Älyllisesti tyhmän ihmisen tunnusmerkkejä
Laukoo näkemyksiään totuuksina, vaikka keskustelun aihepiirin määritelmistäkään ei ole vielä päästy yhteisymmärrykseen. Näkemys naulitaan ja paalutetaan paikoilleen, kunhan tietyt loogiset perusedellytykset täyttyvät. Sen jälkeen ajattelu lopetetaan - ehkä koska se koetaan "turhana jahkaamisena"? Tietoisuus siitä, että kaksi vastakkaista näkemystä voisi olla yhtäaikaisesti aivan yhtä totta, tuntuu olevan kehittymätön.
Kommentit (675)
Vierailija kirjoitti:
tumma ihonväri
Heistähän tulee lääkäreitä. Rasistit vain jarruttavat heidän urasuunnitelmiaan.
Näitä syntyy serkkujen tai sisarusten välisistä suhteista.
Uskoa nökärettäkään näistä viime vuosien psykoottisista hevonbaskoista.
Kuvittelee olevansa ilman koulutusta asiantuntija.
Muutama kirjaston kirja kun ei vastaa vielä erikoislääkärin opintoja ja työkokemusta.
Kertoo älyllisesti tyhmästä ihmisestä kun julkisesti esittää olevansa viisaampi kuin psykiatrinsa!
Suomalaiset nuoret, jotka ovat omasta mielestään niin sivistyneitä sekoittaessaan puheissaan englantia ja suomea.
Se joka ei lue kansainvälisiä uutisia vaan uskoo Suomen mediaan.
Meuhkaa suu vaahdossa ja ilmät harittaen Persujen kanssa uskoen itsekin "asiaansa".
Nainen jolla isot silikonirinnat ja ylitäytetyt huulet!
Äänestää vihreitä.
Tai ensi vaaleissa sdptä.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset nuoret, jotka ovat omasta mielestään niin sivistyneitä sekoittaessaan puheissaan englantia ja suomea.
Tämä on ärsyttävää. Sitä paitsi olen huomannut että englannin kieli on niin puutteellinen monelle että ihmetyttää.
Tyhmä on se joka seuraa Big Brotheria tai Temptentation island sarjoja
Se ajattelu että on itse jotenkin erilainen kuin muut. Esimerkiksi muka harmittomampi tai tärkeämpi, kun ei käsitetä asioiden seuraamuksia, eikä ymmärretä itse olevansa osa ongelmaa. Yksinkertainen ajattelee tyypillisesti tyyliin "eihän se haittaa jos _minä_ vähän napsin tästä istutuksesta näitä kukkia / kaadan jäteöljyä ojaan / otan kahvilasta sokeripaloja taskuun / etuilen" jne. He oikeuttavat nämä toimet nimenomaan itselleen, koska heillä on omat sekavat perusteensa toiminnalleen. Kuitenkaan he eivät ymmärrä että niin ajattelee ja tekee sadat muutkin yksinkertaiset, ja heidän viaton pikku (itsekäs) toiminta kumuloituu, ja vaikuttaa aina jonhonkin.
Samalla tavalla yksinkertaisia on sukulaiskategorian tyypit, jotka ajattelevat että nimenomaan hän ei "aio ajaa kolaria" tai ei joudu työttömäksi tai ei sairastu. Erityistapauksia. Niin myös älyllisesti.
Naisissa niitä tunnusmerkkejä on paljonkin.
ihminen joka väittää aina itseensä kohdistuvan kritiikin, arvostelun, tms. negaatiot johtuviksi "kateudesta". Helpoin ja halvin tapa torjua itseen kohdistuva arvostelu niin ettei sitä tarvitse ajatella.
N-sanat ainakin tyhmimpiä, joita tiedän.
Tekee tällaisen aloituksen, kuin Ap...