Janna esittelee täydellistä bikinikroppaansa
Kommentit (34)
Kroppa on oiva, mutta tyyliltään Janna ei ole minun makuuni. Liian puunattu, tällätty ja naisellinen. Preferoin (ja kuolaan) kasuaalisen sporttisia naapurintyttönaisia.
M45
Helppoa ja aivotonta hyvesignalointia, jolla pyritään vain edistämään omaa julkisuuskuvaa.
Olisi vakuuttavampaa, jos Janna itse olisi ylipainoinen....
Ärsyttää kun tollaset hyväkroppaset puhuu kehopositiivisuudesta ikään kun heillä ei olisi upeaa kroppaa
Se nyt vaan yrittää kaikkea, kun laulutaitoa ei ole, eikä tule. Tyhjä pakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää kun tollaset hyväkroppaset puhuu kehopositiivisuudesta ikään kun heillä ei olisi upeaa kroppaa
Tuohan juuri onkin positiivinen kroppa.
Transulle näyttää, liikaa meikkiä jne.
Vierailija kirjoitti:
tämä!
Vierailija kirjoitti:
Sen ärsyttämisen se osaa ja siinä kaikki.
Siis mitä? Missä percekuva?
Ei percekuvaa = ei bikinikuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyväkroppaset? Se on läski.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Missä percekuva?
Ei percekuvaa = ei bikinikuvaa.
Ei läski percettä näytä.
Läskit rumilukset ovat kateellisia sille että vanhakin nainen voi olla kaunis ja timmissä kunnossa. Tuon kunnon eteen täytyy tietysti tehdäkin jotain ja läskeiltä rumiluksilta se ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Kroppa on oiva, mutta tyyliltään Janna ei ole minun makuuni. Liian puunattu, tällätty ja naisellinen. Preferoin (ja kuolaan) kasuaalisen sporttisia naapurintyttönaisia.
M45
Johan löytyi tästäkin maasta liian naisellinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
M45
Samaa mieltä. Kaunis on, mutta jokaisella kuntosalilla on tusinan verran aina miellyttävämpiä naisia. Ainakin itselle.
Meikitön sporttinen naapurintyttö on aina upea. Vartalo + terveys > kaikki muu.
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi vain "huonon" vartalon omaavat saavat olla kehopositiivisia?
Vierailija kirjoitti:
Jos puhuja on bikineissä pyörivä pyllerö, sekään ei kelpaa. Sitten huudetaan kuorossa, kuinka ihannoidaan ylipainoa ja mikä tuokin ryhävalas luulee olevansa. Ihmiset vain haluavat olla ilkeitä ja aina löytyy syy siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M45
Samaa mieltä. Kaunis on, mutta jokaisella kuntosalilla on tusinan verran aina miellyttävämpiä naisia. Ainakin itselle.
Meikitön sporttinen naapurintyttö on aina upea. Vartalo + terveys > kaikki muu.
Kyllä teidän miesten "meikittömät" tiedetään. Kaikki mahdolliset peitevoiteet, higlightit luomivärit, ripsivärit, kulmavärit jne, mutta jos ne ei ole räikyvän värisiä niin luulette naista meikittömäksi :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli mielestäsi vain "huonon" vartalon omaavat saavat olla kehopositiivisia?
Vastaan, vaikka ei minulta kysytty:
Ihminen, joka viettää paljon ajastaan salilla ja on äärimmäinen vartalonsa ja muun ulkonäkönsä tarkkailija (Janna) on väärä henkilö puhumaan kehopositiivisudesta, koska todellisuudessa hän itse ei hyväksy itseään sellaisena kuin on.
Oliko kuvissa jotain erikoista, en huomannut?
Taas naista esineellistetään.