Vaimo syö 200g suklaata ja 500g karkkia kuukautisten aikaan
Kuulemma mikään muu ei saa oloa paremmaksi. Onko tuo nyt ihan terveellistä?
Kommentit (29)
Ei ole terveellistä, jos aikuinen ihminen ei osaa kontrolloida mielitekojaan.
Aika reppanamaista touhua.
Ei tuosta ole mitään haittaa :)
Syykin on täysin fysiologinen. Serotoniinitasot romahtavat, mikä aiheuttaa jopa pohjatonta nälkää ja mielialan laskua. Sokeri ja suklaa vaikuttavat aivoissa niin, että olo helpottuu.
Ja sekös sinua harmittaa, että tälle asialle on olemassa syy, eikä kyse olekaan naisten "ahneudesta" ja "tahdonvoiman puutteesta".
Vierailija kirjoitti:
Seuraavan kerran kun ap on kipeänä niin, että vatsa kramppaa eli todennäköisesti vatsataudissa, vaimo voi sitten tarjoilla ap:lle raakoja porkkanoita. Kuulostaako ap hyvältä?
Miksi muuten koet, että sinä haluat ja saat kontrolloida vaimosi syömisiä?
Mitä helvettiä? En kai minä nyt sairaana ala tunkea mässyä ja herkkuja läpeeni saadakseni oloni vieläkin huonommaksi?
Tutin te naisvauvat tarvitsisitte, sen karssupussin sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole terveellistä, jos aikuinen ihminen ei osaa kontrolloida mielitekojaan.
Aika reppanamaista touhua.
Kysehän ei ole mieliteoista.
Jos olisi, niin se ei edes muuttaisi asiaa mitenkään. Kysehän on erittäin kontrolloidusta tapahtumasta: vain tiettyyn aikaan ja tarkka määrä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuosta ole mitään haittaa :)
Syykin on täysin fysiologinen. Serotoniinitasot romahtavat, mikä aiheuttaa jopa pohjatonta nälkää ja mielialan laskua. Sokeri ja suklaa vaikuttavat aivoissa niin, että olo helpottuu.
Ja sekös sinua harmittaa, että tälle asialle on olemassa syy, eikä kyse olekaan naisten "ahneudesta" ja "tahdonvoiman puutteesta".
Ihmisen sisäeritys on osa ihmistä ja ihmisen vastuun piirissä myös.
Erikoista miten jotkut naiset pyrkivät eriyttämään omat hormoninsa ikäänkuin itsensä ulkopuoliseksi. En minä, vaan mun hormonit".
Anna syödä. Turha pienestä valittaa.
Vierailija kirjoitti:
Syököön. Hänen hampaansa siinä kärsii. Ei minun.
Tää oli hyvä!
Just, kipeänä kerran kuukaudessa ja siihen auttaa vain mättöläjä sokerimössöä!