Onko ideoita, miten saisi vaimon kostumaan ja kiimaiseksi?
Alkaa jo oikeasti tympiä tämä toista kuukautta kestänyt kuiva kausi. Aloitteet olen jättänyt jo täysin vaimolle, jottei hän koe painostusta. Olen tässä kesän aikana alkanut pistää nyt oikeasti kaikki likoon ja katsoa, saisinko hänet vielä haluamaan minua.
Suunnitelmissa on nyt kesälomalla pudottaa nopeasti painoa ja kasvattaa lihasmassaa heti, kun pömppis on vähentynyt. Urheilu auttaa siihenkin, että pahin kiima vähenee vähän kun testot menevät reenaukseen.
Vaatekaappi on ihan ok, mutta laitan varmuuden varalta siihenkin vielä efforttia: laadukasta, hyvin istuvaa, eettistä. Hiukset ja parran pidän siistittynä juuri siihen mittaan, minkä tiedän vaimoani eniten miellyttävän.
Kotitöiden suhteen olen jo alkanut hemmottelemaan vaimoa. Herkullista ruokaa, piknikkejä, astiat eivät odota astianpesukoneessa eikä pyykit pyykkokoneessa. Sisällä on tip top siistiä ja lakanat aina puhtaita, myös vessat siivoan puhtaaksi. Auto on aina puhdas ja tankattu. Kukkia tuon silloin tällöin kuin ennenkin (pari kertaa kuussa), en kuitenkaan liian usein, jotta säilyy viehätys.
Olisiko palstan naisilla vinkkejä? Miten teiltä saisi jalat alta?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä? Laita pesty vaimosi sänkyy tai sohvalle tai minne haluat, levitä pilluun liukkrai ja ala hellästt´i hyväily koko alueelta, pian vain klitorikseen keskittyen, hiljaa hellästi ja halulla. Tuota ei vaan voi vastustaa.
( ja nyt alkaa määkimiset, mä en tykkää ei saa koskea...koska mies niin kirjoittaa9. Älä välitä jatka eteenpän. Voit myö kielellä lipaista, tai 2, 3, 4 tai useamman kerran pitkällä vedolla alhaalta ylös tai päinvsatoin. Pääasia etteä jatkat. Kuunetele missä huokailua eniten, siitä jatkat. Eikä koskaan lujaa, aina hellästi JA KOOSTEESTI! Kohta pitäs sitten alkaa kyllä rytmikäs supistelu, joka kestää ja kestää. Valmis! Ehkä...voit myös jatkaakaikin tavoin panna välilää tai ensin tai lopuksikin, tuolloin kaikki käy, sen takaan, takaakinpäin käy, taiihan mistä vain kyllä.
Nyt tuli mies tuohon esittelemään puolikovaa..nyt taidan jättää palstan, heippa.
Klittapapitar vauhdissa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, että sanoi nainen ihan mitä hyvänsä siis oikeesti mitä hyvänsä, se tuomitaan ja silä selvä,
Jatkakaas miehet keskenänne, kysyköö itseltäne ja vastatkaa myös.
Sä oot kyllä sekaisin.. vie ne koirat iltalenkille ja päästä kissa ulos.
Sun pitää saada yhteys vaimoon. Katso silmiin mahdollisimman paljon, kuuntele, ole läsnä. Kosketa mutta älä tee seksialoitetta. Halaa, siltä selkää, hiuksia ym. Pysy vielä poissa stradegisilta alueilta. Tee tätä 2 viikkoa aktiivisesti ja vaimo haluaa sinua.
Ei tuo hyödytä. Halua ei voi pakottaa vaikka olisit kuinka ihana. Edesauttaa toki voi hoitamalla oman osuutensa. Voi myös olla, ettei sitä saa millään palautettua. Vaimolta voi myös puuttua halu seksiin joko sinun tai kenenkään kanssa. Jos häntä nyt ei vaan kiinnosta.
Sopikaa kiireetön ja "ihmettelevä" neuvottelu. Ei selkeää päämäärää tai painetta ratkaisuihin mutta varoen ja hienotunteisesti asia pöydälle. Ihmettelyä siitä, että keskinäinen intohimo ja rakkaus eivät täysin toimi vaikka molemmat sitä haluavat. Jos ei etene ja jää kesken ei haittaa - asia etenee molempien mielessä kuitenkin. Jos kotikonstit eivät toimi niin sitten ammattiapua vaikka kirkon perheasiain neuvottelusta (sopii pakanoille ja puolipakanoille (joita kai meistä pääosa).
