Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin juuri suolaa suoraan purkista. Hirveä sipsinhimo!

Vierailija
09.07.2014 |

Iskeekö muilla näin hellesäällä armoton suolanhimo? Olen nyt pari päivää himoinnut aivan järjettömästi sipsejä, jotain oikein suolaisia. Normaalisti en juurikaan niitä syö, mutta helteillä himotus iskee aina. Kun sipsiä ei juuri nyt ole saatavilla, söinpä juuri suolaa suoraan purkista. Tosin kyseessä oli sormisuola, mutta kuitenkin.

Onkohan tämä joku kehon merkki että lisää suolaa tarvittaisiin, kun hikoilen kuin pieni possu. Vai yritänkö vain jotenkin oikeuttaa epäterveellistä herkutteluani? Mikä sipsi olisi paras? Suolainen ja rapea, turhia maustekikkailuja en tarvitse. Luulenpa että kauppareissu odottaa ellei nuo suolahiutaleet auta. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kehossa voi jonkunlainen suolan puutos olla, jos kerran hikoilet paljon. Eikun ostamaan vaan, jos siltä tuntuu. Ítse ostan Kartanon perunalastuja jos sipsiä haluan.

Vierailija
2/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, läski hikoilee ja haihattelee sipsiä. Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ei kyllä helteellä maistu mikään rasvanen ja suolanen.. nälkä katoaa tyystin. samoin tuntuu että vatsa menee ripulille.

mieluummin jotain kevyttä, ruokaisaa salaattia yms

Vierailija
4/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä maistat vaan sen vajaa 20% suolasta mitä sipseissä oikeasti on.

Vierailija
5/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti onkin toinen himotuksen kohde helteellä. Sammiollinen salaattia menny niin lounaalla kun iltaruoallaki. Mut on tää suolanhimoki järjetön. :D Ja kauppaanhan sitä piti mennä. Nyt on pari kourallista Kartanon Perunalastuja menny, ja se riitti. Kyytipojaks vissyä, ni hyvä tuli.

Ja arvon läskihuutelija, arvasin et tän laatunen kommentti tulee. Jos tulee parempi mieli ni kerronpa yhden jutun. En meinaan ees oo. Sori. :) 

Ap

Vierailija
6/7 |
09.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin, olen syönyt vaikka kuinka monena päivänä pussillisen sipsejä, vaikka syön välillä suolaa ihan muutenkin. Ja läskihuutelijalle tiedoksi että bmi on 18,6, eikä sitä muutamat sipsipussit silloin tällöin hetkauta mihinkään suuntaan.

Vierailija
7/7 |
15.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta mitä ihmettä. Jo toista kertaa tällä viikolla himoitsen suolaa niin paljon että söin sitä suoraan purkista. En oo ikinä tehnyt tollaista enkä muutenkaan käytä paljoa suolaa. Itseasiassa mulla ei edes ole kotona suolapurkkia ni siksi tää on tosi outoa. Wtf?! N30+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä