Koska ulkomaille?
Te jotka olette saaneet rokotukset, koska ajattelitte uskaltaa matkata ulkomaille? Itse saan ensimmäisen annoksen nyt heinäkuussa eli syksyyn mennessä olen saanut molemmat. Katselin jo matkoja syyslomalle, olisi niin ihana päästä taas reissaamaan! Vaikka onneksi nyt on lämpöä kotimaassakin riittänyt. Silti veri vetää Välimeren maihin, hyvä ruoka Kreikassa erityisesti houkuttelee.
Kommentit (30)
Oman suojan puolesta voisin lähteä elokuun lopussa (2 rokotetta silloin + 2 viikkoa toisesta piikistä), mutta ilman lasta ei ole mahdollista matkustaa, eikä lasten rokotuksia ole vielä aloitettu, eli ehkä ensi vuonna joskus.
Uskaltaisikohan sitä syyslomalle varata? Vai vieläkö tulee rajoitukset. 😥
Vierailija kirjoitti:
Lähden elokuun puolivälissä. Rokotuksen puolesta voisin mennä jo heinäkuun puolivälissä, mutta olen varannut kotimaan matkan ja festarilipun heinä-elokuun vaihteeseen.
Ihanaa! Minne päin?
En lähde enää ulkomaille "hupireissuun" näinä vuosikymmeninä kun korona kiertää.
Pakolliset työreissut minimikontakteilla varmaan joskus 2 vuoden päästä ehkä.
Kävin Suomessa (asun siis ulkomailla) ekan kerran kun rokotteista oli 1kk. Sen jälkeen reissasin kahdessa muussakin maassa ja taas olen Suomessa. Ja lapset mukana tietenkin, miksi ne sairastuisi missään sen enempää kuin kotimaassakaan? Reissuun vaan rokotettuna, miksi ei?
Itse en kyllä kymmeniä vuosia ajatellut matkailua skipata. Kyllä tää pari vuotta riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden elokuun puolivälissä. Rokotuksen puolesta voisin mennä jo heinäkuun puolivälissä, mutta olen varannut kotimaan matkan ja festarilipun heinä-elokuun vaihteeseen.
Ihanaa! Minne päin?
Ulkomaanmatka Mallorcalle, kotimaanmatka Kuopioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minne päin?
Rokotettuna lähtisin heti.yksin en uskalla kielitaidottomana lähteä ulkomaille.En lähtisi piletää en shopailee.Irti arjesta,tursmia,museoita,rantaa,olla vaan.Mukaan ei saa ketän,kun en juo,en kapakoi ja en tupakoi.Sama asia Suomessa.Olen meinaan eläkellä oleva nainen ja tuntuu kaikki haluisi viinilaislliselle tai terasille naiset ,joihin tutustun.Jääkin tutustumiset siihen, kun niille selvii en juo kalja en viinä. Kaksi parasta ystävää kuoleet,saman sortisia kuin minä olivat,Enemin ulkoilua kuin sisällä nyhjäämistä tai bubit istumassa.Sepä se!
Löytyisikö netistä samanhenkinen reissukaveri?
Tallinnassa olen käynyt, kohta uudestaan. Sitten Ruotsiin elokuussa. Harkitsin Kreikkaa syyskuussa, mutta taitaa jäädä. Pääsiäisenä sitten keski-Eurooppaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minne päin?
Rokotettuna lähtisin heti.yksin en uskalla kielitaidottomana lähteä ulkomaille.En lähtisi piletää en shopailee.Irti arjesta,tursmia,museoita,rantaa,olla vaan.Mukaan ei saa ketän,kun en juo,en kapakoi ja en tupakoi.Sama asia Suomessa.Olen meinaan eläkellä oleva nainen ja tuntuu kaikki haluisi viinilaislliselle tai terasille naiset ,joihin tutustun.Jääkin tutustumiset siihen, kun niille selvii en juo kalja en viinä. Kaksi parasta ystävää kuoleet,saman sortisia kuin minä olivat,Enemin ulkoilua kuin sisällä nyhjäämistä tai bubit istumassa.Sepä se!
Uskaltaisitko lähteä yksin johonkin missä on paljon suomalaisia ja suomenkielisiä palveluja? Esimerkiksi Fuengirola tai Playa del Ingles? Tosin niissäkin on paljon kapakoissa viihtyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minne päin?
Lisään vielä että Pärnussa on upea ranta ja kylpylähotelleissa pärjää suomen kielellä.
- samaUskaltaisitko lähteä yksin johonkin missä on paljon suomalaisia ja suomenkielisiä palveluja? Esimerkiksi Fuengirola tai Playa del Ingles? Tosin niissäkin on paljon kapakoissa viihtyviä.
Ensi viikolla italiaan. Vasta ensimmäinen rokotus saatu eli tikkua nenään ja toivotaan parasta että on negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa! Minne päin?
Lisään vielä että Pärnussa on upea ranta ja kylpylähotelleissa pärjää suomen kielellä.
- samaUskaltaisitko lähteä yksin johonkin missä on paljon suomalaisia ja suomenkielisiä palveluja? Esimerkiksi Fuengirola tai Playa del Ingles? Tosin niissäkin on paljon kapakoissa viihtyviä.
Yritin tähän lisätä että Pärnussa on upea ranta ja kylpylähotelleissa pärjää suomen kielellä.
Elokuun puolivälissä olen menossa Keski-Eurooppaan! Tokan rokotuksen saan ensi viikolla.
Ihanaa mennä! <3 Kaverin luokse pariksi viikoksi
Te ette perkele matkusta ulkomaille!
Vierailija kirjoitti:
Te ette perkele matkusta ulkomaille!
Ja sinähän et sitä päätä.
Aivan mahtavaa! Mekin nähtiin juuri pitkästä aikaa Sveitsissä asuvia ystäviä. Ihanaa kun alkaa elämä normalisoitua. Kiitos kaikille, jotka olette rokotteen ottaneet. 🙏