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää saada yhteys vaimoon. Katso silmiin mahdollisimman paljon, kuuntele, ole läsnä. Kosketa mutta älä tee seksialoitetta. Halaa, siltä selkää, hiuksia ym. Pysy vielä poissa stradegisilta alueilta. Tee tätä 2 viikkoa aktiivisesti ja vaimo haluaa sinua.
Teoriassa helppoa, käytännössä mahdottomuus henkilön kanssa joka ei halua kosketusta ja keskustelut menee huudoksi.
t. tuota menetelmää vaimolle yrittänyt vuosikausia..ei toimi. Kun hän ei halua seksiä, hän ei halua. Syytä ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkös mitä? Laita pesty vaimosi sänkyy tai sohvalle tai minne haluat, levitä pilluun liukkrai ja ala hellästt´i hyväily koko alueelta, pian vain klitorikseen keskittyen, hiljaa hellästi ja halulla. Tuota ei vaan voi vastustaa.
( ja nyt alkaa määkimiset, mä en tykkää ei saa koskea...koska mies niin kirjoittaa9. Älä välitä jatka eteenpän. Voit myö kielellä lipaista, tai 2, 3, 4 tai useamman kerran pitkällä vedolla alhaalta ylös tai päinvsatoin. Pääasia etteä jatkat. Kuunetele missä huokailua eniten, siitä jatkat. Eikä koskaan lujaa, aina hellästi JA KOOSTEESTI! Kohta pitäs sitten alkaa kyllä rytmikäs supistelu, joka kestää ja kestää. Valmis! Ehkä...voit myös jatkaakaikin tavoin panna välilää tai ensin tai lopuksikin, tuolloin kaikki käy, sen takaan, takaakinpäin käy, taiihan mistä vain kyllä.
Nyt tuli mies tuohon esittelemään puolikovaa..nyt taidan jättää palstan, heippa.
Ja mikäs tässä miestä niin qlqpeukuttaa? Olis kiva kuulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mikäs tässä miestä niin qlqpeukuttaa? Olis kiva kuulla?
Päästä ne kissat jo ulos.
Kun itsellä on ollut haluttomampi kausi esim synnytyksen jälkeen, niin minulle on toiminut todella hidas, hellä ja perusteellinen suuseksi. Kun mies on tarpeeksi pitkään nuollut niin väkisinkin alkaa tehdä mieli. Sehän se sitten taitaa olla ongelma, miten saat vaimosi houkuteltua tällaiseen nautiskeluun. Minulle oli tärkeää se että edettiin minun ehdoilla, ei paineita siitä että pitäisi panna vaan sain aivan rauhassa syttyä jos olin syttyäkseni ja kyllä muuten sytyin joka kerta, vaikka aikaa meni välillä pidempään. Mies huomasi kun aloin tarvita kielen lisäksi sormetusta ja homma siitä eteni pikkuhiljaa..
N32
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klittapapitar vauhdissa
Tosi hienoa, että edes meidän seksielämä on upeeta. yes! Nyt alapeukkuja!! hah..
kenenkään seksielämä ei aa olla hyvää. Aina tulee alapeukkuja! hieno palsta.
Ai poikkeuksena pttävien miesten kertomukset!
Itsekin sanonut, että jo ehdollistunut niin nautintoon, että määrätietoinen kosketus vain riittää ja on märkä ja halukas. Kosketellaan ja kiusoitellaan kyllä arjessa ohimennen muutenkin, vaikka tiedetään ettei tilanne pystyisi siinä tilanteessa edes eskaloitumaan. Auttaa pitämään eroottista pohjavirettä yllä.
Huomioi häntä, kuuntele, kehu. Älä kritisoi. Käytä puhelahjojasi, mutta älä painosta seksiin. Yritä keskustella aiheesta, että miksi häntä ei haluta, kuuntele vastaus. Jos keskustelu ei onnistu missään olosuhteissa, hakeutukaa pariterapiaan
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minulle kelpais moinen käsittely!
Vierailija kirjoitti:
Oletko pamputtanut kuivana kakkoseen? Toimii joillakin naisilla.
Muuttuvat muutaman kerran jälkeen hyvin innostuneeksi perinteisempään seksiin.
Näinpä, anaaliseksi alkuruoaksi niin pääruokakin maittaa hyvin.
Ei seksiä tuolla tavalla saa. Olet vaimollesi kotihomo / eunukki tuolla tavalla. Naiset vakuuttelevat tietysti toisin, mutta siitä ei kannata välittää. Usko nyt kun järkeä sulle tässä yritän tuoda.
Kyllä se niin on, että sanoi nainen ihan mitä hyvänsä siis oikeesti mitä hyvänsä, se tuomitaan ja silä selvä,
Jatkakaas miehet keskenänne, kysyköö itseltäne ja vastatkaa myös.