Voisko joku selittää mulle miksi korona ei häviä mut muut on hävinny
Nii
Miks tää korona kestää ja kestää.
Jos mennää ajas taaksepäin mitä näitä ny on ollu, lintuinfluenssan,sikainfluenssa yms yms. Aina menny ohitte ilman tällaista jumalatonta showta.
Nii voisko joku kertoa miks.. vuositolkulla tätä paskaa. Eihän tätä kukaa jaksa
Kommentit (22)
Minun jaksamiseni ja koronan kesto eivät liity millään tavalla toisiinsa. Eikä ole mitään oikeudenmukaisuuden vaakaa, jonka punnusten nykyasento estäisi sen, ettei jokin uusi pandemia ala jo huomenna. Silloinkaan minun jaksamisellani ja pandemialla ei ole mitään tekemistä keskenään.
Koska tilannetta tarkkaillaan jatkuvasti. Ei ne muutkaan ole kadonnut sen kummemmin, niitä ei vaan etsitä samalla tavalla. Olen elämäni aikana sairastanut kymmeniä flunssia, mutta koskaan aiemmin ei ole testattu mikä pöpö sen aiheuttaa. Nyt pitäisi jokaisesta niiskauksesta käydä katsomassa onko se korona. Ja jos ei ole korona, niin ei ole väliä mikä on.
Ap, ne saatiin kuriin aikaisemmassa vaiheessa, ennen kuin niistä ehti syntyä helposti ihmisestä toiseen tarttuvia virusmuunnoksia.
Eikä todellakaan kaikkea ole saatu hävitettyä. Rotavirus ja influnssat kiertävät ympäri maapalloa joka talvi.
On aivan mahdollista, että tulevaisuudessa koronastakin haetaan joka syksy senhetkisiin muunnoksiin tehoava rokote samalla kun otetaan kausi-influenssarokote.
Eihän ne ole hävinneet. Ainakin sikaifluenssaa on jäänyt kiertämään influenssana. Samoin aikaisempien vuosikymmenien epidemiat kiertää.
Kuten ap täältä näet, esimerkiksi lintuinfluenssa on kyllä olemassa yhä, mutta se tarttuu ihmisestä toiseen huonosti ja siksi se ei aiheuttanut samanlaista pandemiaa kuin korona.
https://thl.fi/fi/web/infektiotaudit-ja-rokotukset/taudit-ja-torjunta/t…
"Lintujen influenssavirukset tarttuvat ihmiseen yleensä huonosti. Ihminen voi saada tartunnan infektoituneesta linnusta tai linnun ulosteella saastuneesta materiaalista tai ympäristöstä.
Lähes kaikki A(H7N9)- tai A(H5N1)-virusinfektioihin sairastuneet ovat olleet läheisessä kosketuksissa siipikarjaan. Virus ei tartu helposti ihmisestä toiseen, vaikka yksittäisiä ihmisrypäitä on todettu."
Yksikään tauti ei ole maailma kokonaan hävinnyt. Levinnäisyys on vaan ehkä niin pientä, ettei nouse otsikoihin. Vähintään eri labrojen kaapeista löytyy varmasti jokainen tauti.
Eiköhän sekin kohta häviä kun ihmiset ei jaksa enää lukea sitä koskevia uutisia.
H1N1 stä eli sikaa on ollut lähes jokaisessa influenssa piikissä kuten myös jotain variaatiota Hongogilaisesta ja Aasialaisesta , samoin käynee koronalle , se jää kiertämään kuten em.aiemmat pandemia virukset ja tungetaan rokotteeseen.
Sinulle on tuo nyt tässä selitetty, mutta selitys ei sulle kelpaa, vaan alapeukutat. Olet ap nolo tyhmyri.
Sars 1 jostain syystä saatiin pian kuriin aikoinaan Kiinassa, ennen kuin levisi maapallolla. Tästä tehtiin niin tartuttava, ettei pysynytkään enää tekijöidensä hallinnassa! Ehkä jotain tästäkin on opittu?!
Vierailija kirjoitti:
Yksikään tauti ei ole maailma kokonaan hävinnyt. Levinnäisyys on vaan ehkä niin pientä, ettei nouse otsikoihin. Vähintään eri labrojen kaapeista löytyy varmasti jokainen tauti.
Armeijoiden labroista löytyvät pernarutot ja isorokot jne.taatusti.
Vierailija kirjoitti:
Sars 1 jostain syystä saatiin pian kuriin aikoinaan Kiinassa, ennen kuin levisi maapallolla. Tästä tehtiin niin tartuttava, ettei pysynytkään enää tekijöidensä hallinnassa! Ehkä jotain tästäkin on opittu?!
Kyllä sitä pari vuotta tavattiin ihan ympäri maailmaa. Ruotsista löytyi myös. Varmasti olisi löytynyt paljon enemmänkin, jos olisi samalla tavalla tutkittu kuin nykyistä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulle on tuo nyt tässä selitetty, mutta selitys ei sulle kelpaa, vaan alapeukutat. Olet ap nolo tyhmyri.
En ole alapeukuttanut. Nyt vasta tulin lukemaan vastauksia!
Vierailija kirjoitti:
Googlaa esim agenda2030, rockefeller lockstep plan, great reset, ja sitten mieti myös kuinka isot lääkefirmat takovat isot massit joka sekunti tästä pelleshowsta niin kauan, kuin ihmiset tätä leikkiä leikkii. Niin kauan tämä siis kestää, kunnes porukka sille pistää stopin.
Olen kyllä miettinyt. :) ja alan olla tällä kannalla...
Ap
Jos korona johtuu 5g mastoista ja koska niitä ei ole poistettu nii koronakaa ei hävinne.
Koska tietoisesti pitkitetään että saadaan EU-yhteisvelat ja muu omaisuuden jako suoritettua.
Virus jaksaa odottaa huuhaa sulut yms. Tämä pitkittyminen antaa vain virukselle aikaa muuntua. Olis annettu pyyhkäistä yli niin olisi ollut puolessa vuodessa ohi. Ehkä joku vanhus tai riskiryhmäläinen olisi enemmän kuolleita mutta he kuolee muutenkin lähiaikoina. Kova hinta tuli näille muutamille elinvuosille
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne ole hävinneet. Ainakin sikaifluenssaa on jäänyt kiertämään influenssana. Samoin aikaisempien vuosikymmenien epidemiat kiertää.
Nojoo siis ei nyt välttämättä täysin hävinnneet mutta siinä mittakaavassa että ei haittaa normaalia elämää. Ja kun tuntuu että nuo pandemiat meni paljon nopeammin ohi..
Ap
Tämäkin pandemia noudattaa vuoden 1918 kaavaa eli jos lasketaan pandemian varsinaisesti alkaneeksi vuoden 2020 alussa niin tämä kriisi alkaa euroopassa olla taputeltu tuossa 2022 alkuvuodesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googlaa esim agenda2030, rockefeller lockstep plan, great reset, ja sitten mieti myös kuinka isot lääkefirmat takovat isot massit joka sekunti tästä pelleshowsta niin kauan, kuin ihmiset tätä leikkiä leikkii. Niin kauan tämä siis kestää, kunnes porukka sille pistää stopin.
Olen kyllä miettinyt. :) ja alan olla tällä kannalla...
Ap
Mä olen myös alkanut taittua tälle kannalle. Eritoten kun näitä viestejä näköjään poistellaan, ei oo totakaan enää tässä keskustelussa. Sitä sietää miettiä itse kunkin, että miksi.
Vastustetaan sitä leviämistä. Jos korona-aalto ois pyyhkässy yli, ni oltas jo vapaita rajoitteista.