Millainen on ravintola Roskapankki?
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:13"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:05"]Tyylikäs seurusteluravintola. Muista kysyä viinilistaa selkeällä äänellä.
[/quote]
Tämä (vittuilu) on tehokas keino lentää Pankista ulos. Riippuu kuka on tiskin takana.
[/quote]
Varsinkin jos olet nenä pystyssä kulkeva hipsteri.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]
Pankista saa pizzaa. Tosin se on yleensä sen verran tukossa, että en siellä mielelläni syö. Itsehän istun tuolla joka viikko. Halvat hinnat ja hyvä meininki ja musa.
Seudulla on paljon pahempiakin räkälöitä. Pankissa on ovella yleensä äkäinen portsari, mikä viskoo armotta liian päihtyneet tai häiritsevästi käyttäytyvät ulos. Asiakaskunta toki pääosin rumaa karvaturpaa, mutta sellainen minä itsekkin olen.
[/quote]
Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy, mutta väärässä seurassa. Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D
[/quote]
Kun työpaikkani (pankki) aikoinaan siirtyi Vallilaan, paikallisen Populuksen portsari pyysi ystävällisesti että emme alkaisi käydä siellä töiden jälkeen oluella. Kantajengin toleranssi ei kestänyt meikäläisiä.
[/quote]
No tuota, minun työni oli matalapalkkaista puhelinasiakaspalvelutyötä, joten kyse nyt ei nyt ollut siitä, ettemme jakkupuvuissamme olisi sulautuneet asiakaskuntaan. :-P Itse asiassa saattaa olla, että juuri se työkaverini, joka oli Populuken kanttis - kävimme siellä porukallakin muutaman kerran -, oli Roskapankin poken mustalla listalla. Voi olla, että muistan väärin, tästä on jo melkein 10 vuotta aikaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 15:06"]
Pankista saa pizzaa. Tosin se on yleensä sen verran tukossa, että en siellä mielelläni syö. Itsehän istun tuolla joka viikko. Halvat hinnat ja hyvä meininki ja musa.
Seudulla on paljon pahempiakin räkälöitä. Pankissa on ovella yleensä äkäinen portsari, mikä viskoo armotta liian päihtyneet tai häiritsevästi käyttäytyvät ulos. Asiakaskunta toki pääosin rumaa karvaturpaa, mutta sellainen minä itsekkin olen.
[/quote]
Roskapankki on muuten ainoa kapakka Suomessa, josta minut on käännytetty ovelta. Alla oli ehkä kaksi pientä olutta, jotka nyt eivät minun käytöksessäni mitenkään näy, mutta väärässä seurassa. Portsari nimittäin ilmeisesti inhosi syvästi viereisen toimistorakennuksen "kälättäjiä". Jäätiin sitten kaljalle viereiseen Kallion tähteen (?), joka ilmeisesti sai asiakaskuntansa juuri porukasta, joka ei päässyt sisälle Roskapankkiin. :-D
[/quote]
Kun työpaikkani (pankki) aikoinaan siirtyi Vallilaan, paikallisen Populuksen portsari pyysi ystävällisesti että emme alkaisi käydä siellä töiden jälkeen oluella. Kantajengin toleranssi ei kestänyt meikäläisiä.
[/quote]
No tuota, minun työni oli matalapalkkaista puhelinasiakaspalvelutyötä, joten kyse nyt ei nyt ollut siitä, ettemme jakkupuvuissamme olisi sulautuneet asiakaskuntaan. :-P Itse asiassa saattaa olla, että juuri se työkaverini, joka oli Populuken kanttis - kävimme siellä porukallakin muutaman kerran -, oli Roskapankin poken mustalla listalla. Voi olla, että muistan väärin, tästä on jo melkein 10 vuotta aikaa.
[/quote]
Pankin vihainen, kaljupäinen portsari ei oikein siedä liian kovaäänistä akkojen kälätystä. Muutaman kerran ollut mielenkiintoinen tilanne kun poke on viskonut liian kovaäänisen turistiseurueen ulos. Ne ilmeet....
Miten siellä sitten pitää olla?
Hiljaa ja mahdollisimman paljon suupielet alaspäin?
Kiva paikka. Ainakin 8 vuotta sitten, jolloin siellä istuin maanantaista sunnuntaihin. Ja ilman viinaa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:42"]Miten siellä sitten pitää olla?
Hiljaa ja mahdollisimman paljon suupielet alaspäin?
[/quote]
Ihan miten haluat, kunhan et ole liian päihtynyt tai kälkätä liian kauan liian kovaan ääneen, tai käyttäydy muuten muita asiakkaita häiritsevästi.
Palvelu on Pankissa tylyä, ihan kaikille. Se pitää tiedostaa, jos tuonne eksyy. Jos olet helposti loukkaantuva, nenä pystyssä kulkeva hipsteri tai jakkukalkkuna, niin silloin tuonne ei kannata eksyä.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 16:53"] Ihan miten haluat, kunhan et ole liian päihtynyt tai kälkätä liian kauan liian kovaan ääneen, tai käyttäydy muuten muita asiakkaita häiritsevästi.
Palvelu on Pankissa tylyä, ihan kaikille. Se pitää tiedostaa, jos tuonne eksyy. Jos olet helposti loukkaantuva, nenä pystyssä kulkeva hipsteri tai jakkukalkkuna, niin silloin tuonne ei kannata eksyä.
[/quote]
Sallitaanko hymyily? Entä nauraminen hiljaa?
Se on mukava paikka se.
Kakarana jouduin kulkemaan siitä ohi päivittäin matkalla kouluun.
Ai Jussi Lampi käy yhä siellä? Kävin viimeksi 1990-luvulla, ja silloin Roskapankki tuntui olevan herran kantapaikka.
Karmea räkälä. Nimi kannattaisi vaihtaa Paskapankiksi, se kuvaisi paikkaa paremmin.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 20:06"]Karmea räkälä. Nimi kannattaisi vaihtaa Paskapankiksi, se kuvaisi paikkaa paremmin.
[/quote]
Onhan noita pahempiakin räkälöitä
[quote author="Vierailija" time="12.07.2014 klo 17:11"]Millaista porukkaa siellä käy?
[/quote]
Perustyyppejä iltakaljoilla arkisin ja viikonloppuisin viikonloppu ryyppäreitä täynnä.
Missä tämä siis sijaitsee? Pääseekö julkisilla?
Ei muuten varmasti ollut nainen, koska sillä oli partakin. EIkä ollut mikään naisenkokoinen.