Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaa mulle edes yksi, yksi syy jatkaa tätä avioliittoa

Vierailija
05.07.2021 |

Lapsia, olen mies, tienaan enemmän (avioehto on), saisin lähihuoltajuuden perustuen lasuihin ja sairauteen, olen epätäydellinen, voimat ihan lopussa. Ei vain enää tahdo löytyä voimia mihinkään. Älkää aloittakon sitä "ole mies" höttöä. Olen autaanut, olluta mukana, rempannut, rakentanut, huolehtinut ja välillä tuntuu, että olen ollut vaimolle isä. Arvostaisin suuresti asiallista tukea - johonkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään pakko ei ole.

Vierailija
2/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ilmeinen syy on tietysti lapsesi. Mikä on parasta hänelle? Onko lapsella parempi lapsuus sinun kanssasi, vai liitossanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastatko? Jokaisella on vapaa tahto. Olen eronnut. En vain jaksanut vätys miestä ja kylmää suhdetta. Ihastuin toiseen. Elämä muuttui täysin.

Vierailija
4/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko lapselles mallin jossa se aikuisena pysyis samanlaisessa suhteessa kun itse olet nyt?

Vierailija
5/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole.

Kai se on sitten niin. Kaikki tunteet käytetty (ml. terapiat), joten miksipä ei.

Oon varmaan mennyt sen taaksen, että meillä on lapsia ja miettinyt, että en halua heille sitä eroperheen kohtaloa. Ja olen jo kerran laittanut paperit sisään, mutta annoin asian raueta, kun "vaimo olisi jäänyt tyhjän päälle" omien sanojensa mukaan. Taidan olla tyhmä.

Vierailija
6/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaikea saada kiinni mitä tarkalleen kysyt. Et juuri kerro mitään, mihin voisi tarttua kommentoidakseen. Millaista teidän arki on? Mihin olet uupunut? Onko liitossanne mitään positiivista? Haluatko erota? Jos haluat niin mikä on suurin syy siihen? Kohteleeko puolisosi sinua huonosti? Rakastatko vielä? Miltä luulet elämän näyttävän eron jälkeen?

Vierailija
7/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole.

Kai se on sitten niin. Kaikki tunteet käytetty (ml. terapiat), joten miksipä ei.

Oon varmaan mennyt sen taaksen, että meillä on lapsia ja miettinyt, että en halua heille sitä eroperheen kohtaloa. Ja olen jo kerran laittanut paperit sisään, mutta annoin asian raueta, kun "vaimo olisi jäänyt tyhjän päälle" omien sanojensa mukaan. Taidan olla tyhmä.

Mikä on "eroperheen kohtalo"?

Vierailija
8/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään pakko ei ole.

Vaimosi on aikuinen ihminen. Voi tehdä hänelle jopa hyvää että joutuisi ottamaan vastuun itsestään.

Vierailija
9/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko kokeilleet kakkosta?

Se avaa parisuhteen lukot paremmin kuin mikään terapeutti konsanaan.

Vierailija
10/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde toimii silloin kun siinä on enemmän hyvää kuin pahaa. Sinun elämä, sinä päätät.

Vierailija
11/11 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde toimii silloin kun siinä on enemmän hyvää kuin pahaa. Sinun elämä, sinä päätät.

Kiitos. Näin se taitaa olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme