sopiva määrä tapailla exää, kun seurustelee??
Kumppani käy exän kanssa leffassa, kahvilla ja syömässä muutaman viikon välein. Olenko vanhanaikainen, kun ajatus viduttaa?
Kommentit (28)
No Ei tuo ole Oikein Sinua kohtaan!
Eiköhän jokainen määrittele sen ihan itse mikä on ok ja mikä ei.
Itse kävin silloin tällöin eksän kanssa viihteellä kun aloin seurustella nykyisen kanssa. Se oli miehelleni ihan ok.
Nyt ei olla enää eksän kanssa missään väleissä, kun hän löysi uuden naisen joka käski välittömästi katkaisemaan kaiken yhteydenpidon.
Et ole valmis mihinkään suhteeseen.
No, jos viettää enemmän aikaa eksänsä kuin nyksänsä kanssa niin se on kummallista.
No ollaan oltu yhdessä jo pari vuotta, mutta ex on tärkeä kaveri
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin silloin tällöin eksän kanssa viihteellä kun aloin seurustella nykyisen kanssa. Se oli miehelleni ihan ok.
Nyt ei olla enää eksän kanssa missään väleissä, kun hän löysi uuden naisen joka käski välittömästi katkaisemaan kaiken yhteydenpidon.
yök! Eksälläsi on paska ja väkivaltainen nainen. Laittaisin pihalle heti ensitilassa. Tuollainen kontrollointi ei ole tervettä!
Jos käyttävät kondomia, on aivan O.K.
Ei nimittäin teknisesti lasketa yhdynnäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
yök! Eksälläsi on paska ja väkivaltainen nainen. Laittaisin pihalle heti ensitilassa. Tuollainen kontrollointi ei ole tervettä!
Niin minäkin laittaisin, mutta en ehkä ole se joka päättää kenen kanssa kukin seurustelee. :D
Jos ovat puhtaasti kavereita, niin en ahdistuisi. Haluaisin siis ap:n asemassa tavata eksän ja saada siten selville, minkä tyyppinen ihminen hän on ja millainen suhde hänellä on mieheen.
Joskus loppuneessa suhteessa voi olla eräänlainen siirtymäaika, eli exän kanssa voi olla tekemisissä, kunnes se luonnostaan vähenee ja jää pois. Ei exiä tarvitse aina vihata.
Sopiva määrä tapailla exää on 0 minuuttia ellei ole yhteisiä lapsia. Silloinkaan ei tapailla, vaan hoidetaan vaan vanhemmuus yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Jos ovat ystäviä niin asia ok
Millä sen saa todistettua, että ovat vain ystäviä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se pitäisi sinulle todistaa? Etkö luota puolisosi sanaan?
No, tiedän tapauksen, jossa naisen ex järjesti naisen ja tämän uuden miehen häät ja oli mukana niissä vieraana. Että mikäpä siinä, jos kaikki osapuolet ovat tilanteeseen tyytyväisiä. Jos jotain ketuttaa, sitten tilanne ei ole ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä elämä on opettanut, että varsinkaan suhteen alussa ei kannata sinisilmäisesti uskoa kaikkea mitä toinen sinulle kertoo. Pidemmälle edenneessä suhteessa sitten eri juttu, kun luottamus on jo rakentunut. Toki siitäkin valitettavasti kokemusta, että ei se vahvakaan luottamus ole merkki siitä, että kumppani on luotettava. Mutta lähtökohtaisesti en enää pidemmässä suhteessa epäile. Syytön kunnes toisin todistetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä elämä on opettanut, että varsinkaan suhteen alussa ei kannata sinisilmäisesti uskoa kaikkea mitä toinen sinulle kertoo. Pidemmälle edenneessä suhteessa sitten eri juttu, kun luottamus on jo rakentunut. Toki siitäkin valitettavasti kokemusta, että ei se vahvakaan luottamus ole merkki siitä, että kumppani on luotettava. Mutta lähtökohtaisesti en enää pidemmässä suhteessa epäile. Syytön kunnes toisin todistetaan.
Ei luottamus tarkoita sitä että olettaa toisen olevan aina 100% varmasti uskollinen. Sitähän ei voi kukaan tietää etukäteen kuka on ja kuka ei, ei aina ihminen itsestäänkään.
Luottamus on sitä että jos partneri sanoo asian olevan näin, asia on niin kunnes toisin todistetaan (kuten sanoit). Luottamus puuttuu, jos toinen sanoo asian olevan näin ja sinä alat etsiä todisteita että onko tosiaan vai eikö ole.
Saatko ap sinä tavata tätä exää esim niin että menisit mukaan leffaan tms? Vai ovatko tapaamiset aina kahden kesken? Onko sinua esitelty tälle erälle? Jos vastaukset noihin on ei niin kyllä minuakin ottais päähän.
Ex seurustelee