Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

18v tytär "unohti" pyykit kuukauden lomamatkan ajaksi märkänä koneeseen, nyt vinkuu uutta konetta minulta ja isältään

Vierailija
06.07.2021 |

Taloyhtiössä on pyykkitupa, mutta ostimme tytölle oman koneen ajatellen että se on kätevämpi. Nyt pyykit ovat märkänä myttynä homeessa ja konekin ottanut jo ruostetta itseensä. Ostaisitteko tässä tilanteessa uuden koneen? Se on kuulemma niin ällö, ettei sitä voi siivota.

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi.

Taloyhtiön koneet on todella näppäriä. Pari koneellista viikossa ja kuivaushuone käytössä.

Yleensä asunnoissa roikkuu pyykkejä siellä sun täällä.

Sano, että saa joululahjaksi uuden koneen - jos päädytte uuden hankintaan.

Vierailija
2/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään ostaisi. Säästäköön itse rahat koneeseen, ellei voi pyykkitupaa käyttää. Elämän pieniä oppirahoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Onhan siellä se pyykkitupa. Vastuuton nuori. Viimeistään nyt vastuuta itselle.

Vierailija
4/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kone ottanut ruostetta?

koneen pyykinkanssa ttekemisissä olevat osat ovat ruostumatonta terästä

Vierailija
5/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostaisi. Tuon ikäisen nuoren on opittava jo itse tajuamaan asioita, raha on yksi niistä.

Vierailija
6/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Yritäpä itse elää jonkun pesutuvan pyykkivuorojen mukaan, ei ole herkkua.

Vierailija
7/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

2.5/5 mutta aika hölmöä edes kysyä, ei tietenkään pidä ostaa uutta vaan kasvattaa kakaraansa.

Vierailija
8/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole koskaan ollut omaa pesukonetta eikä varmaan tule olemaankaan. Taloyhtiön pesutupa kuivauskaappeineen ja -rumpuineen on todella kätevä, nopea ja näppärä. Pyykit ei roiku kotona kuivumassa ja ilmaa kostuttamassa, ei tarvitse kuunnella tuntikausia kestävää pesemistä ja pelätä vesivahinkoa.

Vierailija
9/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumihanskat käteen, pyykkipoika nenään ja homeiset vaatteet roskiin. Sitten sitruunahappoa tai etikkaa koneeseen ja pesu 90 asteessa. tiivisteet pyyhitään kloriitilla tms.

Vierailija
10/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin. Yritäpä itse elää jonkun pesutuvan pyykkivuorojen mukaan, ei ole herkkua.

Mikä tuossa nyt on. Olen itse opiskelijana ja myöhemmin äitinä käyttänyt pyykkitupaa. Sitten alan valittaa, jos pitää avannosta vesi hakea ja lämmittää padassa ja siinä pyykit keittää. 

Vierailija
11/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beggars can't be choosers.

Vierailija
12/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

idiootti, onko tullut äitiinsä?

Vierailija
13/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että tilaa osamaksulla, 15e/kk.

Vierailija
14/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vaatteet voi pelastaa, kun liottaa piimässä ja pesee sitten siinä puhdistetussa koneessa. Tuon konstin sä ap varmaan neuvoit sille tytöllesi?

Vierailija
15/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Beggars can't be choosers.

Ei me mitään kerjäläisiä olla, eikä siten lapsetkaan. Elämässä nyt käy kaikkia vahinkoja ja joku pesukone ei niin iso sijoitus ole etteikö sitä voisi elämäänsä omineen aloittavalle uutta ostaa. Alle parisataa ja gigantista saa uuden. Seuraavan kerran sitten muistaa ja huolehtii.

Vierailija
16/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä "aikuinen", no kotoa pois muuttanut tytär saa itse hommata omat koneensa, niin mekin teimme/teemme...

Vierailija
17/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

astia ja pyykki kone tohelolta pois. seuraavaksi maksatte vesi vahinkosta. 

Vierailija
18/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden lomamatka?!

Vierailija
19/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin minä nuorena. Älkää ostako! Parempi oppia nyt kuin 10 vuoden päästä miten huolehtia asioistaan.

Vierailija
20/54 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö siivoo koneen! Ei vaikeaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi