Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka miestä vois..

Vierailija
09.07.2014 |

Kuinka miestä vois ohjata sillee sievästi lopettamaan tupakointi. Itse sairastan astmaa sekä meidän kolme vuotias poika.

Omat astma oireet ovat huomattavasti pahentuneet seurustelun aloitettua kyseisen miehen kanssa, joten tiedän että johtuu hänen tupakoinnistaan.

Pari kertaa on yrittänyt lopettaa mutta on niin aggressiivinen ja melkein väkivaltainen etten kestä katsoa sitä.

Mikään,syy ei ole tarpeeksi hyvä ja puolustelee melkein vihaisena omaa tupakointiaan ja uusia tupakka lakeja. En tii kauanko jaksan.

Mitä kikkoja teillä on ollu lopettaessa että voisin ehdottaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pliis auttakaa jotenki, oon niin kyllästynyt !

-ap

Vierailija
2/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset vois sanoa suoraan, mitä tupakoinnista ajattelet?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:04"]Mikset vois sanoa suoraan, mitä tupakoinnista ajattelet?!

[/quote]

Olen sanonut viistuhatta kertaa mutta kuten kerroin on heti vihaisena puolustelemassa tupakointiaan, sen vuoksi tarvisin neuvoja. Yritin lukea nettisivujakin aiheesta mutta mitään,järkevää en löytänyt... :/

-ap

Vierailija
4/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se mene niin kuin alkoholistillakin, että ITSE on se, joka haluaa yrittää lopettaa. Meillä kans löyhkää tupakan kirpeä haju, vaikka kuinka patiolla polttaa. Koko äijä haisee, vaikka kuinka pesee. Ihon läpi myrkyt tunkee.

Ja eniten veetuttaa se, kun kaupassa pitää ostaa joku saakelin ruuvikin tuplaerikoistarjouksesta, mutta kohta 180e menee kk:ssa tohon röökinpaskaan. Onneksi sentään omiaan vetää, meillä on eri tilit ja kaikki muu meno sovittu.

Tsemii sulle, toivottavasti edes yksi tulis järkiinsä.

Vierailija
5/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pista se lukemaan Allen Carr:n kirja Stumppaa tahan.

Vierailija
6/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vitussa olet kimpassa tupakoijan kanssa? Jos ihminen on niin ääliö että tupakoi, niin hänen kanssaan ei kannata olla missään tekemisissä. Kärsi nyt omasta tyhmyydestäsi.

Vierailija
7/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="09.07.2014 klo 21:04"]Mikset vois sanoa suoraan, mitä tupakoinnista ajattelet?!

[/quote]

Olen sanonut viistuhatta kertaa mutta kuten kerroin on heti vihaisena puolustelemassa tupakointiaan, sen vuoksi tarvisin neuvoja. Yritin lukea nettisivujakin aiheesta mutta mitään,järkevää en löytänyt... :/

-ap

[/quote]

et sinä voi aikuista ihmistä kieltää tupakoimasta. Surullista mutta totta ja meillä sama homma. Pyysin miestä vaihtamaan sähkötupakkaan ja mlni asia helpottu - ei enää tupakan hajua, kauheaa savupilveä (sähkötupakan savu on lähinnä vesihöyryä) ja molemmat ollaan tyytyväisiä. Nyt mies on polttanu ite omasta tahdostaan nikoiinittomia nesteitä, saa nähdä loppuuko tupakointi kokonaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan neljä