Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saako kaunis nainen aina kenet haluaa?

Vierailija
06.07.2021 |

Tein eilen aloituksen missä tuli useaan kertaan otsikon mielipide, ainakin kymmeneen kertaan vakuutettiin, että näin on. Miehet voivat kuvitella niin, mutta ehkä naisetkin?

Minusta näin ei ole, ulkonäkö ei ole niin keskeinen, vaikka sillä paljon vaikutusta onkin. Esimerkiksi ujo, torjuvia eleitä tahtomattaan viestivä kaunis nainen voi olla hankalassa tilanteessa, samaten liian kaunis ja liian classyn vaikutelman antava nainen, koska molemmat koetaan vaikeasti lähestyttäviksi.

Sitten tietysti vielä se, ettei kukaan saa mukavasti kohtelevaa ja ihanaa ihmistä parisuhteessa viihtymään, ellei osaa seuloa niitä ikäviä tyyppejä pois jo alussa. Kauniilla naisella voi olla tässä vaikeuksia niin kuin vähemmänkin kauniilla. Se ei ole mitenkään ulkonäöstä riippuvainen asia.

Saako kaunis nainen aina kenet haluaa?

Vaihtoehdot

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"We fall in love in mysterious ways"

Vierailija
2/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on aika suhteellinen käsite.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina jos miehellä on jo kumppani jne. Mutta kaunis nainen saa kyllä helposti haluamansa vapaan miehen ja kaiken muunkin.

Vierailija
4/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos kauniilla naisella on huono itsetunto.

Vierailija
5/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on, että tarjontaa on hyvin. En ole verrannut asiaa muihin naisiin ja miksi ihmeessä vertaisin? Lähtökohtaisesti pidän kuitenkin idioottimaisena ajatusta siitä, että pelkällä ulkonäöllä pystyy miehiä pyörittämään. Ei miehet niin yksinkertaisia ole, onneksi.

Vierailija
6/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten olen alkanut epäillä, ettei se olekaan niin suuri mysteeri, jos tarkastellaan omaa kotitaustaa (kiintymyssuhteteoria), henkilöhistoriaa ja ulkonäköön liittyviä asioita. Esimerkiksi kaikki joihin olen rakastuneet ovat olleet hyvin samannäköisiä, vaikka en itse huomannut sitä ennen kuin ulkopuolinen huomautti asiasta. Minusta he olivat ihan erilaisia, koska heidän luonteensa oli erilainen (vaikka paljon samaa oli siinäkin kuten lyhytsanainen, anarkistinen huumori).Ap

Vierailija
7/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon kauniita naisia. jos he haluavat saman miehen, jää moni heistä yksin. joten ei saa.

Vierailija
8/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhemmiten olen alkanut epäillä, ettei se olekaan niin suuri mysteeri, jos tarkastellaan omaa kotitaustaa (kiintymyssuhteteoria), henkilöhistoriaa ja ulkonäköön liittyviä asioita. Esimerkiksi kaikki joihin olen rakastuneet ovat olleet hyvin samannäköisiä, vaikka en itse huomannut sitä ennen kuin ulkopuolinen huomautti asiasta. Minusta he olivat ihan erilaisia, koska heidän luonteensa oli erilainen (vaikka paljon samaa oli siinäkin kuten lyhytsanainen, anarkistinen huumori).Ap

Ei "luonne" ole se, miksi toista haluaa. Vai etkö muka tiennyt?

Vierailija
9/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parille kauniille naiselle antanut pakit, koska olivat tyhmiä jakorasioita. Kuvittelivat ulkonäkönsä ja pildensä oikeuttavan paskamaisen käytöksen.

Vierailija
10/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunein nainen, kenet on kunnia tuntea, ja on myös muutenkin aivan ihana, fiksu ja empaattinen, on ainakin toistaiseksi ja tietääkseni sinkku. Eli joko ei ole halunnut ketään tai ei ole haluamaansa saanut. Keskustelujen perusteella suhteita on ollut muutama, joten avoimeksi jää.

Vierailija
11/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on, että tarjontaa on hyvin. En ole verrannut asiaa muihin naisiin ja miksi ihmeessä vertaisin? Lähtökohtaisesti pidän kuitenkin idioottimaisena ajatusta siitä, että pelkällä ulkonäöllä pystyy miehiä pyörittämään. Ei miehet niin yksinkertaisia ole, onneksi.

Olen samaa mieltä kuin sinäkin. Potentiaalista tarjontaa on paljon, mutta kauneus ei pariutumista ratkaise, ei varsinkaan sen onnistumista eli tasapainoiseen suhteeseen vaaditaan niin paljon muutakin. Ap

Vierailija
12/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kaunis nainen yhtäkkiä haluasi minut ja alkaisi pyörimään ympärilläni, miettisin heti mitähän taka-ajatuksia tuolla on. 

Vierailija
13/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aina. Tosin, auttaa paljon tutustumisvaiheessa. Tutustumisvaihe ei ole kuitenkaan ole ainut autuaaksitekevä asia. Jos vain ei kemiat kohtaa niin sitten ne ei kohtaa, olipa minkälainen hollywood-pari tahansa kyseessä.

Vierailija
14/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Kaunis on kaunis ja vähemmän kaunis ei ole. 

Vierailija
15/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on totta. Mikä sattuu miellyttämään kenenkin silmää. Jotkut tietysti miellyttävät useampia kuin toiset.

Vierailija
16/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eikä ole. Kaunis on kaunis ja vähemmän kaunis ei ole. 

Ihmisillä on mitä omituisempia fetissejä. Joku voi viehättyä rumuudesta. Tai sisäisestä rumuudesta, tai täydellisestä pervoudesta.

Kukaan ei ole ihan yksin omine fantasioineen maailmassa.

Vierailija
17/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, itse halusin ainakin ulkonäön ja sen vuoksi, että hänkin piti minusta. Vaikka hänen luonteensa oli loppujenlopuksi aika vastenmielinenkin.  Sivusta

Vierailija
18/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luonne eikä mikään muukaan yksittäinen asia. Ihminen on aina kokonaisuus, ja itse olen aika kinesteettinen eli se miltä toinen tuntuu ja tuoksuu on ratkaiseva, myös ääni. Siksi pelkkä kuva ihmisestä ei kerro minulle paljoakaan. Ap

Vierailija
19/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaunis ulkoa ja myös kaunis sisältä ei ole ongelmaa miehen saannissa.

Vierailija
20/113 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välttämättä. Sillä miehellähän voi vaikka jo olla oma kaunis kumppani.