Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treenaajille kysymys: ketä moikkailette salilla?

Vierailija
10.07.2014 |

Kertokaa "salietiketistä", ketä siellä kuuluu tervehtiä? Siis jos samat tyypit näyttää tutulta, tervehdittekö? 

Olen tottunut treenaamaan yksin ja en tiedä, miten kuuluu käyttäytyä. En kaipaa salilla erityisesti juttuseuraa, mutta en halua vaikuttaa tylyltäkään. Näyttää siltä, että ainakin miehet kiinnittävät huomiota vakiokasvoihin. 

Kiitos vastauksista jo etukäteeen!

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä, ketä tunnen. Ja jos joku moikkaa mua, niin toki moikkaan takaisin.

Vierailija
2/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdin henkilökuntaa ja sitten silloin muita treenaajia, jos olemme kahden salilla tai jos tunnemme toisemme ihan oikeasti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pienehköllä salilla säännöllisesti, joten tervehdin niitä, jotka ovat tutun näköisiä. Yleensä aina sama porukka salilla samaan aikaan. Tuskinpa kukaan pahastuu ylimääräisestä moikkauksesta, kunhan sen jälkeen ei jää jaarimaan.

Vierailija
4/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko salit tutustumispaikkoja yleensäkin? Jos siis moikkaan jotain miestä, luuleko se, että yritän tehdä lähempää tuttavuutta? Pitääkö siirtyä salille, jossa käy vain naisia, siellä nimittäin tuntuu, että on ihan sama, kuka vieressä punnertaa. 

t. ap

Vierailija
5/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaa vain aulassa olevaa henkilöä, mutta muuten en ketään. En tunne muita treenaajia, ja vaikka he näyttävät muutaman vuoden ajalta tutuilta, niin en siltikään moikkaa. Nyt tuli olo, että olenkohan ollut jotenkin juntti.

Mutta toisaalta eivät hekään ole tervehtineet minua...

Vierailija
6/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:10"]

Onko salit tutustumispaikkoja yleensäkin? Jos siis moikkaan jotain miestä, luuleko se, että yritän tehdä lähempää tuttavuutta? Pitääkö siirtyä salille, jossa käy vain naisia, siellä nimittäin tuntuu, että on ihan sama, kuka vieressä punnertaa. 

t. ap

[/quote]

Jos se mies on missään kunnossa, niin se käy luultavasti siellä salilla treenaamassa eikä iskemässä naisia

Vierailija
7/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun salilla saattaa nähdä joskus samoja treenaajia mutta muutoin siellä ei ole mitään yhteisöllisyyttä. Eli en moikkaa salilla ikinä ketään.

Vierailija
8/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan kaikkia kun menen sisään samoin lähtiessä. Niin tekevät muutkin. Pieni sali.

Vierailija
9/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arnold Schwarzeneggeriä.

Vierailija
10/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan aina takaisin, jos mulle moikataan. En kuitenkaan itse aloitteellisesti moikkaile ketään.

Vierailija
11/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia kiva näköisiä kissoja :-)

Vierailija
12/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen sali oli todella pieni ja siellä moikkailtiin tullessa ja mennessä kaikki. Ja urheilun lomassakin juteltiin.

Nykyisessä isommassa ei kukaan moikkaile ketään :-( Mun mielestä tylyä.

Vierailija
13/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tienny et salille saa viedä kissan O.O

Vierailija
14/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin puolella moikkaan vakinaampoja, joidenkin kanssa tulee juteltuakin sarjojen välissä. Ryhmäliikunnan puolella on taas muodustunut vuosien aikana ihana vakkarikävijöiden ystäväpiiri joten siellä on aina hymyileviä kasvoja vastassa.

Vierailija
15/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkaan naamoja ketä siellä näkee usein, sekä tietty respan porukkaa.

Vierailija
16/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilökunnasta moikkaan osaa ja nykyään lähes kaikkia pukuhuoneessa olevia naisia ainakin. Sitten toki heitä jotka minua moikkaavat. Jotenkin sitä vain alkaa moikkailla joidenkin kanssa ilman sen kummempaa tuttavuutta. Salitreeni on sen verran yksinäistä puurtamista että ihan mukava että edes vähän jotain kontaktia tulee muiden kanssa.

Mutta tämähän on varmasti aika salikohtaista, joissain on ehkä tapana moikata kaikkia ja joissain vaan niitä puolituttuja ja tuttuja. Ei siitä ressata tarvii, jos pohtii kumpi niin parempi moikata tai hymyillä kuin olla moikkaamatta ollenkaan:) jos siis kyseessä oma vakkarisali

Vierailija
17/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn sellaisella kellarisalilla, jossa ei ole henkilökuntaa paikalla. Nyökkään, jos pukuhuoneessa on joku ja katsoo päin (toiset katselee seinille). Salin puolella nyökkään tutuille naamoille, jotka ovat yleensä miehiä. Mutta tosiaan "pieruverkkarisali kellarissa", sinne ei mennä näyttäytymään tai seuraa etsimään. (Tai mistä minä muista tiedän...)

Vierailija
18/23 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn taloyhtiön kellarisalilla, ja siellä on tapana moikata kaikille ja huikata heipat kun lähtee. Isommalla salilla käydessäni moikkasin lähinnä vastaanottohenkilöä.

19/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:10"]

t. ap

Jos se mies on missään kunnossa, niin se käy luultavasti siellä salilla treenaamassa eikä iskemässä naisia

Ihmisille kyllä voi jutella muutenkin kuin iskemistarkoituksessa. Itseäni on miehenä alkanut jo melkein pistää vihaksi, kun käyn paljon salilla ja näen siellä usein samoja ihmisiä, niin vähemmistö heistä moikkaa ja heistäkin lähes kaikki ovat miehiä. Naiset sen sijaan tuntuvat heti kuvittelevan, että yritän jotenkin iskeä, jos mitään kontaktia ottaa vaikka näkee siellä joka viikko tai jopa päivittäin.

Suomalainen epäsosiaalisuus on eräs isoimmista syistä miksi joskus lähdin mahdollisimman kauas vaihto-opiskelemaan.

Vierailija
20/23 |
11.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. ap

Tervehtiminen salilla ei automaattisesti tarkoita sitä, että moikkaaja haluaisi tehdä lähempää tuttavuutta. Jos tervehdys tulee luontevasti, niin anna tulla vaan.

Yleensä porukka käy salilla treenaamassa, ei tutustumassa ihmisiin. Tai näin ainakin aamuisin, jolloin harva lähtee huvikseen viettämään salille aikaa. Illoista minulla ei ole kokemusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan