Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua antaa suuseksiä jos sitä pyydän

Vierailija
09.07.2014 |

Piti oikein tänne tulla kirjoittelemaan. 

Kyseessä on uusi mies, ollaan tapailtu vasta alle pari viikkoa aika intensiivisesti.

Ekalla seksikerralla otin häneltä suihin ja monta kertaa ns laittoi mut ottamaan suihin ( tuli seisoalteen minun pään eteen) jne.. Kysyin häneltä myös että voisiko hän puolestaan antaa mulle suuseksiä ja kerroin että se on mun lemppari. Jotenkin kuitenkin hän ohitti homman ja sanoi vain että tykkää tehdä kaikkea mulle mitä haluan jne, mutta eipä tehnyt.

Eilen olin yötä miehen luona ja siellä esileikkin aikana jo kysyin että voisiko hän nuolla, että oon oikein odottanut sitä.. Vastas myöntyvästi, muttei tehnyt aloitettakaan. Homman jatkuessa kysyin vielä uudestaan ja kerroin taas kuinka kovin tykkään siitä.. Olin tässä vaiheessa jo ottanut häneltä suihin ja vetosin myös ns. vastapalveluun. Tässä vaiheessa mies toteaa mulle että "ei makeaa mahan täydeltä" ja ettei hän ole mua pakottanut häneltä suihin ottamaan. 

Myöhemmin yöllä ihan yhtäkkiä halus suihkussa nuolla ja sanoi että ihan vittuillakseen jätti nuolematta kun sitä "kerjäsin".. Mielestäni itsekästä toimintaan, vai onko? Onko seksissä joku asenne että "ei makeaa mahan täydeltä", ettei voisi toiselle tehdä kaikkea mistä tämä tykkää? olenko vain liian herkkä, kun tästä vähän mieleni pahoitin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkussa? Hänellä taitaa olla joku pillubakteerikammo. Jos se on sun lempparia, eikä mies tosiaan anna, suosittelen jättämään mielummin ennemmin kuin myöhemmin. 

Vierailija
2/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sinulla seksikäs puska?

Jos olet kynitty broileri, mies ei varmaankaan halunnut siksi nuolla. Ei vain kehdannut sanoa suoraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis se ei selvästi halua nuolla, jos et ole iha just peseytynyt. Koklaa ajoittaa seksi ens kerralla hetk suihkun päälle ja katso mitä tapahtuu.

Vierailija
4/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma olis voinut antaa sängyssä yhtä hyvin, mutta ei enää halunnut antaa kun sitä muka kerjäsin..

Enpä oo ennen vastaavanlaiseen mieheen törmännyt.. 

Vierailija
5/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin käynyt suihkussa just ennen kuin hän saapui, kun olin ollut treeneissä ja tiesi sen varsin hyvin..

Vierailija
6/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:48"]Kuulemma olis voinut antaa sängyssä yhtä hyvin, mutta ei enää halunnut antaa kun sitä muka kerjäsin..

Enpä oo ennen vastaavanlaiseen mieheen törmännyt.. 

[/quote]

En jatkaisi tapailua.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä sanon.

Vierailija
7/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäis tuollaisesta tyylistä.

Vierailija
8/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa jonka korvaan särähtää tuo "ei makeaa mahan täydeltä"- lause?

Todella itsekästä.

eikö seksissä oo juuri tarkoitus antaa kaikki nautinto toiselle?

Vierailija
9/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sitten sinäkään tee sitä sille. Tasapuolisuus on homman nimi.

Vierailija
10/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en minäkään tykkää.
Sanoi muutenkin, että oon kuulemma todella villi sängyssä. Eikä ees siis hyvällä

Vierailija
11/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassikko neuvo, jätä se sika.

Vierailija
12/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein inhottaa kuinka kiitollinen olin hänelle siitä suihku-jutusta. ei kai sen näin pitäisi mennä? 

Vierailija
13/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

klassikko neuvo, jätä se sika.

Vierailija
14/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jo aluksi pelaa noin ihmeellisesti ei hyvältä näytä.

Vierailija
15/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö teistä sanoa miehelle? 

kysyin vielä erikseen, että onko oikeesti niin ettei tykkää, niin sanoi vain että halus vähän kiusata mua..

Vierailija
16/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toihan on just niinkuin mun exä!!! Jos näytti, että hituakaan seksistä nauttisin niin jäi homma siihen ja tuumi, ettei makeaa mahan täydeltä. Jostain kumman syystä kyllä itse orgasmin halusi. Ja sit kun ei mua kiinnostanut, haluttanut tms, niin silloin melkein väkisellä halus sekstailla suuseksiä tyrkyttää. Ja just samoja sanoja käytti, että tahallaan ei nuollu/pannu/tms kun kerjäsin. Jos joskus kerroin, mistä tykkään niin oli 100 varmaa ettei vahingosssakaan niin tehnyt. Jos näytin miten klitorista koskea, niin tyrkki mun kädet syrjään ja tuumi, että hän hoitaa homman... Ja runnoi niin, että piti käskeä lopettamaan. Oli muuten suuseksissäkn aiva ruokottoman huono. Yhden ainoaa orgasmia ei se mies antanut. Luojan kiitos, nyt on ex, mutta on jonkun muun riesana. 

Vierailija
17/30 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 23:58"]Pitäiskö teistä sanoa miehelle? 

kysyin vielä erikseen, että onko oikeesti niin ettei tykkää, niin sanoi vain että halus vähän kiusata mua..

[/quote]

Kyllä ehkä sanoisin että en arvosta tuollaisia pelejä seksissä.

Vierailija
18/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse menin liittoon miehen kanssa, joka ei nuollut. Paitsi alkuvaiheessa kerran, että sai mut luulemaan häneltä saavani sitä mistä eniten tykkään. No voi että kun tuli lapsia kuitenkin. Niin pääsi käymään että viisi vuotta odotin. Sitten oli pakko jättää, yhtenä suurimmista syistä paska seksi.

Että jos ei keskustelemalla aukea miehen loukkaava käytös, eikä ala kieli laulamaan, suosittelen lopettamaan tapaamiset heti. Ihan näin on.

Vierailija
19/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

17  jatkaa... Älä missään tapauksessa ala suhteeseen tuollaisen miehen kanssa. Jätä välittömästi. 

Vierailija
20/30 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että kyse on jostain bakteerikammosta. Kun sanoi kuitenkin että haluaa tehdä juttuja jne, se makeaa mahan täydeltä saattoi olla pelkkä hätäisesti keksitty heitto.

Vaikka olisit juuri peseytynyt, niin ehkä mies halusi nähdä sen omin silmin. Tai sitten on todella ujo tekemään aloitetta!

ei heti leimata psykoksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän