Millainen on ravintola Roskapankki?
Kommentit (82)
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 19:10"]
Missä sellainen on?
[/quote]
Sun mummolassa. Ja Jussi lampi jauhaa sköndää baarimikon(nainen) kanssa.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 19:12"] Sun mummolassa. Ja Jussi lampi jauhaa sköndää baarimikon(nainen) kanssa.
[/quote]
No sori, en tunne teidän landejen paikkoja.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 19:12"]
Ja Jussi lampi jauhaa sköndää baarimikon(nainen) kanssa.
[/quote]
kuuntelitko vieressä?
[quote author="Vierailija" time="18.07.2014 klo 18:36"]
Oon tääl nyt tulkaa katsomaan!!
[/quote]
Onko hyvä meininki?
Olen nähnyt kyllä, asiakkaana en ole ollut.
Siellä saa juoda olusensa rauhassa.
Roskapankki on vastenmielinen räkälä jossa käy vastenmielisiä Kallion asukkeja. Asun itse Helsingin parhaimmalla alueella Eirassa enkä juurikaan liiku Kalliossa. Onneksi en ole käynyt Kalliossa muutamaan vuoteen enkä mene.
Voi törmätä erääseen entiseen euroviisuedustajaan.
Onkos tämä niinkun enemmän Rötösherrojen ja rötösväen paikka? Olutkulttuuri on alkanut kiinnostaa, joten pitäisi lähteä. Ystäväni pyysi huomenna testaamaan sen terassin.
Omar-Jallu on I H A N A A!!
'siis vielä kerran kaksi sanaa I-H-A-N-A-AA
Eiks roskapankissa blandata vettä olueen ja siks tuoppi niin halpa? Spuget mitään huomaa 😄
Epäkohtelias henkilökunta. Tykkään "räkälöistä", mutta tämä on below par, baarin takana hoippuva isokokoinen körmy häkellyttävän asiaton. Joku "ovimies" kai, en suosittele paikkaa olit sitten koditon tai asut jossain.
Just my 2c.
Hyvin elämänmakuinen kuppila kyseessä. Ei herkkäsieluisille, mutta jos löytyy seikkailumieltä, niin kannattaa käydä. Ksi siellä jotain pitsaa on, itse olen nauttinut siellä vain keittoa.
Vierailija kirjoitti:
Eiks roskapankissa blandata vettä olueen ja siks tuoppi niin halpa? Spuget mitään huomaa 😄
Mä oon kuullut kans tän legendan. Baarimikkona en vain keksi, että miten se on käytännössä mahdollista, muuten kuin pitämällä tuopissa valmiina vettä, jonka päälle olut lasketaan. Olut kuitenkin lasketaan asiakkaan silmien edessä tyhjään tuoppiin. Koffilla ei varmasti suostuta tekemään vetistä olutta. Onko jollakin ihan vakavasti otettava teoria siitä, miten he sen tekisivät?
Missä sellainen on?