Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua antaa suuseksiä jos sitä pyydän

Vierailija
09.07.2014 |

Piti oikein tänne tulla kirjoittelemaan. 

Kyseessä on uusi mies, ollaan tapailtu vasta alle pari viikkoa aika intensiivisesti.

Ekalla seksikerralla otin häneltä suihin ja monta kertaa ns laittoi mut ottamaan suihin ( tuli seisoalteen minun pään eteen) jne.. Kysyin häneltä myös että voisiko hän puolestaan antaa mulle suuseksiä ja kerroin että se on mun lemppari. Jotenkin kuitenkin hän ohitti homman ja sanoi vain että tykkää tehdä kaikkea mulle mitä haluan jne, mutta eipä tehnyt.

Eilen olin yötä miehen luona ja siellä esileikkin aikana jo kysyin että voisiko hän nuolla, että oon oikein odottanut sitä.. Vastas myöntyvästi, muttei tehnyt aloitettakaan. Homman jatkuessa kysyin vielä uudestaan ja kerroin taas kuinka kovin tykkään siitä.. Olin tässä vaiheessa jo ottanut häneltä suihin ja vetosin myös ns. vastapalveluun. Tässä vaiheessa mies toteaa mulle että "ei makeaa mahan täydeltä" ja ettei hän ole mua pakottanut häneltä suihin ottamaan. 

Myöhemmin yöllä ihan yhtäkkiä halus suihkussa nuolla ja sanoi että ihan vittuillakseen jätti nuolematta kun sitä "kerjäsin".. Mielestäni itsekästä toimintaan, vai onko? Onko seksissä joku asenne että "ei makeaa mahan täydeltä", ettei voisi toiselle tehdä kaikkea mistä tämä tykkää? olenko vain liian herkkä, kun tästä vähän mieleni pahoitin?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, cunnilinguksesta mies voi saada kurkkuunsa HPV:n ja siten kurkkusyövän. Fiksu mies ei siis nuole, ellei nainen todistetusti ole ollut neitsyt tavattaessa. Itsetuhoiset tai epätoivoiset voivat sitten nuollakin.

Sori naiset, mutta näin tää menee.

Vierailija
22/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:09"]

Hei, cunnilinguksesta mies voi saada kurkkuunsa HPV:n ja siten kurkkusyövän. Fiksu mies ei siis nuole, ellei nainen todistetusti ole ollut neitsyt tavattaessa. Itsetuhoiset tai epätoivoiset voivat sitten nuollakin.

Sori naiset, mutta näin tää menee.

[/quote]

Hei, fiksut ihmiset hankkii suojat kuten kofferdamit, eikä mieheltäkään oteta suihin ilman kortsua. Tautivaara se siinäkin on.

Sori ihmiset, mutta näin se turvaseksi vaan menee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan, kielisyöpäkin uhkaa nuolijaa. Kysykää Michael Douglasilta jos ette usko.

Vierailija
24/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manipuloivaa ja ilkeää käytöstä mieheltä. 

Ei jatkoon.

Vierailija
25/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voihan se olla ettei halunnut nuolla ku olen rehellisesti kertonut, etten oo käyttänyt aina kondomia enkä oo käynyt testeissä puoleen vuoteen.

Hän taas itse on tosi tarkka kondomista..

Vierailija
26/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele seurustelua. Itse katselin liian pitkään ja suhde loppui.

Nyt minulla on ihana mies joka kaiken muun lisäksi on innokas kielensä kanssa.

Vierailija
27/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kannattaa jättää sen takia ettei NUOLE ALAPÄÄTÄ. Olen nainen itse ja mielelläni en anna kenenkään nuolla, vaikka paikat puhtaana pidänkin.!!

Vierailija
28/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi kyynel

Vierailija
29/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pese se!

Vierailija
30/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 00:16"]

Aivan, kielisyöpäkin uhkaa nuolijaa. Kysykää Michael Douglasilta jos ette usko.

[/quote]

Ja sitten kun uskotaan kaikki, mitä näyttelijän PR toimisto on keksinyt!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi