Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri haukkui nimen, jonka aiomme

Vierailija
10.07.2014 |

Antaa lapsellemme. Nauroi oikein paskaisesti. Piti tulla kummiksi, mutta ilmoitin ettei tarvitse.

Kommentit (80)

Vierailija
21/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kristuksen vittu taas.

Vierailija
22/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni Joshua Jeremias Daavid on ihan hyvä nimiyhdistelmä. Nämä raamatulliset sekä niistä johdetut taikka suomennetut nimet ovat yleensäkin hyviä. Ne ovat juuri länsimaisen kulttuuriperinnön ja sivistyksen ydintä.

Nämä ihmiset, jotka mollaavat toisten nimiä, ovat jotenkin hyvin alkeellisia olentoja. Itse olen vielä oppinut, ettei niin tehdä missään olosuhteissa, mutta sellaista normaalia ymmärrystä näillä nykyihmisillä ei näköjään enää ole.

Miksi koululaitos ja vanhemmat ovat epäonnistuneet näin perusteellisesti?

Mikä on mennyt vikaan näiden kohdalla, jotka haukkuvat toisten nimiä? Voivatkohan pohjaveden raskasmetallit aiheuttaa tällaista degeneroitumista? 

Olen jonkin aikaa seurannut tätä palstaa ja huomannut, että täällä on joka päivä tällainen keskusteluketju.

Hyvä, että se ryssä liittää pian Suomen itseensä. Sitten näidenkin keskustelujen solvaajat pääsevät eroon kaikista halveksimistaan ”wt”-nimistä kun Ljudmilat, Natashat, Nadezhdat, Ljubljanat, Alekseit, Mihailit, Dmitrit, Aleksandr'it jne... täyttävät maan.

Kyllä se on ihan terveellistä, kun kansa on tällaiseksi taantunut: holhouksen alaiseksihan tällainen sakki kuuluukin.

Ja palstan suurelle nimilautakunnalle vielä sen verran, että se ilmeisesti hebrealainen Joshua tai Yoshua voidaan lausua Suomessa myös Joosua.

T. Jerczy-Nikolai Dmitrjewitzsh Krkzhtjzhnonjywitzczs von Schultzenbaumer-Hoffman. Kaverit sanovat minua Väiskiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 02:01"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:59"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:58"][quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:57"]Pyydän ylläpitoa poistamaan ketjun :(

Ap

[/quote]

Jaa millähän perusteella? Koska olet ääliö hihhuli joka ei kestä että toiset saaaaattavat joskus olla eri mieltä kanssasi?

[/quote]

Kiitos.

Ap

[/quote]

Marttyyri keskuudessamme. (Hehe, itse keksin)

[/quote]

Niin että sinä haukut AP:ta törkeästi, ja AP:n pitäisi vain hiljaa hyväksyä se, koska on uskovainen (av:n mukaan ihmiskunnan pohjasakkaa)? Toivottavasti sinulla ei ole lapsia etkä koskaan niitä saakaan, koska noin heistä tulisi takuuvarmasti kiusaajia äitinsä/isänsä mallia seuraamalla.

Vierailija
24/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin aioimme antaa lapsellemme nimeksi Taiga-Wilhelmiina. Juuri paria päivää ennen ristiäisiä ystävä haukkui ensimmäisen osan nimestä lyttyyn.

Vierailija
25/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nimi. E i mitään vikaa!

Maailma muutenkin kansainvälistyy joten ulkomaalaisperäiset nimet tulee olemaan ihan yleisiä. Ja mielestäni ihan hyvin voi olla vaikka Carolina Amanda Möttönen. Tms.

Joka on muka niin kauhea yhdistelmä kaikien mielestä kun on suomalainen sukunimi ja ulkomaalainen etunimi. Siinä ei ole mitään vikaa!

Ja mieti vielä jos voisit kaverille antaa anteeksi. Jutelkaa asiasta.

Valitsemassasi nimessä ei ole mitään vikaa!

Vierailija
26/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei suimenkielusiä Raamatun nimiä?

Miksei Joosua? Paljon kauniimpi ja järkevämpi

Vierailija
27/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko juutalaisia? Kantaa ottamatta itse nimen paremmuuteen, kuulostaa kovasti vanhan testamentin nimeltä, joita juutalaiset käyttävät paljon. Heillehän raamattu on sama kuin vt. Kristityt opettavat elämään vain ut:n mukaan.

Vierailija
28/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nimi minusta :) Ei kannata tulla varsinkaan täältä kysymään mitään neuvoja tai mielipiteitä, siinä pahottaa vaan mielensä. Suurin osa täällä haluaa vaan ilkeillä. Tottakai voitte valita lapsellenne sellaisen nimen joka miellyttää teitä, ihan sama mitä muut ajattelee. Kaikki ei voi tykätä kaikesta :)

Vierailija
29/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä tuota Joshuan kirjoitusasua. Lausutaanko se Joshua? Zoossua? Joosua? Kun kuitenkin on Daavid kahdella aalla niin ilmeisesti se myös lausutaan daavid. Siihen ei todellakaan sovi zoossua, joten olisi syytä kirjoittaa ja lausua joosua. Ihan älytöntä jos nimet ihan eri kieliperheestä ja lausumissäännöt erilaiset eri nimissä.

Tämä vinkkinä jos joku antaisi oikeasti tuollaisen nimen. Toivottavasti kukaan ei ikinä anna noin hirveää nimeä kenellekään. Yksi nimi voinolla raamatullinen, mutta kolme. Huhhuh mitä hihhuleita. Itsekin olen hurahtanut luontonimiin, mutta lapsilla on niitä jokaisella _yksi_. Mieti ap vähän, ei tarvi vetää överiksi.

Vierailija
30/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 08:03"]

Oletteko juutalaisia? Kantaa ottamatta itse nimen paremmuuteen, kuulostaa kovasti vanhan testamentin nimeltä, joita juutalaiset käyttävät paljon. Heillehän raamattu on sama kuin vt. Kristityt opettavat elämään vain ut:n mukaan.

[/quote]

Kurittomat kakarat tulee kivittää hengiltä ja uskoton nainen myytävä orjaksi. Toimitteko näin? Jos ette, niin helvetissä tavataan. Revin teitä kappaleiksi, ikuisesti.

Vierailija
31/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerros mikä se nimi oli

Vierailija
32/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä nimi?

Vierailija
33/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että te saatte sitten nauraa?

Ap

Vierailija
34/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummilapsen nimi on ARTTU. Voi luoja että se on kamala nimi, ja sanoin taisin myös ensishokissa naurahtaa Artun mutsille että ihanko tosi, ARTTU?

Vierailija
35/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joshua Jeremias Daavid. Kyllä, olemme uskossa (ei lestoja!)

Ap

Vierailija
36/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimet tulevat Raamatusta.

Ap

Vierailija
37/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:47"]Niin että te saatte sitten nauraa?

Ap

[/quote]

No jos se nimi on kamala niin joo. Jos on kiva nimi niun me haukutaan se sun kaveri.

Vierailija
38/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:48"]Joshua Jeremias Daavid. Kyllä, olemme uskossa (ei lestoja!)

Ap

[/quote]

:DDDDDDDDDDSSSssss

Vierailija
39/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva nimi minusta.

Vierailija
40/80 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 01:48"]Joshua Jeremias Daavid. Kyllä, olemme uskossa (ei lestoja!)

Ap

[/quote]

Ei vittu Xd et ole tosissasi. Miksei Joosef??? Tai Jeesus?? Jesus?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan