Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imetys vai pulloruokinta?

Vierailija
10.07.2014 |

Niin ja miksi?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:40"]Niin ja miksi?

[/quote]

Älä viitsi. Tästä aiheesta tulee aina hirveä vääntö ja mammat kiihkoilee monta sivua.

Vierailija
2/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä edellisellä imetys, kun ei suostunut pullosta ottamaan vaikka kuinka yritettiin. Tämän hetkisellä vauvalla imetys ja äidinmaitoa pullosta silloin tällöin kun sen kelpuuttaa.

Ja oma maito ihan vain siksi kun se minulla riittää ja imetys sujuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun omien lasten imeväisajasta on jo aika kauan, ihmettelen, miksi tämä on palstalla joko-tai -kysymys. Pulloruokinta ja imetys ON mahdollista yhdistää, jolloin molemmista saa parhaat puolet irtti. Oman esikoiseni imetys lähti sujumaan vasta kun otin pullon ja korvikkeen imetyksen oheen ja lapsella ei enää ollut ihan niin tuskaisa nälkä, vaan jaksoi imeäkin. Moni kyllä pelotteli, että kävisi toisin påin, mutta turhaa pelottelua se oli.

Vierailija
4/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat käyvät ihan yhtä hyvin.

Vierailija
5/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat passaa.

Vierailija
6/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensisijaisesti rinta mutta jos ei mahdollista niin sitten pullo. T:pulloruokintaan joutunut.

Vierailija
7/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys, siksi että multa tulee maitoa aivan järjetön määrä, joten miksi en sitä lapselleni antaisi :)

Vierailija
8/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imetys. Maitoa tulee tarpeeksi ja imetys on helpointa. Ei tarvitse pestä pulloja tai nousta yöllä lämmittämään maitoa tai miettiä mistä löytyy mikro lämmitykseen. Pullosta olen pari kertaa antanut rintamaitoa mutta olen laiska pumppaamaan. Ehkä sitten kun pää meinaa totaalisesti levitä ja haluan pururataa pidemmälle hetkeksi levähtämään niin jaksan nähdä sen pumppaamisen vaivan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme