Janna esittelee täydellistä bikinikroppaansa
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on oiva, mutta tyyliltään Janna ei ole minun makuuni. Liian puunattu, tällätty ja naisellinen. Preferoin (ja kuolaan) kasuaalisen sporttisia naapurintyttönaisia.
M45
Samaa mieltä. Kaunis on, mutta jokaisella kuntosalilla on tusinan verran aina miellyttävämpiä naisia. Ainakin itselle.
Meikitön sporttinen naapurintyttö on aina upea. Vartalo + terveys > kaikki muu.
Kyllä teidän miesten "meikittömät" tiedetään. Kaikki mahdolliset peitevoiteet, higlightit luomivärit, ripsivärit, kulmavärit jne, mutta jos ne ei ole räikyvän värisiä niin luulette naista meikittömäksi :D
Kyllä itse pidän ihan suihkunraikkaasta fitnessnaisesta. Ja kyllä tiedän, että suihkun jälkeen hänellä ei ole meikkiä kun ihan samassa suihkussa yhdessä on pesty kaikki pois.
Joten kyllä, meikitön. Meikki ei ole terveellistä, se kaikki imeytyy kehoon, se myös vanhentaa ihoa.
Meikistä ei tarvitse pitää, mutta meikki ei saa imeytyä ihoon. Ihan jo lakien mukaan kosmetiikka ei saa vaikuttaa pintaa syvemmällä. Meikki ei myöskään vanhenna ihoa, vaan esimerkiksi aurinko, tupakka, alkoholi, unettomuus, stressi, nestehukka jne. Ja ihan vaan geeneistä riippuu, miltä näyttää esim. Nelikymppisenä. Ei siitä käyttääkö meikkivoidetta vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on oiva, mutta tyyliltään Janna ei ole minun makuuni. Liian puunattu, tällätty ja naisellinen. Preferoin (ja kuolaan) kasuaalisen sporttisia naapurintyttönaisia.
M45
Samaa mieltä. Kaunis on, mutta jokaisella kuntosalilla on tusinan verran aina miellyttävämpiä naisia. Ainakin itselle.
Meikitön sporttinen naapurintyttö on aina upea. Vartalo + terveys > kaikki muu.
Kyllä teidän miesten "meikittömät" tiedetään. Kaikki mahdolliset peitevoiteet, higlightit luomivärit, ripsivärit, kulmavärit jne, mutta jos ne ei ole räikyvän värisiä niin luulette naista meikittömäksi :D
Kyllä itse pidän ihan suihkunraikkaasta fitnessnaisesta. Ja kyllä tiedän, että suihkun jälkeen hänellä ei ole meikkiä kun ihan samassa suihkussa yhdessä on pesty kaikki pois.
Joten kyllä, meikitön. Meikki ei ole terveellistä, se kaikki imeytyy kehoon, se myös vanhentaa ihoa.
Meikistä ei tarvitse pitää, mutta meikki ei saa imeytyä ihoon. Ihan jo lakien mukaan kosmetiikka ei saa vaikuttaa pintaa syvemmällä. Meikki ei myöskään vanhenna ihoa, vaan esimerkiksi aurinko, tupakka, alkoholi, unettomuus, stressi, nestehukka jne. Ja ihan vaan geeneistä riippuu, miltä näyttää esim. Nelikymppisenä. Ei siitä käyttääkö meikkivoidetta vai ei.
Kaikki mitä ihminen pistää iholleen aiheuttaa jonkin sortin imeytymistä kehoon. Aikanaan oli kaiken maailman lyijyä meikeissä ja se imeytyi naisten kehoon meikistä.
Toi on nyt vaan keino estellä salituloksia
Vierailija kirjoitti:
Läskit rumilukset ovat kateellisia sille että vanhakin nainen voi olla kaunis ja timmissä kunnossa. Tuon kunnon eteen täytyy tietysti tehdäkin jotain ja läskeiltä rumiluksilta se ei onnistu.
Jannalla näyttäisi olevan hyvät tissitkin.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun tollaset hyväkroppaset puhuu kehopositiivisuudesta ikään kun heillä ei olisi upeaa kroppaa
pyykkilautavatsakin, vaikka on synnyttänyt. Aina kehopositiivisuudesta puhuvat ne joilla on täydellinen kroppa ja usein xs-s kokoiset, hyvä puhua.
Vierailija kirjoitti:
Taas naista esineellistetään.
Hän tekee sen ihan itse rahaa saadakseen. Oli jo unohtumassa, onneksi.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kuvissa jotain erikoista, en huomannut?
Mäkin odotin raflaavampia kuvia, luin ketjun ennenkuin katsoin kuvat.
Jannahan on tosi pikkuinen kooltaan. Oisko n 150cm mittaa. Pikkutytön kroppakin.
Vierailija kirjoitti:
Jannahan on tosi pikkuinen kooltaan. Oisko n 150cm mittaa. Pikkutytön kroppakin.
Kyllä kelpaa, näyttää todella hyvältä, pienillä naisilla on tiukat pildetkin.
Jokainen kroppa kelpaa mutta mun on vaan tosi hieno katsokaa katsokaa
Onko tuollainen itsensä esittely nyt sitä "huomiohuoraamista"?
Kaunis omalla tavallaan, mutta vähempi meikki riittäisi.