Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohoi, vaimot! Tuleva samanmoinen ihmettelee

Vierailija
10.07.2014 |

Miten olette valmistautuneet häihinne? Oletteko hoitaneet jalat tai kädet jotenkin, miten?

Onko hampaille tehty jotain, kasvohoitoja, karvanpoistoja (mistä)?

Kuinka paljon ennen häitä on mahdolliset jutut tehty?

Kiitän vastauksista jo ja jos jotain muuta tulee mieleen niin tämä tuleva morsian ottaa neuvoja mielellään vastaan :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mullakin oli lyhyet kynnet, enkä halunnut niitä tippejä ollenkaan, niin päädyttiin geelaamaan vaan mun omat kynnet ja siihen ranskalainen manikyyri, niin kynnet näytti vieläpä pidemmiltä mitä olivat.

Vierailija
22/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.isosmile.com/epages/SATP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/27102006-709313/Categories/%22Valloittava%20hymy%22

Kannattaa ostaa joku vihlontaa estävä hammastahna ton valkaisun ajaksi. Kolmannen päivän kohdalla alkoi vähän vihloa. Vihlonta lähti heti valkaisun jälkeen kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 17:57"]

Oletteko hoitaneet jalat tai kädet jotenkin, miten?

Onko hampaille tehty jotain, kasvohoitoja, karvanpoistoja (mistä)?

[/quote]

Voiko ilman näitä edes löytää puolisoa? :(

[/quote]

Voi!?! Ei tosin mitään nirppanokka-miestä.

Vierailija
24/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käytiin äidin kanssa edellisenä päivänä laittaa kynnet. Mä pidän kynnet sina lyhyinä ja otin baan nuden värisen lakkauksen. Olis sen voinut tehdä itekin mutta se oli enemmän sellanen naisten hemmotteluhetki sen kaiken häsellyksen keskellä. Kulmakarvat taidettiin siistiä samalla käynnillä. Sitten aamulla kampaajalle kampaukseen, meikin tein ite. Sheivailut tein ihan tavalliseen tapaan.

Mun mielestä kannattaa miettiä, mistä tulee itelle hyvä fiilis ja mistä nauttii. Varmaan miehesi on nähnyt karvoituksesi jo aikaisemmin ja on sen kanssa sinut? Häistä ja sen valmistelusta ei kannata ottaa enempää stressiä kuin on pakko!

Vierailija
25/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos taas neuvoista :)

Onhan mies tuon kaavoituksen nähnyt ihan joka tilassa. Yhteistä elämää on takana jo monta vuotta.

Onko kukaan käynyt jalkahoidoissa? Ei varmaan kyllä jalat näy mutta ois vähän tarve muutenkin mennä joten kai häiden varjolla vois jalatkin hoitaa? :D

Katsooko joku niitä jalkoja? Mulla on harrastuksen takia kynnet todella (siis todella) hirvittävässä kunnossa.

Ap

Vierailija
26/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

*karvoituksen siis ei kaavoitusta :"D

Vierailija
27/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 18:37"]Mä taidan olla siis jälkijunassa...Ap tässä siis on menossa jo tänä kesänä naimisiin :D

Hampaiden valkaisu on ollut mielessä mutta on kuulemma turhaa kun mulla ei ole värjäymiä. Apteekista saa kuulemma jotain valkaisevaa tahnaa joka toimii(?).

Kynsille täytyy tehdä jotain sillä ne on työn takia hirveässä kunnossa ja kynnet ihan lyhyet. Onko se sitten tuo geelaus? Pysyykö viikon tai kaksi?

Kuolenko jos meen ekaa kertaa vahauttamaan bikinirajat?

Kyynerpäät täytyykin muistaa ottaa tehokäsittelyyn, ne on mulla superkuivat.

Rusketus en tarvitse onneksi. Kiitos geenien muhun ottaa hyvin väri kiinni ja en pala.

Kiitos vastanneille ♥ Ap

[/quote]hyvä

Hyvät geelit pysyy kyllä pitkään, mutta Ns kasvavat oman kynnen mukana. Jos työsi on sellainen ettei oikein kynsien kanssa hommasta tule mitään, käy ottamassa kynnet juuri ennen häitä. Pepsodentilla myydään uutta ( sininen tuubi) white now tahnaa joka valkaisee, oikeasti hyvin ja nopeasti .

Vierailija
28/28 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi töissä pitää kynsiä hygienia syistä. Joten ne tarvii poistaa häiden jälkeen :( Olisi vaan ihanaa saada edes hetkeksi nätit kynnet. Mulla on pari viikkoa lomaa ennen häitä joten ehtisin niitä pitää sen ajan mutta säilyvätkö nätteinä?

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme neljä