Miksi ihonvärisiä sukkahousuja on niin vaikea löytää? Suomessa, täällä kalkkilaivan kapteenien maassa, kuitenkin ollaan.
Olen hyvin kalpea, ja kauppojen vaaleimmat sukkahousut ovat jaloissani oranssit tai likaisen ruskeat (eivät suinkaan kauniin ruskettuneen näköiset). Etsin nimenomaan ihonsävyyn sointuvia sukkiksia, en sellaisia 1940-luvun tarkoituksella hieman liian tummia sukkiksia. Ei oo, ei oo.
Kommentit (15)
Ennen oli esim. Amarilla
Norlynillakin oli joskus.
Ne oli rasistisia (sukkahousukohu pari vuotta sirren) joten ei saa enää vaaleita.
Vierailija kirjoitti:
Määrittele ihonvärinen.
Ei voi määritellä. Se on joko razz tai kulttuurista omimista.
Niin, kenellä on muka jotkut kamelin väriset jalat? Miksi ne värit ovat ihan kaameita likaisen mummon ruskeita?
Lindexillä on parhaat, melkein läpinäkyvät sukkikset. Transparent sävy. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Niin, kenellä on muka jotkut kamelin väriset jalat? Miksi ne värit ovat ihan kaameita likaisen mummon ruskeita?
No ne nyt ovat nykyään niitä ihonvärisiä. En sano enempää, mutta minusta se on naurettavaa ja vesittää monikkokulttuurisen.
Oon miettinyt monesti samaa, kun oon koittanut etsiä kesällä sandaaleihin sopivia nylon-nilkkasukkia. (Kun ne sandaalit hiertää muuten.) Kaikki on just jotain kamelia ja pistää silmään, kun haluaisin näyttää siltä ettei mulla ole sukkia sandaalien kanssa (on pitkät housut)
Älkää rasset viitsikö pilata tätäkin ketjua. Ei tällä asialla ole mitään tekemistä teidän pakkomielteidenne kanssa.
Lidlistä saa parhaat sukkahousut, hinta 1,39e. Olen sukkisten suurkuluttaja, ja nähnyt ja kokenut omin säärin Wolfordin laadun laskemisen, ja käyttänyt sen jälkeen muita kalliita merkkejä, Falke, oroblu jne, mutta nyt vannon kautta kiven ja kannon että jos kokeilette niitä Lidlin sukkiksia, ette pety! Sieltä löytyy sävy Light beige, joka käy suomalaisille kalpeammille säärille hyvin ❤️
Vierailija kirjoitti:
Ne oli rasistisia (sukkahousukohu pari vuotta sirren) joten ei saa enää vaaleita.
En ole kuullutkaan, onko tämä väite trollausta?
*googlaamaan
Norlyniltä yleensä löytyy. Hieman kiiltoa näyttää luonnollisemmalta. Cubukselta olen ostanut stayuppia , olisko joku cipria. Löytyy varmaan sukkahousunakin. Hyvä väri ja kesto, päivällä hajin 3 lisää
Jep, on rassssistista myydä vaaleita sukkahousuja vaaleiden maassa :)
Vierailija kirjoitti:
Vielä 1980-luvulla tytöt luulivat feikkaavansa ruskeita sääriä pukemalla ne ”ruskettuneet” sukkahousut jalkoihin. Sitten kasvoihin ja käsiin kastanjavettä ja menoksi. Osa laittoi sitä monta kerrosta ja näytti maksakirroosipotilaalta kasvot kellanruskeina.
Koska olisi liian razzzizzztizta myydä tarpeeksi vaaleita sukkahousuja.
Joku voisi pahoittaa siitä mielensä.