Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ohoi kaikki, joilla on lasitettu parveke!

Vierailija
05.07.2021 |

Avatkaa ne saamarin lasit siksi aikaa, kun aurinko paistaa sisään. Ei tarvitse turhaan paahtaa koko kerrostaloa.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne on ollu auki koko tän helteen ajan.

Vierailija
2/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se lämpö muualle taloon siirtyy. Toki kannattaa pitää kuumalla säällä laseja auki, mutta kommenttisi on turhan provosoiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama, on iso parveke, pidän kaikki ikkunat auki. Mutta kun katselen naapuritaloja, suurimmassa osassa ikkunat on kiinni, pöljää porukkaa.

Vierailija
4/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mitään auta kun iso osa porukasta luulee, että tuuletus keskellä päivää viilentää. Yöllä sitten kaikki luukut visusti kiinni.

Vierailija
5/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se lämpö muualle taloon siirtyy. Toki kannattaa pitää kuumalla säällä laseja auki, mutta kommenttisi on turhan provosoiva.

Jos naapurin asunnossa on 35 astetta, niin tottakai se lämpö siirtyy viereisiin huonestoihin. Lämpö myös varastoituu talon rakenteisiin.

Vierailija
6/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin ap:n kiusaksi saunan päälle ja pidän saunan kuumana yön yli että lämpö oikein hiipii rakenteisiin.

Vierailija
7/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan mökillä eikä uskalleta jättää parvekelaseja auki. Jos tulee myrsky tai kova sade niin parvekesisustus on piloilla.

Vierailija
8/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidän kiinni, kun oon toista kuukautta landella. Jos sattuisi satamaan, en halua, että sade kastelee partsin.

Vierailija
9/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auringon paistaessa parvekkeelle pidän mieluummin verhot visusti kiinni (laseissa kiinni kaihtimet). En oikein tiedä kumpi on parempi.

Vierailija
10/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on lomilla. En minä ainakaan jättäisi laseja auki siksi aikaa kun olen muualla. (1.krs)

Vierailija
11/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaihtimet parvekkeen laseissa niin kyllä vaan pitää mun kämpän viileämpänä kun on lasit ja kaihtimet kiinni.

Vierailija
12/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään kissojen takia lasit kiinni jos itse ei olla partsilla.

Vierailija
13/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en helkkarissa avaa vaan pidän laseissa olevat verhot tiiviisti kiinni. Sama homma ikkunaverhojen kanssa. 

Vierailija
14/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, mutta vain iltaisin kun parveke ei ole enää sauna. Ei kissakaan viihdy siellä päiväsaikaan. Miksei voi pitää päivällä ovea kiinni ja laseja auki ja illalla sitten toisin päin? Kissasi kiittäisi.

Vierailija
15/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin minäkin, mutta vain iltaisin kun parveke ei ole enää sauna. Ei kissakaan viihdy siellä päiväsaikaan. Miksei voi pitää päivällä ovea kiinni ja laseja auki ja illalla sitten toisin päin? Kissasi kiittäisi.

Miksi haluaisin päästää vain lisää kuumaa ilmaa parvekkeelle, kun kaihtimien ja kiinni olevien lasien avulla lämpö pysyy edes suht siedettävänä?

Vierailija
16/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos mutta en halua että kissoillemme sattuu mitään.

Vierailija
17/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pidetään pienten lasten takia kiinni, vaikka en haluaisi.

Vierailija
18/46 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekelasit pidettäköön helteellä auki. ei koske tupakoitsijoita jotka pitäkööt lasit aina tiukasti kiinni - jos parveketupakointi ylipäätään on sallittu.

😐

Vierailija
19/46 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei voi näköjään tarpeeksi korostaa. Tänään yli +30 asteessa oli monessa talossa parvekkeenikkunat kiinni siltä puolelta johon aurinko paistaa. On se kumma ettei näin yksinkertaista asiaa tajuta. Ja se vaikuttaa kaikkiin talossa asuviin!

Vierailija
20/46 |
14.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena että en ymmärrä miksi parvekelasitus on niin kallista. Asuntooni ei oltu aikoinaan laitettu niitä enkä ole viitsinyt hankkia, mutta kun tsekkasin niin hinnat oli ihmeellisen korkeet, yli kolme tonnia. Muutama lasi ja kisko!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi