Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on ravintola Roskapankki?

Vierailija
10.07.2014 |

Saako sieltä ruokaakin?

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuten varmasti ollut nainen, koska sillä oli partakin. EIkä ollut mikään naisenkokoinen.

Vierailija
22/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:05"]Tyylikäs seurusteluravintola. Muista kysyä viinilistaa selkeällä äänellä.

[/quote]

Tämä (vittuilu) on tehokas keino lentää Pankista ulos. Riippuu kuka on tiskin takana.

[/quote]

Varsinkin jos olet nenä pystyssä kulkeva hipsteri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

Pankista saa pizzaa. Tosin se on yleensä sen verran tukossa, että en siellä mielelläni syö. Itsehän istun tuolla joka viikko. Halvat hinnat ja hyvä meininki ja musa.

Seudulla on paljon pahempiakin räkälöitä. Pankissa on ovella yleensä äkäinen portsari, mikä viskoo armotta liian päihtyneet tai häiritsevästi käyttäytyvät ulos. Asiakaskunta toki pääosin rumaa karvaturpaa, mutta sellainen minä itsekkin olen.

[/quote]

Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy,  mutta väärässä seurassa.  Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D

[/quote]

Kun työpaikkani (pankki) aikoinaan siirtyi Vallilaan, paikallisen Populuksen portsari pyysi ystävällisesti että emme alkaisi käydä siellä töiden jälkeen oluella. Kantajengin toleranssi ei kestänyt meikäläisiä.

[/quote]

No tuota, minun työni oli matalapalkkaista puhelinasiakaspalvelutyötä, joten kyse nyt ei nyt ollut siitä, ettemme jakkupuvuissamme olisi sulautuneet asiakaskuntaan. :-P Itse asiassa saattaa olla, että juuri se työkaverini, joka oli Populuken kanttis - kävimme siellä porukallakin muutaman kerran -, oli Roskapankin poken mustalla listalla. Voi olla, että muistan väärin, tästä on jo melkein 10 vuotta aikaa. 

Vierailija
24/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:56"]

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]

Pankista saa pizzaa. Tosin se on yleensä sen verran tukossa, että en siellä mielelläni syö. Itsehän istun tuolla joka viikko. Halvat hinnat ja hyvä meininki ja musa.

Seudulla on paljon pahempiakin räkälöitä. Pankissa on ovella yleensä äkäinen portsari, mikä viskoo armotta liian päihtyneet tai häiritsevästi käyttäytyvät ulos. Asiakaskunta toki pääosin rumaa karvaturpaa, mutta sellainen minä itsekkin olen.

[/quote]

Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy, mutta väärässä seurassa. Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D

[/quote]

Kun työpaikkani (pankki) aikoinaan siirtyi Vallilaan, paikallisen Populuksen portsari pyysi ystävällisesti että emme alkaisi käydä siellä töiden jälkeen oluella. Kantajengin toleranssi ei kestänyt meikäläisiä.

[/quote]

No tuota, minun työni oli matalapalkkaista puhelinasiakaspalvelutyötä, joten kyse nyt ei nyt ollut siitä, ettemme jakkupuvuissamme olisi sulautuneet asiakaskuntaan. :-P Itse asiassa saattaa olla, että juuri se työkaverini, joka oli Populuken kanttis - kävimme siellä porukallakin muutaman kerran -, oli Roskapankin poken mustalla listalla. Voi olla, että muistan väärin, tästä on jo melkein 10 vuotta aikaa.

[/quote]

Pankin vihainen, kaljupäinen portsari ei oikein siedä liian kovaäänistä akkojen kälätystä. Muutaman kerran ollut mielenkiintoinen tilanne kun poke on viskonut liian kovaäänisen turistiseurueen ulos. Ne ilmeet....

Vierailija
25/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä sitten pitää olla?

Hiljaa ja mahdollisimman paljon suupielet alaspäin?

Vierailija
26/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva paikka. Ainakin 8 vuotta sitten, jolloin siellä istuin maanantaista sunnuntaihin. Ja ilman viinaa. 

Vierailija
27/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:42"]Miten siellä sitten pitää olla?

Hiljaa ja mahdollisimman paljon suupielet alaspäin?

[/quote]

Ihan miten haluat, kunhan et ole liian päihtynyt tai kälkätä liian kauan liian kovaan ääneen, tai käyttäydy muuten muita asiakkaita häiritsevästi.

Palvelu on Pankissa tylyä, ihan kaikille. Se pitää tiedostaa, jos tuonne eksyy. Jos olet helposti loukkaantuva, nenä pystyssä kulkeva hipsteri tai jakkukalkkuna, niin silloin tuonne ei kannata eksyä.

Vierailija
28/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:53"] Ihan miten haluat, kunhan et ole liian päihtynyt tai kälkätä liian kauan liian kovaan ääneen, tai käyttäydy muuten muita asiakkaita häiritsevästi.

Palvelu on Pankissa tylyä, ihan kaikille. Se pitää tiedostaa, jos tuonne eksyy. Jos olet helposti loukkaantuva, nenä pystyssä kulkeva hipsteri tai jakkukalkkuna, niin silloin tuonne ei kannata eksyä.

[/quote]

Sallitaanko hymyily? Entä nauraminen hiljaa?

Vierailija
29/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mukava paikka se.

Kakarana jouduin kulkemaan siitä ohi päivittäin matkalla kouluun.

Vierailija
30/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset hinnat?

Vierailija
31/82 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai Jussi Lampi käy yhä siellä? Kävin viimeksi 1990-luvulla, ja silloin Roskapankki tuntui olevan herran kantapaikka.

Vierailija
32/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kivas paikka.

Vierailija
33/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmea räkälä. Nimi kannattaisi vaihtaa Paskapankiksi, se kuvaisi paikkaa paremmin.

Vierailija
34/82 |
11.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:06"]Karmea räkälä. Nimi kannattaisi vaihtaa Paskapankiksi, se kuvaisi paikkaa paremmin.

[/quote]

Onhan noita pahempiakin räkälöitä

Vierailija
35/82 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista porukkaa siellä käy?

Vierailija
36/82 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:11"]Millaista porukkaa siellä käy?

[/quote]

Perustyyppejä iltakaljoilla arkisin ja viikonloppuisin viikonloppu ryyppäreitä täynnä.

Vierailija
37/82 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä siis sijaitsee? Pääseekö julkisilla?

Vierailija
38/82 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up?

Vierailija
39/82 |
18.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tääl nyt tulkaa katsomaan!!

Vierailija
40/82 |