Onko sinulla eläimiä? Jos minulla ei olisi koiraa, olisin ollut vuosia ja vuosia täysin ilman inhimillistä kosketusta
Eläimet pelastavat henkiä monella tapaa.
Kissa tai koira ei koskaan työnnä pois eikä kieltäydy haleista ja paijaamisesta
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä taas ikäviä ja ilkeitä kommentoijia tänään paikalla.
Ymmärrän Ap oikein hyvin mitä tarkoitat. Koin itseni todella yksinäiseksi ilman lemmikkiä. Nyt minulla on syy nousta aamuisin sängystä myös lomalla, kotiin tulo tuntuu mukavalta kun koen itseni odotetuksi ja tärkeäksi ja illalla sohvalla on mukava istua, kun koira makoilee vieressä. Olen myös tutustunut koiran myötä kymmeniin uusiin ihmisiin ja heidän koiriinsa. Ilman koiraa elämän laatuni olisi todella paljon huonompi.
Juuri näin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap selvästi inhimmillinen kosketus sanoilla tarkoittaa ystävällistä kosketusta. Niin kuin koira tulee kyöhnäämään ja pyytää täten rapsutuksia.
Kissa on itsenäinen eläin, eikä ne mitään lässyttely eläimiä ole.
Jaa, miksi tuo meidän kissa sit on siliteltävänä enemmän kuin toinen koiramme? Eli toivottavasti tajuat, että kissoissa ja koirissakin on eroavaisuuksia.
Kaikki tietämäni kissat ovat, kuin luonnon petoja.
Lähtee karkuun, kun ihminen lähestyy niitä.
Eräs kissa jopa raapi käteni auki.
On koko aikuikäni ollut koira. Auttoi erosta ylipääsemisessä, enkä koskaan pahemmin tuntenut itseäni yksinäiseksi, vaikka koiran kanssa kaksistaan asustelimme useamman vuoden. Se oli elämänkumppani. Muistelen lämmöllä aikoja, kun oli kiire kotiin töistä ym. koska koira odotti kotona. Koira ulkoilutti minua, iltaisin nukahdin sen rauhalliseen unituhinaan ja aamuisin heräsin sen suloiseen katseeseen ja hännän heilutukseen. Olin silloin 30v naisihminen. Nyt olen taas parisuhteessa mutta koira on edelleen. Edelleen siltä saa hellyyttä ja huomiota ja sydän pakahtuu kun se on niin rakas. Ei tarvitse ladata parisuhteeseen kaikkia ”hellyysodotuksia”. On ihanaa katsoa, kun mieskin halaa ja suukottaa koiraa ja leikkii sen kanssa. Nykyään ei vaan enää itsellä ole välttämättä niin kiire kotiin, koska on toinenkin joka koiria hoitaa, vastuu on jaettu.
Mielestäni yksinelävän ihmisen, syrjäytyneen tmv. peräkammarin pojan kannattaisi ottaa lemmikki. Eri asia tietenkin, jos on siinä jamassa ettei kerta kaikkiaan pysty lemmikistä huolehtimaan.