Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisikohan sitä mennä kuntosalille...?

Kuntosalille
06.07.2021 |

Mulla on reippaasti ylipainoa jota olen nyt alkanut pudottamaan ruokavalion muutoksella. Liikuntaa haluaisin myös lisätä, että lihakset kiinteytyy. Teen fyysisesti raskasta työtä, että parempi kunto olisi todella tarpeen.

En vain ole koskaan tykännyt käydä kuntosalilla kun siellä on aina muitakin. Nyt kaveri kertoi, että sali missä hän käy on sellainen, että siellä harvemmin sattuu olemaan muita yhtä aikaa. Joo ei varmaan kukaan seuraa toisten tekemisiä, mutta haluaisin silti olla ja tehdä omassa rauhassa. Itse laitteet ei siis ole se ongelma vaan ne muut ihmiset. :D Kaveri lupasi tulla mun kanssa ensimmäisellä kerralla jos innostun lähtemään.

Mulla olisi töistä e-passi jolla saisin maksettua puolen vuoden kortin. Olisi kuntosalitreeni hyväksi myös jumissa oleville hartioille ja niskalle. Alaselän ongelmatkin varmasti ajan myötä helpottaisi.

Mutta on silti niin suuri kynnys lähteä sinne... Uskallanko?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta uskallat. Itselläni vähän sama homma kun hävettää omat läskit ja kömpelyys, mutta sinne joukkoon mahtuu kyllä. Käyn salilla yleensä aamuisin ennen töitä, silloin hiljaista. Saleja on erilaisia, vähän niin menee, että ne kaikkein halvimmat on suositumpia ja laitteille pitää jonotella. 

Ei siellä kukaan kattele ja jos katselevat niin oma häpeänsä.  Mulla on auttanut tosi paljon hartiakipuihin ja muutenkin kiva harrastus, kun ees joku hetki päivästä, kun tekee täysillä jotain joka vie irti arjen ankeudesta

Vierailija
2/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, anna mennä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti menet! Minä aloitin kuntosalilla käynnin vuodenvaihteessa ja mukavaa siellä on treenata. minullakin on ylipainoa reippaasti ja kunto lähti ihan tosi paljon miinuksen puolelta. Nyt kunto on jotakuinkin hiukan positiivisella puolella, muttei vielä paljoa. Sinnillä kun menee, niin ennenpitkää tulostakin alkaa tulla. Minä käyn 2-3 kertaa viikossa noin tunnin treenin. Alussa minulla oli traineri, jotta teen oikein ja aloitan kuta kuinkin oikein. Nyt olen taas treenaillut ihan itsekseni ja syksyllä varmaan otan jonkun pätkän taas personal trainerin apuja.

Kannustan hurjasti sinua aloittamaan tämän harrastuksen. Ei siellä kukaan toistaan katso, kaikki ollaan omia juttujamme tekemässä. Ja toisaalta me pylleröt teemme oman kuntomme eteen ihan itse toimia, joten mitä siinä olisi edes paheksuttavaa? 

Vierailija
4/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan salille. Ei siellä kukaan ihmettele tai naura jos ylipainoisia ihmisiä. Itse lähinnä ajattelen, että hyvä kun on lähtenyt kuntoilemaan ja sitten keskityn omaan treeniin 👍

M34

Vierailija
5/6 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannustan myös lähtemään rohkeasti salille!

Valtaosa keskittyy aidosti vain omaan tekemiseen, ja ainakin omalla salilla suorastaan välttelevät muiden katsomista, tai vilkuilevat lähinnä puhelinta jostain syystä aina kun on kädet vapaat.

Salille vain nauttimaan, alkuun se on itsensä tsemppaamista, mutta hyvin nopeasti siitä tulee osa arkirutiinia, ja nautinto lisääntyy kerta kerralta. 

Muista silti syödä, keho tarvitsee ravintoa. Eli nälkäkuurilla ei ole salille asiaa. :)

Hyvin se menee, rohkeasti liikkeelle vain <3

M40

Vierailija
6/6 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta. :) Menen ensi viikolla ostamaan puolen vuoden kortin ja sovitaan kaverin kanssa päivä koska mennään salille. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän