukulaiseni kertoo että hän on ollut paljon kauemmin työttömänä etten minä tiedä mistään mitään. Kun kerroin ostaneeni uuden Toyotan kolme vuotta säästetyillä rahoilla niin sukulaiseni kertoi juuri tilanneensa Porschen ja kertoi että auto tuodaan hänen pihaansa heti seuraavana päivänä. Jos pyydän tätä sukulaista kylään hän ajaa kuin hullu ympyrää pihallani ja rikkoo tahalteen autollaan uudet kukkaistutukset ja sukulaisen lapsi nauraa räkäisesti vieressä. Siksi en pyydä häntä usein kylään, sukulaiseni kyllä tietää miten tärkeää puutarhanhoito juuri minulle on ja tekee tämän tahalteen. Mutta kaikissa perhejuhlissa joudumme aina näkemään. Kun kerroin löytäneeni vihdoin minulle sopivan koulutuksen niin sukulaiseni kertoi valehdellen käyneensä useita eri yliopistotutkintoja aika päiviä sitten ja ettei minun koulutuksestani kumminkaan tule mitään koska minusta ei ole mihinkään.

Kun kerroin järjestäväni pienimuotoiset kakkukestit joihin leivon itse kakun ja pullia niin sukulaiseni kertoi että järjestää seuraavalla viikolla jättikekkerit nimipäivänsä takia joihin on jo tilannut tilauskakun, kuuluisan esiintyjän, hevosvaunut ja vaikka mitä. Kun kerroin sukulaiselleni että harrastan puutarhanhoitoa ja että minulla on marsu niin sukulaiseni nauroi ja sanoi että paskat harrastukset ja kertoi että hän harrastaa vain luksuslajeja kuten golffia. Kaiken lisäksi olen myös toisilta sukulaisiltani kuullut että olen kuulemma tämän tietyn sukulaisen sanomisten mukaan tyhmä, ruma ja leuhka ihminen, juu siis minä olen tätä kaikkea vaikka oikeasti olen melko vaatimaton. Ruma sen takia koska kuvittelen kuulemma itsestäni liikoja koska en kulje tuulipuku päällä ympäri kyliä ja tyhmä sen takia koska harrastukseni ja muut tekemiseni ovat kuulemma niin ääliömäistä ja leuhka sen takia koska järjestän kakkukestejä. Kun kerroin että löysin halvan valmismatkan etelään sukulaiseni nauroi minulle ja kertoi juuri löytäneensä 300 eurolla lennot ja hotellin kaukomaille, maahan jossa muita turisteja ei ole. Olin siis jälleen hänen mielestään säälittävä luuseri joka ei osaa mitään. Kun kerroin aloittavani urheilun niin sukulaiseni kertoi jo palkanneesa itselleen personal trainerin ja hankkineensa jo valmiiksi kaikki kuntoilulaitteet ettei hänen tarvitse vaivautua menemään hienhajuiseen kuntosaliin jossa on muita ihmisiä. Olin siis jälleen säälittävä moukka joka "alentuu" kuntoilemaan muiden ihmisten kanssa samalla salilla. Olen kai ollut liiankin kiltti typerys kun olen tämän sukulaisen juttuja alentunut kuuntelemaan, ei kai kenenkään tarvitse jatkuvaa pilkkaamista kuunnella.

Kaikesta huolimatta itse olen kyllä mieluummin tämmöinen "tyhmä" ihminen kuin tuollainen ylimielinen ylpeilijä jolla  "kaikki on aina parempaa".

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kerro sille mitään. Älä kutsu kylään. Ja jos jossain sukujuhlissa kyselee kuulumisia niin sanot että on säitä pidellyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kolme