Mies laittaa pastan päälle aina parmesaanijuustoa vaikka olen kieltänyt
Siinä on kovaa rasvaa joka tukkeuttaa verisuonet.
Kommentit (28)
Suosittelen parmesaanin annostelua (tai ei) ihan itse. Jos parmesaanit raastetaan ruokapöydässä, niin jokainen raastaa niin paljon kuin tahtoo pastansa päälle. Vaihtoehtoisesti raastetaan parmesaania pieneen annoskuppiin ja siitä ottavat ne jotka tahtovat.
Väkisin ripottelee sunkin pastaasi? No se on tyhmää. Minä tykkään parmesaanista ja vaikka tosiaan eläinrasvoja kannattaa vähentää, siinä määrässä juustoa sitä on niin vähän, että menköön.... Mutta kaikki eivät edes pidä parmesaanin mausta ja hajusta. Ja toisen toiveiden noudattamatta jättäminen on epäkunnioittavaa ja ylimielistä.
Sipsit ja keksit myös pahoja verisuonille.
Kehitysmaissa ei ole tätäkään ongelmaa.
Vaikka olet kieltänyt, hahaa, anna mun kaikki kestää. Olet siis ihan aikuista miestä kieltänyt - voihan nyt s*****a!
Mun mies raastaa parmesaanit kantapäästään.
Yrittää saada mauttomaan pastaas jotain makua, anna toisen olla jo.
Eikö ketsuppi riitä? Sitähä mieht tapaavat ruutata joka ruoka-annokseen maistamattaedes ensin. Minä inhoan niin parmesaania kuin ketsuppiakin!
Sinä olet nihlistinen paska!
Jätin sinunlaisesi naisen ilman kenkiä keskelle korpisuoraa talvipakkasella vuonna 1997.
M 46
Se on parmagiano regiano ja pastaa ei syödä ilman sitä! Jos teillä syödään jotain parmagiano regiano halpaa kopiota, niin en minäkään laittaisi pastalle.
Vierailija kirjoitti:
Se on parmagiano regiano ja pastaa ei syödä ilman sitä! Jos teillä syödään jotain parmagiano regiano halpaa kopiota, niin en minäkään laittaisi pastalle.
Se on Parmigiano-Reggiano.
Aikuisen ei tarvitse saada lupaa omaan ruokailuunsa.
Mieluummin ei lastenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Yrittää saada mauttomaan pastaas jotain makua, anna toisen olla jo.
No jaa, pelkkä keitetty pasta on täysin mautonta.
Maku siihen saadaan erilaisilla kastikkeilla ja raastetulla juustolla.
Vain italialaisten mielestä parmesaani on ainoa oikea juusto pastalle.
Mies voi ostaa omilla rahoillaan parmesaania.
" älkää ostako sitä". Höh, kaikkiko pitää ostaa yhdessä ja mitään ei voi ostaa tai tehdä oman mielen mukaan pelkästään kun ollaan parisuhteessa. Huh, luoja siitä varjelkoon.
Vittumainen ja nalkuttava akka tappaa nopeammin.
5/5