Vituttaa tuo nuorison autojen musiikinjumputus!
Alan olla kyllästynyt tuohon "jump jump jump jump jump"-ääneen!
Eikö tuo ollut muotia joskus viimevuosikymmenellä??
Kommentit (7)
Kaikkein huvittavinta on, kun katsot jumputuksen kuullessasi että millainen pimpattu amistoyota siellä nyt on liikenteessä, ja kulman takaa lipuu esiin bassosta tärisevä... MOPOAUTO.
Sama! En ymmärrä miten joku kehtaa edes ajaa sellaisella autolla...
On se ollut muotia aina tietyssä vaiheessa. Ja se jumpjump-auto on yleensä hirveä corolla mutta kyllä niitä uusia hienoja bemareita ja audejakin laitellaan.
Oletteko huomanneet, että sellaisilla ihmisillä, jotka ovat yleinen naureskelun aihe, säilyy nuo samat jutut vuodesta toiseen: Amikset kuuntelevat edelleen jytää autoissaan ja ajelevat pillurallia olutlippalakit päässä. Pikkupaikkakunnan yh-mammoilla on edelleen mustaksi värjätty tukka sekä Crazy Agen farkut ja miesmakunaan on kalju suomileijonakorua käyttävä rasisti. Pissikset värjäävät edelleen tukkansa kusenkeltaisiksi, maalaavat ripsensä hämähäkeiksi, pitävät paljastavia vaatteita ja juovat Pirkka-siideriä ostarilla. Suomi-juntilla on edelleen vyölaukku, sukat sandaaleissa ja kaljamaha. He varmasti itse tietävät, että heille nauretaan, mutta eivät välitä siitä.
Tämä on outo ilmiö. Ihmiset yleensä vaihtavat tyyliään sen mukaan, joka kulloisellakin hetkellä on "normaalia" pukeutumista. Eli mennään periaatteessa muodin mukana. Nuo yllämainitut ryhmät ja monet muut vastaavat kuitenkin pitävät kiinni omista usein vähän naurettavistakin jutuistaan vuodesta toiseen. Mistäköhän tämä johtuu? Ei ainakin siitä, ettei välitettäisi omasta tyylistä (noh, Suomi-junttia lukuunottamatta), vaan päinvastoin, se oma naurettava tyyli on harkittu ja tarkoituksella sellainen.
Haa. Mä olen 41v akateemisesti koulutettu, työssäkäyvä perheenäiti ja aina kun ei oo lapset kyydissä niin mun auto sanoo jump-jump-pump-pumppaa :)))
Ihan vaan siksi että tykkään kuunneella musaa isolla. Sori.
Mihin se nuoriso siitä muuttuis. Löysää ap pipoos.
Jotkut muoti-ilmiöt vaan tuppaa pysyttelemään pinnalla kauemmin kuin toiset. Tähän otettakoon esimerkiksi vaikka kukkahatut. Eikös ne ollut muotia jo joskus viime vuosisadan alussa???