Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsen kaverin kuolemasta yli?

Vierailija
09.07.2014 |

Olen 14v tyttö. Kaverini kuoli kuoli kolarissa. Hänen ylitse ajettiin, pää murskautui ja ylävartalo liiskaantui. Minä näin kaiken. Siinä tilanteessa en voinut kuin itkeä, kiljua ja koittaa pysyä vähänkin järjissäni, olin shokissa enkä voinut tajuta että paras ystäväni jonka näen lähes joka päivä, oli juuri silmieni edessä kuollut. Olen käynyt terapiaa, syönyt masennuslääkkeitä yms mutta aina illalla nukkumaan mennessä kaikki sama paska tulvii mieleeni!! Hän oli minulle kaikkein tärkeintä koko maailmassa ikinä. Facebookkiin laitetut osanotot ja ryhmä johon kaverit ja sukulaiset liitettiin muistojen jakamiseksi oli mieleä raastavaa luettavaa. Kaikki tämä tapahtui viattomalle tytölle jolla oli vielä elämä edessä! Miten ja voiko tästä koskaan päästä yli?.. Muistakaa rakastaa läheisimpiänne, ei ikinä voi tietää koska he lähtevät.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo

Vierailija
2/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan otot!<3

Itseltäni on menehtynyt sisko ja onhan siitä jo yli 20 vuotta, mutta ei siitä ikinä voi päästä yli. Näin itse kun isäni puukotti siskoni hengiltä eikä minulla ollut ketään kelle olisin halunnut puhua. Koita jaksaa!

- Hyvä, kaunis, hento tyttö. Kaunis sisältä, kaunis ulkoa. Nyt kultaa tiesi säkenöi, turvallista matkaa, monet sua täällä ikävöi.

Kohta taas näemme, ikävä on ollut suuri. Mut' kun taas näemme, hymy ja onni murtavat ikävän muurit.- Tämän kirjoitin minä 10v, siskoni Millan muistolle. <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu sä ap oot sekasin. Hommaa lääkkeet

Vierailija
4/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika parantaa, muttei voi unohtaa. Päivä kerralaan, ap. Tsemppiä.

Vierailija
5/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]Vittu sä ap oot sekasin. Hommaa lääkkeet

[/quote]

Sekaisin olenkin ja siihen on lääkkeet. Nyt ei kysytty että miten mua pitäisi lääkitä, vaan pääseekö tästä joskus yli?..

-ap

Vierailija
6/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:53"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]Vittu sä ap oot sekasin. Hommaa lääkkeet

[/quote]

Sekaisin olenkin ja siihen on lääkkeet. Nyt ei kysytty että miten mua pitäisi lääkitä, vaan pääseekö tästä joskus yli?..

-ap

[/quote]

Porvoossa pääsee yli, kun lakkaa tekemästä sairaita aloituksia

Vierailija
7/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:51"]Vittu sä ap oot sekasin. Hommaa lääkkeet

[/quote]

Vittu sä oot sekasin jos tuut tänne tommosta paskaa jauhamaan. Luitko ton jutun? Kävikö mielessä että toi tuntuu oikeesti tosi pahalta? Mee vittuun täältä.

Vierailija
8/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tämä tapahtui ja missä? On varmaan uutisoitu mediassa, haluaisin tarkistaa että on todellinen tapaus.

Vierailija
9/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha sanonta "aika parantaa haavat" on edelleen pätevä. Voit miettiä kumpaa kaverisi haluaisi: että jatkat elämääsi onnellisena vai pilaat elämäsi murehtimalla ja suremalla. Jos tulet siihen tulokseen, että ensimmäinen vaihtoehto on kaverisi toive ja paremmin kunnioittaisi kaverisi elämää, ala ihan tietoisesti tekemään asioita, joista nauti ja joka päivä päivän päätteeksi mietit mikä tässä päivässä oli hyvää. Ensin hyvät asiat voivat olla ihan pieniäkin, kuten aurinko paistoi tai äti teki hyvää ruokaa. Vähitellen huomaat, että elämässä on paljon nautittavaa. Sinulla on vuosia ja vuosia elämää jälkellä, eikä sitä kannata pilata suremalla. Elämä on aina välillä epäreilua ja raakaa, mutta on myös paljon hyviä asioita.

Vierailija
10/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:57"]Milloin tämä tapahtui ja missä? On varmaan uutisoitu mediassa, haluaisin tarkistaa että on todellinen tapaus.

[/quote]

Tapahtui Naantalissa, 2.4.2012 ainakin joku Ilta Lehti uutisoi..

Ap

Vierailija
11/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pääse tavallaan yli mutta asian kanssa oppii elämään. Minultakin kuoli todella läheinen ystävä ja kaipaan ja suren häntä vielä vuosien päästäkin. Elämä.vaan jatkuu. Noin nuorena se ei ole vielä niin selkeää että kaikenlaisten asioiden kanssa vaan pitää elää.

Vierailija
12/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löydy tapaukseen sopivaa uutista. 

Vierailija
13/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No löytyi: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288459511401.html

Mutta silminäkijä saapui paikalle vasta 10 minuuttia tapauksen jälkeen? 

Vierailija
14/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 22:59"]Vanha sanonta "aika parantaa haavat" on edelleen pätevä. Voit miettiä kumpaa kaverisi haluaisi: että jatkat elämääsi onnellisena vai pilaat elämäsi murehtimalla ja suremalla. Jos tulet siihen tulokseen, että ensimmäinen vaihtoehto on kaverisi toive ja paremmin kunnioittaisi kaverisi elämää, ala ihan tietoisesti tekemään asioita, joista nauti ja joka päivä päivän päätteeksi mietit mikä tässä päivässä oli hyvää. Ensin hyvät asiat voivat olla ihan pieniäkin, kuten aurinko paistoi tai äti teki hyvää ruokaa. Vähitellen huomaat, että elämässä on paljon nautittavaa. Sinulla on vuosia ja vuosia elämää jälkellä, eikä sitä kannata pilata suremalla. Elämä on aina välillä epäreilua ja raakaa, mutta on myös paljon hyviä asioita.

[/quote]

Kiitos. ♥

Näin on neuvottu ennenkin. En vaan tiedä mitä vittua enää teen täällä kun elämästä lähti ainakin puolet tän tytön mukana..

Vierailija
16/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee trolli vittuun

Vierailija
17/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy uutinen kun googlasin.. Naantali 10-vuotias tyttö...

Vierailija
18/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se silminnäkijä, jota haastattelivat.

Vierailija
19/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iltasanomien haastattelema silminnäkijä" - tuskinpa ap on ollut haastattelukunnossa heti tapahtuman jälkeen.

Vierailija
20/31 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi