Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exäni menee naimisiin tulevana lauantaina

Vierailija
09.07.2014 |

Mikään ei ole sattunut näin paljon. Hän on edelleen unelmieni mies. Erosimme vuosi sitten kesäkuussa, olimme neljä vuotta yhdessä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaikka yhteisiä tuttuja, kuten yleensä on, niin kuulee joltain. Tai jos on Facebookissa kaverina. Varsinkin pienellä paikkakunnalla sen kyllä kuulee jotain kautta.

Vierailija
2/8 |
10.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks eksä meni naimisiin ja hahhaa se jo eros ja eksän eksä hehkuttaa onneaan facessa, ku alkoi uus elämä ja laihduttikin 20 kiloo. * vahingoniloinen*

Kyl se sun eksä nopeesti eroo, ei tollaset pitkän suhteen jälkeen solmitut pikaliitot kauaa kestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei! Nopeeta toimintaa!

Vierailija
4/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinäpä vasta unelma, menee naimisiin toisen kanssa. Mietipäs olisko unelmien mies se joka haluaa sinut yhtä kovasti kuin sinä hänet.

Vierailija
5/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on ilmeisesti löytänyt unelmiensa naisen. Unohda tuollainen itsesi kiusaaminen ja lähde vaikka baanalle. Nyt on kesä kauneimmillaan. Nauti! :)

Vierailija
6/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No exän mielestä mä en ollut sille se täydellinen. Niin se vaan joskus menee. Sattuu se silti. Onneksi mä en joudu olemaan samassa kaupungissa tai edes samassa maassa kun ne menee naimisiin. Enkä olekaan jäänyt kotiin murehtimaan mennyttä mutta joskus yksin ollessani tämmösinä iltoina tulee mielern että kunpa vain minä olisin se onnellinen morsian lauantaina. Ap

Vierailija
7/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei :( Eipä tähän oikein mitään voi sanoa. Ainoa mikä tulee mieleen on kliseinen aika parantaa. Yritä saada ajatukset johonkin muualle, kuuntele vaikka jotain voimabiisiä!

Vierailija
8/8 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te voitte tietää milloin joku exä menee naimisiin? Minä en tietäisi vaikka lasteni isä menisi naimisiin, asia ei kuulu minulle mitenkään. Tosin lapset ehkä kertoisivat jos olisivat olleet häissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan